HUHUU HERKKUPEPUT!
Missäs kaikki? Luulin, että itse olen mattimyöhäinen, kun en ole ehtinyt koneelle, mutta eipä ole näköjään kukaan muukaan. Eihän nyt luovuteta, kun on alkuun päästy.
Maanantaina kävin puntarilla, paino oli 69,5. 300g oli pudonnut eli hitaasti, mutta varmasti alas päin mennään. Töissä on ollut aika tiukkaa, joten muu kuntoilu on jäänyt aivan olemattomiin. Työpaikalla tulee näin kiireisenä aikana juostua senkin edestä, joten eiköhän se ihan hyötyliikunnasta mene.
Rivi näyttää nyt tältä: 166 /75 / 69,5 / 60
Tulkaa ihmeessä muutkin ilmottautumaan, ettei tämä ryhmä kuihdu kokonaan pois.
-visukinttu-
Kommentit (2)
rimpsu näyttää tältä: 167/70,6/72/65!
eli takapakkia on tullut, kyllä harmittaa, kun toukokuun lopussa pääsin alle 70 kilon! no, eipä ole ihme, että paino on noussut, kun herkuttelu on ollut ihan mahdotonta. Maanantaina sain otettua itseäni niskasta kiinni ja tämä viikko on mennyt hyvin - tänään olen vasta vähän herkutellut, mutta tavaksi tulleet megalakupussit olen pystynyt jättämään väliin. Jospa se tästä lähtee uudella innolla! Olokin on paljon parempi, kun ei ole syönyt liikaa. Ostin painonvartijoiden lehden ja siitä sai pientä lisämotivaatiota kilojen pudottamiseen.
Mulla paras keino paidonpudottamiseen on säännöllinen ruokailurytmi, kevyttä safkaa 5 krt/pv. Ruisleipä on ihan ehdoton, täyttää paljon paremmin kuin vaalea leipä.
Tsemppiä kaikille!
Itsellä tuntuu välillä ihan epätoivoiselta tämä urakka. Vaikka kuin tietää miten kuuluisi syödä niin ei saa pidettyä niistä kiinni. Näillä helteillä tulee sorruttua vielä helpommin kaikkeen pikaruokaan kun ei jaksa hellan ääressä tehdä kunnon ruokaa. Ja jätskiä menee ja olutkin maistuu kuuman päivän päätteeksi niin hyvältä...
Rivi näyttää nyt tältä (+100g viime viikosta)
162 / 90,7 / 88,7 / 65
Vielä yritän itseäni koota ja hakea kunnon inspiraatiota, jotta saisin tapojani muutettua ja paino lähtisi kunnolla laskuun. Mukavaa kesän jatkoa ja ilmoittautukaahan muutkin!