Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suihinotto ei riitä?

Vierailija
21.05.2020 |

Haluan ja annankin miehelle suihinoton niin usein kun haluaa. Jopa päivittäin. Mutta se ei riitä. Hän haluaa kuulemma välillä mieluummin pimp*piä. Miksi ei riitä että pidän muuten hyvänä ja hän saa laueta. En halua seksiä tällä hetkellä hänen kanssaan mutta toiselle tämä ei riitä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai normaali ihminen haluaa myös yhdyntää.

Suuseksillä saatu orgasmi on hyvä, muttei korvaa yhdyntää, vaan mieluiten sitä ottaa molemmat.

Tuskin miehet tätä asiaa kovin eri tavalla kokevat.

Vierailija
2/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset halua yhdyntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdyntä on nimensä mukaisesti yhdyntää, eli siinä yhdytään.

Kumppanin kanssa halutaan yhtyä, ei vain tyydyttää tarpeita eli saada orgasmia.

Näin naisena en ymmärrä mikä vaiva se muka olisi yhtyä?

Ei ole sulta millään tavalla pois.

Itse en kyllä haluaisi antaa suuseksiä miehelle, kenen kanssa en halua panna.

Paneminenhan on paljon ”vähemmän” kuin toisen sukupuolielimen ottaminen suuhun.

Tässä taas näkee, ettei sama sukupuoli tarkoita sitä, että olisi ollenkaan samanlainen seksuaalisuus ja tapa ajatella.

Vierailija
4/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä. Suikkari vaikuttaa ehkä kaksi päivää ja taas panttaa pitusti. Yhdyntä kestää viikon, ennen kuin panetus ottaa vallan. Ilman yhdyntää edes kerran viikossa viriili mies tulee hulluksi. Ilman pätevää syytä en kahta viikkoa kauempaa olisi ilman pillua. Silloin sitä pitäisi hakea muualta, jos ei kotona saisi. Syystäkin vaimoa pitää kohdella niin, että hän haluaa seksiä ihan yhtä paljon. Monet miehet kohtelee vieraita naisia paremmin kuin omaa vaimoa kannattaisi varmaan miettiä kummalta olisi varmempi saanti. Juuri siksi en ole ollut puutteessa sitten teini-iän.

Vierailija
5/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä 3:n kanssa.

Ihme juttuja nämä. Täällä toisilla mies on syystä tai toisesta haluton, ja sitten on naisia jotka valittaa, kun mies haluaa seksiä! Ettekö te hyvänen aika naiset tajua miten onnellisessa asemassa te olette?

Oisko paha antaa omalle miehelle välillä pillua?

Vierailija
6/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset halua yhdyntää?

Mies on loukannut minua aika pahasti. En vain koe oloani hyväksi hänen lähellään tällä hetkellä. Ja ennen kuin saan motkotuksia niin mies ei haluapuhua asiasta joten asia on siltäosin käsitelty. Seksiä en toiselta halua kieltää, mutta en pysty. Siksi olen pitänyt hänestä muuten huolta.

Ap

Vierailija
7/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset halua yhdyntää?

Mies on loukannut minua aika pahasti. En vain koe oloani hyväksi hänen lähellään tällä hetkellä. Ja ennen kuin saan motkotuksia niin mies ei haluapuhua asiasta joten asia on siltäosin käsitelty. Seksiä en toiselta halua kieltää, mutta en pysty. Siksi olen pitänyt hänestä muuten huolta.

Ap

Auts. Itse en pystyisi ottamaan loukkaantuneena suihin.

Oletko varma ettet nyt satuta itseäsi vain lisää kun otat suihin ihmiseltä joka on loukannut pahasti eikä suostu keskustelemaan asiasta?

Toki jokainen kokee tavallaan, mutta minulle tuo olisi todella alentavaa.

Miksei mies voi runkata? Miksi pidät tarpeista huolen jos olet noin loukkaantunut?

En tiedä, tulee fyysisesti paha olo kun miettii että joillain on tommonen elämä/parisuhde :S

Vierailija
8/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolisin sisältä, jos joutuisin ottamaan suihin ihmiseltä joka on loukannut minua pahasti eikä suostu edes juttelemaan asiasta.

Vierailija
9/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistä kommenteista. En halunnut mielipidettä suhteestani vaan miehiltä mielipidettä miksi suihinotto ei muka riitä väliaikaisesti hoitamaan parisuhde seksin virkaa? Miten se muka on miehelle niin erilaista?

Ap

Vierailija
10/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisessa on mukana kaikki, koko kroppa ja aivot. Suikkarissa vain alapää. Ei niillä ole paljoakaan tekemistä toistensa kanssa. Suikkari on ihan jees ja kivaa, muttei voi verrata kokonaisvaltaiseen naimiseen. Se lähtee liskoaivoista lähtien.

Vierailija
11/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaankin mies...eli, normaali MIES haluaa yhdyntää ja se on se PÄÄASIA. Ei se ole aina naiselle suinkaan niin..pääasia voi hyvin olla vaikka mikä muu ihana juttu joka johtaa orgasmiin, Suuhoito tai sormetus tai joku yhdistelmä! Penetraatio kun EI ole se naisen kannalta paras, yksistään..

Vierailija
12/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taas ehkä menee enemmän toistepäin :D En tiedä onko vika minussa (luultavasti) vai siinä, että laukeaminen sisälle on vaan vaikeaa mutta suihinotto kelpaa päivittäin mieluummin kuin seksi.

Vierailija
13/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olekaan itseisarvo naiselle pelkästään. Oma vaimoni ei halua pelkästä suuseksistä orgasmia, jos ei saa kalua sen jälkeen sisäänsä. Hän mielestään joutaa silloin olla ilmankin seksiä. Suuseksillä saanut viime vuodet orgasmit kun naimalla muuttunut epävarmoiksi. Onneksi on aina välillä saanut toisen pienemmän naimalla. Mutta hän haluaa ehdottomasti munaa sisäänsä ja kiihkoisaa köyrimistä, jotta tuntuu. Onneksi haluaa.

Vierailija
14/17 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis  minäkin haluan sen kalun  sisään.. ja parhaan orgasmin saankin silloin. MUTTA joskus saan muutoinkin aivan mahtavan; ja sitä ei taida miehet tajuta, eikä sitä, ettei kaikki naiset saa ollenkaan penetraatiolla. Ja nämä ukot vaan kehuskelevat ns panoillaan.. joilla siis ei yhtikäs mitään arvoa ole.   Voi, voi.

Vierailija
15/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis naisella velvollisuus seksiin ja miehen tyydyttämiseen? Varmaan ihan tarpeellista suhteen ylläpitämisen kannalta, mutta jos ei itse halua eikä nauti niin ei sekään oikein hyvätä kuulosta.

Mutta itse miehenä ajattelen että vaimolta saatu orkku on parempi kuin sooloseksillä saatu, ja 'oikeeseen' seksiin kuuluu myös se läheisyys, ja ihon kosketus, ja (toivottavasti) kaikessa rauhassa eteneminen ja jälkihehkusta nauttiminen. Ja tämä on se ero pikaiseen suuseksiin, varsinkin velvollisuudesta hoidettuun

Vierailija
16/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä se sellainen velvollisuudesta ”antaminen” kovinkaan mielekkäältä tunnu, olipa sitten suu-, käsi- tai panoseksiä. Jos tietää, että toinen ei itse ole mukana nautinnon vuoksi, niin kyllä siinä äkkiä omakin nautinto karkaa. Kovalla keskittymisellä voi saada sen verran fantasiaa aikaan että orgasmiin asti pääsee, ettei se toinen pahoittaisi mieltään vielä enemmän. Sellaisen orgasmin jälkeen on aika tyhjä olo.

Kyllä fantasiointiseksi on parasta hoitaa ihan omin kätösin ja omassa rauhassa.

Vierailija
17/17 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ehkä naisena vaan rupeaa vituttamaan, jos ei saa munaa tarpeeksi usein. Että ainakaan meillä ei ehkä noin päin sitä ongelmaa ole vaan toistepäin, miestä ei ehkä niin paljon yhdyntä kiinnostaisi