Mihin paikkoihin vaikeampi päästä kuin Helsingin hammaslääkikseen?
Tyttäreni on varasijalla sinne. Helsinkiin on nyt 26 varmaa sisäänmenijää, sillä heille se on 1 vaihtoehto. Mutta 12 hakijalle se on haussa toisena, eli he siirtyvät toisaalle, jos pääsevät ykkösvaihtoehtoonsa. Nyt mietin, että mihin paikkoihin ei noilla papereilla ei pääsisi? Kaikki lääkisten todistusvalinnat on siis tehty jo.
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Miten joku jaksaa ropeltaa koko ikänsä toisten hampaita...?
Mitäs itse teet työksesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen gynekologi
No esim kulttuuruantropologiaa lukemaan. Muistaakseni 10 otettiin sisään kun hain. Halusin kokeilla hakea jonnekin mihin on erittäin vaikea päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen gynekologi
Kyllä römpsän räpeltelykin alkaa ensihuuman jälkeen kyllästyttää. Hammaslääkärit tienaavat hyvin, olisi minunkin pitänyt suuntautua sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen gynekologi
Kyllä römpsän räpeltelykin alkaa ensihuuman jälkeen kyllästyttää. Hammaslääkärit tienaavat hyvin, olisi minunkin pitänyt suuntautua sinne
Suu ei yleensä haise niin pahalta.
Presidentinlinnaan on aika vaikea päästä. Tai venäjän/jenkkien yms. suurlähetystöön.
Oikis ja tavallinen lääkis ehkä myös tuta ovat vaikeamman sisäänpääsyn paikkoja🤔
Vierailija kirjoitti:
Aivokirurgi
Ei taida löytyä aivokirurgi-opistoa😊
Vierailija kirjoitti:
Oikis ja tavallinen lääkis ehkä myös tuta ovat vaikeamman sisäänpääsyn paikkoja🤔[/
Helsingin ja Espoon yllämainitut siis ja lisäksi Aalto yliopiston taideaineet ehkä...
Arkkitehdiksi ei myöskään helpolla pääse.
Espoolaisen vanhanpiian kuivaan vaginaan...
Ei se vaikeus riipu sisäänpäässeiden määrästä vaannhakijoiden määrästä. Kaikkein vaikeinta on päästä Teatterikorkeakoulun näyttelijäntyön linjalle.
Vierailija kirjoitti:
Ei se vaikeus riipu sisäänpäässeiden määrästä vaannhakijoiden määrästä. Kaikkein vaikeinta on päästä Teatterikorkeakoulun näyttelijäntyön linjalle.
Tämä kuvastaa sitä että Suomi on narsistien maa. Kaikki haluavat olla esillä ja muiden ihailtavana, tai ainakin pällisteltävinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä kuvastaa sitä että Suomi on narsistien maa. Kaikki haluavat olla esillä ja muiden ihailtavana, tai ainakin pällisteltävinä.
Missä sanotaan, että kaikki haluaa näyttelijäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sanotaan, että kaikki haluaa näyttelijäksi?
Sanotaan sitten että hyvin moni.