Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko nainen näyttää aivan raskaana olevalta, vaikka ei ole?

Vierailija
21.05.2020 |

Ei tiedä, onnitellako vai ei. Hänellä on iso maha.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, jos on turvotukseen taipumusta. 

Ja jos on isokokoinen ihminen muutenkin, ei etenkään voi tietää, onko kyse raskausmahasta vai ei. Yhden puolitutun raskaudesta kuulin, kun synnytykseen oli 2 viikkoa aikaa. Olin koko ajan häntä nähnyt enkä ollut huomannut minkäänlaista vatsan kasvamista. 

Vierailija
22/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kerran anoppi soitti ja ihmetteli kun häntä oli onniteltu uudesta lapsenlapsesta eikä hänelle oltu mitään kerrottu. No ei oltu kun mekään ei tiedetty. Hänen naapurinsa oli nähnyt minut pihalla kun käytiin anoppia katsomassa. Oletti että olen viimeisilläni jo. Sanottiin että kertoo terveiset, että olen vain läski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavaani joskus turvotti pahasti ja joku vanha mummeli tuli onnittelemaan ja silittelemään vatsaa. Kaveri järkyttyi vannoutuneena velana.

Vierailija
24/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä onnitteleminen siihen, jos/kun hän kertoo raskaudestaan, tai lapsen syntymästä.

Vierailija
25/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan ikinä onnittele, ellei henkilö itse kerro olevansa raskaana!

Vierailija
26/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, minä olen 41-vuotias ja näyttänyt 16-vuotiaasta asti noin viidennellä kuulla raskaana olevalle. Notkoselkä ja omenalihavuus.

Vierailija
27/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuukautisturvotus voi näyttää siltä.

Ei todellakaan voi.

Olen todella hoikka ja vuodan kerran kuussa niin että suojat mallia super täytyy pahimmillaan vaihtaa puolen tunnin välein. Voit tästä päätellä mitä muuten täysin olemattomassa vatsassani on meneillään..

Tulepa minulle sanomaan että ei voi!

Vierailija
28/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Vaikeassa vaiheessa oleva IBS (ärtyneen suolen oireyhtymä) saattaa hoikankin ihmisen näyttämään 7.raskauskuulla olevalta. Ja se turvotus saattaa iskeä aivan yllättäen. Tosi hankalaa pukeutumisenkin kannalta.

Vierailija
29/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi, ja mielenkiintoisesti voi toimia toisinkin päin; lukiossa englannin opettajamme näytti tyypilliseltä keskivartalolihavalta naiselta joka käytti peittäviä jakkupukuja. Tai näin luulimme. Kun yhtenä päivänä saimme ilmoituksen äitiyslomalle jäämisestä, koko luokka hätkähti, sillä aivan kaikki olivat kuvitelleet sen olevan vain ylipainoa. Skippaisin kuitenkin onnittelut jos et ole aivan varma, ja ne onnittelut ehtii tarvittaessa antaa siinä vaiheessa kun käärö on kainalossa - osa raskaana olevistakin voi preferoida tuota.

Vierailija
30/30 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Erilaisia syitä ihmisillä: PMS oireet voi olla ja kuukautiset. Tulehduskipulääkkeen tai muun lääkkeen jälkeen, ja muutenkin kannattaa ottaa vahvaa maitohappobakteeria ettei pahempi turvotus jää päälle. Ärtyvä suolisto mm. Joskus nestettä kertyy joidenkin elimistöön, lymfakierto, kävely voi hiukan vähentää sitä. Ihmisillä on erilaiset geenit. Joillakin voi olla ylipainoa, mutta sitä ei saa kovin nopeasti pois. Joku ruoka-aine joka ei sovi, tai ravinnon puute (rahatilanne /kaupan valikoiman puute) voi tehdä jotain. Myös jos juo paljon vettä /mehua ja ei syö suolaista (että neste imeytyy). Ja muita vaihtoehtoja voi olla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän