Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pelkästään liikuntaa lisäämällä laihtua?

Vierailija
21.05.2020 |

Harrastan nut aerobista liikuntaa pari krt viikossa ja salitreeniä 1-2 krt. Olen aiemmin laihduttanut yli 10 kg ruokavalion korjauksella ja bmi on nyt 25, mutta tällä hetkellä paino jumittaa enkä jaksaisi enää kiristää ruokapuolta.

Kuinka paljon pitäisi liikkua, että liikunta oikeasti pudottaisi painoa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti voi mutta sitten liikkua pitää todella paljon.

Vierailija
2/5 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten liikkuu, mitä syö, miten nukkuu jne. Ei mitään kikkaa tyyliin "juokse puoli tuntia päivässä ja painosi varmuudella putoaa". Kokonaisuus ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voit vähän arvioida

https://www.laihdutus.info/kalorilaskuri/

Vierailija
4/5 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyykö painosi nykyisellä ruokavaliolla ja liikunnalla paikallaan? Jos pysyy, niin esim. lisäämällä yhteensä 12 km kävelyä viikossa painosi putoaa noin 4-5 kg vuoden aikana.

Lisäyksen ei tarvitse olla suuri, kunhan se on säännöllinen etkä syö yhtään enempää kuin aikaisemmin.

Vierailija
5/5 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ihan ok liikunta. Tossa aineenvaihdunta pysyy ihan hyvänä. Safka vaan on se millä laihtuu sen 90% ainakin. Liikunta pistää sen kehon toimimaan erilailla. Itse sinuna tekisin niin, että nostat kalorit ylös hetkeksi. Sitten isompaa painoa tankoon, niin keho reagoi taas erilailla ja polttaa erilailla. Älä ainakaan vähennä kaloreita. Kun nostat kaloreita vähän ylös, niin huomaat jo kuukaudessa eron kaikkeen. Tosin tällä kommentilla saan alapeukkuja ja tämähän on väärin sanottu, mutta olen ihan opiskellut alaa ja ilmeisesti olen saanut väärää opetusta aikoinaan, mutta ainakin paperit löytyy ja tuloksiakin on tullu asiakkailtani.