Mikä siellä Martinan alavatsassa oikein on
kun sitä ei voi missään ikinä paljastaa?
Se epäonnistunut tatuointi, mutta mitä sen jälkeen on tapahtunut?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmiset ei viitsi tarkastaa tekstiä, joka tulee iholle loppuelämäksi. Tai miksi laittaa vieraskielisiä tekstejä jos ei edes pysty sanomaan onko se oikein vai väärin. Voisi nyt silti edes tarkistaa.
Onhan noita kamalia tatskoja netissä.
Korkeavyötäröisillä housuilla saa peitettyä rumat tatuoinnit ja huijattua tasapaksun vartalon vähemmän pökkelöksi.
Onkohan sen väärinkirjoitettu ja -hakattu tatska jo poistettu? ” There Were Is Will, There Is a Road”.
Haha! Rallienglanti rules! :DD
:D kirjoitti:
Onkohan sen väärinkirjoitettu ja -hakattu tatska jo poistettu? ” There Were Is Will, There Is a Road”.
Paitsi että se will näytti olevan ennemminkin mill...
Missä on mylly, siellä on valtatie.
Pyysiköhän käänösapua tältä,palstalta?
.
.
.
.
Muistakaa että jokainen käännösapua pyytävä sattaa olla jo tatuoijan pöydällä.
Martinalla on suht lyhyet jalat ja pitkä torso eli luulen, että yrittää peitellä sitä.
Vierailija kirjoitti:
:D kirjoitti:
Paitsi että se will näytti olevan ennemminkin mill...
Missä on mylly, siellä on valtatie.
Joo, nythän mä hokasin, se oli "myllytatska"! Kiitti muistutuksesta. Haha! :DD
Sen hän halusi poistaa ja otti nuo rumat mustat lonkerot niiden tilalle. Karseeta kattoo!
Vierailija kirjoitti:
"Ladies" 🤣🤣
Ton alkuperäisen olisi saanut korjattua jollain nätillä peitekuvalla, jos asialla olisi ollut taitava ja esteettistä silmää omaava tatskaaja.
Tuo ”korjattu” kuva on aivan hirveä, tribaaleja kiemurtelee sinne tänne ja jotain kukkia, ihan täysin kaoottinen ja älytön kokonaisuus.
Ihan oikeasti kiinnostaa, kuka tatskaaja on tehnyt noin huonon peitekuvan? Ei kai se hirveä Wilma Shlisevski?
Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua
Vierailija kirjoitti:
On sielä myös vazaina
Minulla vapaina on jalkovälissä. Voitko laittaa omastasi kuvan, olisi kiva nähdä miltä näyttää kun pilu on alavatsassa. 😉
Tasapaksu pökkelö toi Martina, ei kurveja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On sielä myös vazaina
Minulla vapaina on jalkovälissä. Voitko laittaa omastasi kuvan, olisi kiva nähdä miltä näyttää kun pilu on alavatsassa. 😉
Satiaiset vapaina jalkovälissä?
P*llu kai siellä on, vai onko muunpuolinen?
fakta tieto kirjoitti:
Järkyttävän ruma tatuointi, jota se häpee ja katuu syvästi.
Joka haastattelussa ilmoittaa ettei kadu mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ladies" 🤣🤣
Nyt varmaan kuolen nauruun, herrantähden miten typerän näköistä hommaa. Mahtaa Marttia vituttaa, kun tuli tuommoista tehtyä. Ei taida kelvata rahapiirehin minäksi tämä lady, kaksi lasta eri isille ja tuommoinen menneisyys ja pitkä rikosrekisteri.
https://www.google.com/search?q=martina+aitolehti+tatuointi&client=ms-a…
Tässä se ihan alkuperäinen. Jota on virheen vuoksi korjattu toisella rumalla tatuoinnilla. Josta kuvia olikin jo.