Johanna Tukiainen saa tyttövauvan!!!!
Kohublondi Johanna Tukiainen saa tyttyövauvan. Vauvasuihkuilla luvattiin paljastaa sukupuoli ja Johanna on kertonut, että eräs lehti nimeltä 7päivää julkaisee asian yksinoikeudella, kuten kaiken muunkin raskauteen liittyvän.
Nyt kuitenkin Johanna itse postasi kuvan, jossa pinkit konfetit räjähtivät ilmapallosta ja itse tuleva äiti on erittäin nauravainen ja onnellisen oloinen kuvassa!
Onnea tulevalle äidille!
Kommentit (413)
Missä päin Suomea tuo neiti asuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tutustunut Hymyn palstaan ja ällistynyt siitä sakista, joka siellä häärää. Kehuvat vielä toisiansa oivasta sanankäytöstä, törkeän luokan sanastoa, hävytöntä pilkkaamista, omien oletusten muuttumista tosiasioiksi. Myös itseään uskoviksi sanovat osallistuvat tähän asiaan. Moni tietää, missä Johanna kulloinkin on.
En puolustele Johannan väärintekosia, mutta olen samaa mieltä aikaisemman kommentin kanssa, pilkkaajat ovat pahempaa sarjaa, pitävät itseään monikin fiksuina.Vastaan sinulle samoin kuin tuolle toiselle: Mitä mieltä olet tällä palstalla tapahtuvasta julkkisten mollaamisesta? Satoja sivuja pelkästään Sofia-Martina-Stefan, välillä irvaillaan Sara Siepille, sitten taas vaihteeksi satoja sivuja Maisan haukkumista. Minttu Räikkönen on ihme kyllä saanut olla viime aikoina rauhassa. Tämä on sinusta ok? Mutta eri palstalle (jota lukee vain korkeintaan sata henkilöä) Tuksusta kirjoittavat ovat jotenkin huonompia julkkiksen haukkujia? Ihan samanlaista sakkia olemme kaikki, turha jeesustella.
Kyllä siellä on joillakin nimimerkeillä kielenkäyttö sellaista, että harvemmin täällä näkee.
Täällä pystyy ilmiantamaan asiattomat kommentit ja moderaattorikin toimii ajoittain tehokkaasti.
Mutta ok. Jatketaan siis Maisan elämän rääpimistä, kun täällä se osataan tehdä niin hienostuneesti, eikä koskaan kommentoida alatyylisin ilmauksin.
Kuten sanottu, tuota Hymyn palstaa seuraa korkeintaan sata henkilöä, täällä esim. Maisan elämää rääpiviä juttuja lukee tuhannet ihmiset päivässä.
Maisasta puheenollen, alkoiko se alun perin kopsimaan Tuksun tyyliä, ihaili tätä 10 vuotta sitten? Silikonit, voimakas rusketus, voimakas blondaus, hiusjatkeet, huulitäytteet?
Maisa kun näytti tyylikkäämmältä silloin kun odotti poikaansa, oli luonnollisen brunetet hiukset kuten Neljän Tähden Illallisessa nähtiin, mutta sen jälkeen palasi Tuksun tyyliin ja hankki isommat silikonit.
Mitä niille koirille kuuluu?
Onko mikään muutaman vuoden takainen koira enää kuvioissa?
Hymynäädät ovat hauskoja, sivistyneitä, älykkäitä ainoastaan jos vertaa Tukiaiseen. Pappa-Tukiainen on jo jengin yläpuolella. Näätäpopulaatio on juoppo joka huutaa ääni käheänä tauotta yhtä ja samaa virkettä samanaikaisesti kun paskoo housunsa täyteen aina välillä itseään selkään taputellen. Tourettehuutelijoiden kohtaukset ovat näätäeliitin kirjoituksiin verrattuna oivaltavia juttuja. Moraaliset näädät kirjoittavat miljoona riviä muka varoituksia Tukiaisesta ihmisille. Miten on varoitukset menneet noin niin kuin omasta mielestä?
Johannasta lukenut juoruja, ja naureskellut sen touhuille. Sitten löysin tän hymy-palstan, ja monta muutakin kirjoitelmaa. Se kaikki oli uutta "tietoa". Jos se olisikin pelkkä kylähullu, mutta käyttänyt hyväkseen aika monta ihmistä. Uunottanut uskovaisia. Pelottelee ihmisiä uskonnon varjolla.
Seinähulluhan tuo on, mutta kyllä se on vastuussa tekemisistään. Kaikessa ei voi mennä sairauden taakse. Sitä miestäkin jota pitää löyhässä hirressä, jonka tuo narsisti vamppasi. Ja ei se aikamiespoika ihan täysillä käy, joten sikamaista Tuksun on kupata vielä heikkolahjaisempaa mitä itse on.
Mä ainakin toivon että matami saa rangaistuksensa. En sääli häntä tuumaakaan. Niin törkeästi on elämässään kohdellut muita, jopa läheisiään.Se ei todellakaan ole mikään säälittävä reppana.
Plus ne jotka niitä "varoituksia" tarvitsisi eivät varmasti lue Hymyn palstaa.
Eipä toi palsta palvele ketään muuta kun näätien sairaita mieliä. Miten voikin tulla noin hirveä pakkomielle jostain puolijulkkiksesta ja sen elämästä. Tuntuu varmaan oma elämä hienolta kun saa naureskella toisen mt ja päihdeongelmille.
Ja siis tää sama näätäporukka on tehnyt sitä jo vuosikausia! Aivan sairasta.
Johannahan on rahanpuutteessa levitellyt kuviaan, ja siinä samalla vähän muutakin. Mutta esittää silti hurskasta uskovaista. Tästä aikamiespojastakin levitellyt valheellista tietoa. Tuksu on mt-tapaus, mutta paljon muutakin. Niin systemaattista tuo hänen toimintansa. Kiero kuin korkkiruuvi. Uhriutuja. Osaa esittää surkeaa silloin kun tietää menneensä liian pitkälle. Jos olisikin vain varttihullu, joka feikkaa glamour-elämää, mutta kun se on paljon muutakin. Hyväksikäyttäjä ja lokkeilija pahimmasta päästä.
Olenko ainoa, jonka mielestä Johannan uskovaisuus voi olla aitoakin? Ainakin hän on yllättävän paljon perehtynyt asioihin, sellainen vaikutelma tulee kun hänen Facebookiaan lukee. Uskovalla eivät omat tekemiset ja periaatteet läheskään aina kohtaa, ei J ole siinä poikkeus.
Mä olen ymmärtänyt että näädistä muutama on ollut narskun uhri. Tuntevat ja tietävät sen oikean Johannan. Ehkä se on heille terapeuttistakin pitää tuota näätäpalstaa yllä. Ja heitäkin on siellä monenlaisia. Ja kaikki kirjoitukset eivät ole asiallisia, missäs keskustelupalstalla ne koskaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen ymmärtänyt että näädistä muutama on ollut narskun uhri. Tuntevat ja tietävät sen oikean Johannan. Ehkä se on heille terapeuttistakin pitää tuota näätäpalstaa yllä. Ja heitäkin on siellä monenlaisia. Ja kaikki kirjoitukset eivät ole asiallisia, missäs keskustelupalstalla ne koskaan olisi.
Uhreja tietysti, totta kai, sen taakse piiloutuen. Annas olla jos Tuksu tekisi samaa.
Oletko nähnyt palstalla kenenkään tervhtyvän? Hupiukot ja -akat taantuvat silmissä.
Johanna on ainakin narsismille antanut kasvot. Mistään se ei ole koskaan pahoillaan, ja anteeksi se ei osaa pyytää. Sääliksi käy läheisensä jotka mahdollistavat tämän matamin harhat. Hoitoonhan tuo kuuluisi.
Johanna antaa narsismille kasvot. Sääliksi käy läheisensä jotka mahdollistavat tuon kaiken. Johanna ei osaa mistään olla pahoillaan tai pyytää edes anteeksi. Hoitoonhan se kuuluisi. Mutta vaikuttaa todella pahalta ihmiseltä, eli en sääli tuumakaan, muuta kuin sitä tulevaa lasta.
Vierailija kirjoitti:
Johanna antaa narsismille kasvot. Sääliksi käy läheisensä jotka mahdollistavat tuon kaiken. Johanna ei osaa mistään olla pahoillaan tai pyytää edes anteeksi. Hoitoonhan se kuuluisi. Mutta vaikuttaa todella pahalta ihmiseltä, eli en sääli tuumakaan, muuta kuin sitä tulevaa lasta.
Nyt kun pääsit toistamisen alkuun, niin kerro tuo 100 000 kertaa Hymyssä niin olet tosi ihailtu näätä. Tai ehkä jo oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi heidän mennä elämässä eteenpäin. Ei ole terapeuttista vuosikausia solvata jotain ihmistä netissä.
Vierailija kirjoitti:
Sama uhri-diagnoosi tällä palstalla muutamalla (tai ainkin yhdellä) maisa-jankkaajalla.
Surullista tavallaan eräs läheisriippuvuuden muoto. Ulkoistaa omat ongelmat toisen aiheuttamiksi, niin ei tarvitse ottaa vastuuta kirjoituksistaan.
ohis
Vierailija kirjoitti:
OO ÄM GEE. Miten hän on edes voinut tulla raskaaksi tuolla iällä ja olettaisin että elintavatkaan ei ole ihan aina olleet sieltä parhaasta päästä..? Toivon todella paljon, että huolehtii lapsesta hyvin.
Kyllä raskaaksi voi tulla vaihdevuosiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä vaan että millä perusteella pitäisi valita se kohde josta saa kirjoittaa. En ihan nyt ymmärrä miksei toisen valheita saisi paljastaa. Niinähän täälläkin koitetaan tehdä - kohde vaan on toinen.
Ja joku tuolla mainitsi että Google street view käynyt kuumana kun katseltu paikkoja. Voin kertoa että mulla meni siihen aikaa alle minuutti =)
Älkää siis arvostelko jos kuitenkin itse sitä teette
Kenestäkään ei saa kirjoittaa solvaavasti ja asiattomasti. Se kai se pointti on, eikä se, että joistakin saa kirjoittaa ja joistakin ei.
Tottakai valheita saa paljastaa, mutta en käsitä, miksi pitää vetää kaiken maailman nimittelyt ja huorittelut ja diagnoosit mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysynpä vaan että millä perusteella pitäisi valita se kohde josta saa kirjoittaa. En ihan nyt ymmärrä miksei toisen valheita saisi paljastaa. Niinähän täälläkin koitetaan tehdä - kohde vaan on toinen.
Ja joku tuolla mainitsi että Google street view käynyt kuumana kun katseltu paikkoja. Voin kertoa että mulla meni siihen aikaa alle minuutti =)
Älkää siis arvostelko jos kuitenkin itse sitä teette
Kenestäkään ei saa kirjoittaa solvaavasti ja asiattomasti. Se kai se pointti on, eikä se, että joistakin saa kirjoittaa ja joistakin ei.
Tottakai valheita saa paljastaa, mutta en käsitä, miksi pitää vetää kaiken maailman nimittelyt ja huorittelut ja diagnoosit mukaan.
Se nimittelyhän on juuri näädän ydinosaamisalue. Nimien vääntely, lällätys, törkeyksien hokeminen: kaikki aika tuttuja ongelmalähiöiden hiekkalaatikolta, eikö vain? Siihen vielä kun lisäät sukupuolesta riiippumattoman setämiehyyden, järkyttävän omahyväisyyden, pahan paranoian ja kuningas alkoholin, niin ollaan näätiä.
Näädän tosi tervettä stalkkausta Tukiaisen kuvaa kommentoidessa: "Asfaltissa näkyy 45. Onko se jokin koordinaatti? Volvon perä näkyy, mikä rekkari?"
Eikö Tuksun huuliin tullut jokin hermovaurio täyteainepistoksista? Jossain luki niin.
Lisäksi täytettä on niin paljon että niiden painosta huulet vääntyy alas rullalle!
Ei kai raskaana saisi ottaa täyteaineita eikä saisi peroksidilla vaalentaa hiuksia???