Mihinkäs köyhä pääsee akkujansa lataamaan, kun ei ole mökkiä hänellä? Miksi ei pakoteta omistajia vuokraamaan?
Niin ottaa tämä epätasa-arvo kaaliin. Kyllä varakas menee omalle mökille vilvoittavien vetten äärelle. Mökissä on kaikki mukavuudet ja laiturikin on tehty. Köyhä voi vain haaveilla tällaisesta. Miksi ei tunnusteta sitä, että jokainen, myös köyhä ansaitsee lepoa ja akkujen lataamista? Miksi valtio ei lailla pakota modernien, vesistön äärellä olevien hyvin varusteltujen mökkien vuokraamista köyhille? Mitkään kantovesikuivanmaanmummonmökit EIVÄT meitä kiinnosta! Köyhällekö pitäisi sekunda riittää? 😡
Kommentit (42)
Mitä mökillä jos sinne pääsee vain autolla? Ei ole autoa/korttia. Tai matka julkisella on liian kallis.
En käy ikinä lataamassa akkuja mökillä, koska en ole mökki-ihminen
Kaikki mökit valtion omistukseen ja yleiseen käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mökillä jos sinne pääsee vain autolla? Ei ole autoa/korttia. Tai matka julkisella on liian kallis.
No tietysti lain voimalla pakotetaan taksit kuljettamaan ilmaiseksi.
Mites jos on sähkötön mökki, mites sit ladataan akkuja.
Onhan noita mökkejä vuokrattavana isot pinot joka puolella. Sen kun vuokraa vaan.
Mökit on suoraan helvetistä. Ole iloinen, ettei tarvi mennä sinne.
Eipä ole ennen ihmiskunnan historiassa ollut tällaista vääryyttä!
Mä käyn toimistotöissä 8-16, asun kerrostalossa eikä ole mökkiä. Miksi köyhällä pitäisi olla enemmän kuin minulla? Ei minulla ole varaa mökkiin tai veneeseen. Tai no saisin jonkun 70-luvun 20 neliön mökin vuokratontilta jostain hevonpeestä ilman velkaa, mutta ei kiinnosta eikä se tunnu kyllä miltään akkujen lataamiselta.
Hyvä provo, nauroin tälle ihan ääneen, kun mietin omaa mökkiä, jota myös orjatyöleiriksi kutsutaan...
Valtio voisi pakkolunastaa kaikki hyvinvarustellut lomakodit valtiolle ja jakaa niitä edullisesti viikkovuokralla kansalaisille. Autottomille edestakainen Kela-kyyti.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita mökkejä vuokrattavana isot pinot joka puolella. Sen kun vuokraa vaan.
Puhun nyt yksityisten omistajien mökkien vuokraamisesta lain voimalla kohtuukorvauksella. En köyhän riistämisestä.
Ap
Miksi pitäisi päästä mökille kun oma talo on maalla luonnon rauhassa vesistön äärellä?
Milläs köyhä maksaa sen mökin vuokran??
Löytyyhän noita vuokramökkejä vaikka kuinka, selaa netistä ja varaa ap
Hei ap. Olet hullu. Sinä olet henkinen neuvostoliittolainen.
Minulla ei ole mökkiä. Minulla ei myös ole koskaan lomaa, koska ei löydy pätevää tekijää omaan paikkaani. En silti aloita idarialoituksia palstalle kuvitellen, että joku jossain tunteen huumassa itkee koko loppupäivän kohtaloni takia. Ei itke. Ketään ei kiinnosta.
Vain harva työssäkäyväkään käy mökillä akkuja latailemassa.