Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raudanpuute -ryhmä FB

Raudanpuutteinen
21.05.2020 |

Kuuluuko joku täällä Facen Raudanpuute-ryhmään? Voiko olla typerämpää ryhmää! Mitä tahansa joku kysyy niin yp on vastaamassa (eikö niillä ole muuta elämää?) joko että ”täällä ei saa kysellä tuollaisia” tai vaihtoehtoisesti et lue tiedostot tai katso usein kysytyt kysymykset. Mikähän ryhmän tarkoitus on kun ei saa kysyä eikä keskustella mitään? Löytyyköhän FB:stä sellaista ryhmää raudanpuutteisille missä oikeasti saisi jotain keskustellakin?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mutta eroan. Kahjoa kun rauta alkaa täyttää koko elämän.

Vierailija
2/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oon kiinnittäny samaan huomiota... Muuten ihan hyvä ja informatiivinen ryhmä, mutta vähän ahdistavaa tuo YP:n nillitys joka asiaan. Olen kyllä oppinut sieltä uutta raudanpuutteeseen liittyen, mutta en todellakaan itse uskaltaisi sinne mitään postata. Muut ryhmäläiset kommentoivat ystävällisesti mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just se kun itsellekään ei tule mieleenkään mitään kysyä kun heti yp hyökkäämässä... Pitäisikö ite vaan perustaa semmonen missä ei olisi mitään valvontaa vaan saisi vaan jutella 😊

Vierailija
4/10 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

Just se kun itsellekään ei tule mieleenkään mitään kysyä kun heti yp hyökkäämässä... Pitäisikö ite vaan perustaa semmonen missä ei olisi mitään valvontaa vaan saisi vaan jutella 😊

Se voisi olla ihan hyvä! Mitenhän sitä vaan markkinoisi näppärästi... Hauskaa, että joku muukin on tämän huomannut, olen tosiaan ihan tässä lähipäivinä huokaillut niille jutuille siellä, että voi hyvänen aika, löysää nyt YP hieman pipoasi!! Mielestäni Facebook-ryhmien jäseniltä ei voi olettaa, että he lukisivat edellisiä keskusteluita (niitä on yllättävän vaikea hakea, vaikka siihen kai joku systeemi tietyillä hakusanoilla onkin). Ideahan noissa ryhmissä nimenomaan on se, että saa _keskustella_ asioista. Jos on jotain korjattavaa esimerkiksi faktoissa, niin sen voi tehdä ystävällisestikin, eikä niin, että käsketään kaikkitietävänä korjaamaan virheellinen tieto, tai muuten aloitus poistetaan. 

Vierailija
5/10 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaa kommentteja jos kritisoi eikä anna ihmisten keskustella vapaasti. Mikä muuten on tämän ylläpitäjän koulutus? Hän poistaa niin paljon luontaistuote yms keskusteluja huuhaana mutta mikä hänen oma pätevyys on asiaan?

Vierailija
6/10 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhmässä, koska oman matalan ferritiinin takia kaikki asiasta saatava tieto kiinnostaa, ja nimenomaan aihe on sellainen, että itse on otettava selvää. Mutta kyllä tekee hallaa koko ryhmä itse asialle. Kaikkea ihmisen elämässä ei voi laittaa rautaongelmien piikkiin, rautainfuusio ei ole avain onneen, ja ennen kaikkea, ihmettelen sitä, miten heti teilataan, kun jonkun arvot paranevat, että ei ole mahdollista. No kyllä se on! Rautatablettien syönti on raudanpuutteen hoitomuoto. Ja kas kummaa, joillakin se hoito tehoaa! Olen itsekin sitä mieltä, että raudanpuutetta vähätellään ja siitä ei ole hoitohenkilökunnalla riittävästi tietoa. Mutta tuon ryhmän keskustelu menee kyllä ihan toiseen ääripäähän... Ja nyt on tullut paljon keskusteluita myös vauvojen/pienten lasten raudanpuutteesta. Mikä sekin on ihan totta, mutta ei hyvänen aika kaikki vauvan syömis/uni/levottomuusongelmat johdu raudasta...

Vierailija
7/10 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ryhmässä nimellä raudanpuutteesta vapaasti 🤭 ryhmä sai alkunsa ilmeisesti juuri tuon takia

Vierailija
8/10 |
28.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan tämän ylläpitäjän ammattia? Onko lääkäri?

Vierailija
9/10 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö kukaan tämän ylläpitäjän ammattia? Onko lääkäri?

Noup. Ei mitään alan koulutusta.

Vierailija
10/10 |
06.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep,jos mässäilet ja lihot, se johtuu ferritiinistä, jos et saa unta,ferritiini , jos et voita lotossa ,tarkista ensin ferritiini.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kahdeksan