Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lomautetut, uskallatteko käyttää työterveyttä?

Vierailija
21.05.2020 |

Olen lomautettu ja minun pitäisi päästä lääkäriin. Pitääkö varata aika terveyskeskuksesta, vai voinko käyttää työterveyttä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys tietää sairaudestani, joutuisin aloittamaan alusta terveyskeskuksessa..

Vierailija
2/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä on työnantajan kanssa sovittu?

Uskaltaisin käyttää, mutta riskinä on sitten se, että maksan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työterveys tietää sairaudestani, joutuisin aloittamaan alusta terveyskeskuksessa..

Onko teillä siis sovittu kroonisten sairauksien hoidosta työterveydessä? Meillä ne on ehdottomasti työterveyden ulkopuolella, jos eivät ole työperäisiä.

Vierailija
4/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten teillä on työnantajan kanssa sovittu?

Uskaltaisin käyttää, mutta riskinä on sitten se, että maksan itse.

Ei olka erikseen sovittu tällaisen tapauksen varalle mitään.

Vierailija
5/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä siis sovittu kroonisten sairauksien hoidosta työterveydessä? Meillä ne on ehdottomasti työterveyden ulkopuolella, jos eivät ole työperäisiä.

Ei ole kyse perussairaudesta, mutta se vaikuttaa tähän nyt ilmenneeseen juttuun kyllä. Ihminen on kokonaisuus.

Vierailija
6/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ainakaan ole työterveys käytössä nyt lomautuksen aikana, joutuisin menemään "hyvinvointikeskukseen". Soita ja kysy miten teillä on sovittu, muuten joudut maksamaan itse.

Vierailija
7/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan tietää, että työterveys hoitaa vain terveitä ihmisiä ja tekee turhia tarkastuksia.

Kun ihminen oikeasti sairastuu, niin se joutuu jättämään työnsä ja työterveyshuollon.

Vierailija
8/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenikään mennä huvikseen työterveyteen.

Ensiapuun menen, jos luu on poikki tai haava täytyy tikata. Koskaan muulloin en jalallani lääkäriin astu.

Vierailija
9/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveys on yrittänyt kutsua minua johonkin höpöhöpötarkastukseen. Ilmoitin, että katsellaan asiaa uudestaan koronnan jälkeen.

Vierailija
10/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä, jotka maksavat sairausvakuutuksesta ja käyvät sitten oikeasti jonkun pikkuflunssan takia lääkärillä.

En pysty ymmärtämään.

Vierailija
11/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt niitä ihmisiä, jotka maksavat sairausvakuutuksesta ja käyvät sitten oikeasti jonkun pikkuflunssan takia lääkärillä.

En pysty ymmärtämään.

???

Vierailija
12/12 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ole työterveydessä sairaanhoitoa. Työterveyden kanssa pääsee tekemisiin jos on paljon poissaoloja, mutta ei siellä sairauksia hoideta. Lääkärintodistukset pitää hankkia itse, ei voi mennä työterveyteen sen takia. Useimmat käyvät terveyskeskuksessa, itse käytän lähinnä yksityistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi