Aidosti maskuliiniset miehet eivät ole ulkonäkökeskeisiä naisten suhteen
Olen huomannut lähipiirissäni tämän. Tuntuu olevan muutenkin yleistä. Mieheni on rakennusalalla, joka on perinteisen miehekäs ala. Karvaiset, vahvat ja rennot miehet, jotka osaavat hoitaa mitä erilaisimpia miesten töitä, eivät karvojaan ajele tai puunaa ulkonäköään, eivätkä myöskään haaveile täydellisen kauniista hoikasta prinsessasta, vaan ovat oikein tyytyväisiä ylipainoisen ja kaikkea muuta kuin kauniin naisensa kanssa.
Sen sijaan kaikki tietämäni hieman neitimäiset ulkonäöstään huolehtivat miehet tykkäävät, että naisen pitää olla tosi naisellinen, siro ja nukkemaisen kaunis - ilmeisesti siksi, että tällaisen rinnalla kokevat itsensä miehekkäämmäksi kuin nainen.
Miehelläni on kavereina asfalttimiehiä, rekkakuskeja jne ja ovat oikeasti miehekkäitä, jotka eivät turhista murehdi. Ei myöskään naisen kiloista tai kasvojen virheistä.
Oletteko huomanneet tämän?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
oon kyllä huomannut että idiootit ei vakoaan valitse.
Maskuliiniset miehet ovat mielestäsi idiootteja? Miten minusta tuntuu että olet hieman naismainen mies tai pidät omaa miestäsi sellaisena...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maskuliiniset miehet ovat mielestäsi idiootteja? Miten minusta tuntuu että olet hieman naismainen mies tai pidät omaa miestäsi sellaisena...
no ei raketti-insinöörit ole rekkakuskeja eikä lapiomiehiä.
Se johtuu testotasoista. Kun ne on korkeat, miehelle ei ole vaikeaa suoriutua sukupuolisesta kanssakäymisestä. Kun taas tasot on matalat, menee hifistelyksi.
Voin allekirjoittaa. Olen normaalipainon ylärajoilla, mutta minuun selkeästi eivät tykästy sellaiset hintelät akateemiset (joista itse pidän tiettyyn aikaan kuusta), mutta useimmiten sellaiset isot ja pitkät, rakennusalan ihmiset tai muuten fyysistä voimaa vaativien ammattien edustajat sitten tykkäävät.
Ymmärrän kyllä, että olen 160 cm ja 62 kg mitoissa liian pympyräinen, jos mies on 185 cm ja noi 70 kg.
Rakennusala on äärisovinistinen, joten ei kannata siihen ainakaan viitata. Heidän mielestään kaikki naiset ovat vapaata riistaa ja nainen nähdään vain objektina.
Kouluttamaton asfalttimies ei pysty myöskään valitsemaan naista, vaan joutuu ottamaan sen jonka saa. Fyysinen ammatti ei tee miehestä miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Rakennusala on äärisovinistinen, joten ei kannata siihen ainakaan viitata. Heidän mielestään kaikki naiset ovat vapaata riistaa ja nainen nähdään vain objektina.
Kouluttamaton asfalttimies ei pysty myöskään valitsemaan naista, vaan joutuu ottamaan sen jonka saa. Fyysinen ammatti ei tee miehestä miehistä.
Rakennusalaan kuuluu muutakin henkilöstöä kuin ne vislaavat raksamiehet.
Vierailija kirjoitti:
Voin allekirjoittaa. Olen normaalipainon ylärajoilla, mutta minuun selkeästi eivät tykästy sellaiset hintelät akateemiset (joista itse pidän tiettyyn aikaan kuusta), mutta useimmiten sellaiset isot ja pitkät, rakennusalan ihmiset tai muuten fyysistä voimaa vaativien ammattien edustajat sitten tykkäävät.
Ymmärrän kyllä, että olen 160 cm ja 62 kg mitoissa liian pympyräinen, jos mies on 185 cm ja noi 70 kg.
Oletko hyvin vyötärölihava ja kapealanteinen. Silloin tuo on yllätys ja aloittaja on oikeassa muutoin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta ne on niitä hinteliä insinörttejä, jotka tykkää kauniista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko hyvin vyötärölihava ja kapealanteinen. Silloin tuo on yllätys ja aloittaja on oikeassa muutoin ei.
En ole vyötärölihava, mutta kyllä minusta huomaa, että en ihan niin fitti ole kuin voisin olla. Mitä väliä sillä on, missä se läski on, kun sitä kuitenkin on?
Ei ihme että alapeukkuja satelee - naiset joilla miehekäs mies eivät halua ajatella olevansa vähemmän kauniita kun taas kauniina itseään pitävät eivät halua ajatella miehensä olevan naismainen 😄
Alapeukuttakaa vaan tätäkin, mutta ei se totuutta muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mutta ne on niitä hinteliä insinörttejä, jotka tykkää kauniista naisista.
Insinörtti XD XD
No enpä ole huomannut. Jos miehellä on varaa valita niin tämä tosiaan ottaa niin komian emännän kuin vain saa.
Ei ole vaikea arvata, että ap. kuuluu niihin naisiin, joita ulkonäkökeskeiset miehet eivät huomaa. Yrittää sitten kääntää tilanteensa edes jotenkin voitoksi :-)
Jokainen ottaa niin hyvän kuin saa. Järkevä ei tietystikään ahnehdi sellaista mitä ei pysty pitämään omilla avuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Idiootti nimenomaan valkkaa, kunnes sukupuutto korjaa. Homma ei etene ikinä.
Ja vain idiootti keskittyy vakoon; mies jonka pää on täynnä kusista sahanpurua.
Aloittaja - elättänet toivoa, että susirumallakin on mahikset varakkaaseen ja komeaan mieheen.
Eheeei - ei se niin mene.
Monet ns tavalliset miehet lumoutuvat hauskasta ja sanavalmiista naisesta. Hyväntuulisuus on myös pukevaa. Näitä ominaisuuksia voisi seuraa kaipaava nainen kehittää huulten täytön ja kymmensenttisten ripsien liimailun sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Idiootti nimenomaan valkkaa, kunnes sukupuutto korjaa. Homma ei etene ikinä.
Ja vain idiootti keskittyy vakoon; mies jonka pää on täynnä kusista sahanpurua.
Sinun asiasi vaan ovat sen verran huonosti, että sinua eivät toisaalta huoli kusiset sahanpurupäät mutta eivät ne tasokkaammatkaan. Et ole kelvannut oikeaan parisuhteeseen kenellekään. Ei ole vaikea arvata sitä viestistäsi tihkuvan miesvihan takaa.
Tyhjä munankuori etsii toista samanlaista, kun ei muusta ymmärrä.
Samaan aikaan oikeat ihmiset rakastuu ja rakastaa.