Vaimoni löysikaapista päivän vanhan jugurtin ja heitti sen roskiin. Kerroin, että ex vaimoni oli yk:n ruokahankkeessa mukana olleena saant tietoonsa ,että...
Keskiajalla syötiin vain homeista ruokaa jotta pysyttäisiin hoikkana ja ei syötäisi liikaa. Vaimo suuttui ja väitti, että pidän läskinä. No en pidä onhan hän todella laiha ikäisekseen.
Kommentit (13)
Ex-vaimohullu on taas täällä. Pus och kram!
:D Hauska! Exällä on niitä projekteja ja työtä riittänyt milloin milläkin saralla.
On tyhmää heittää päivän vanhoja jugurtteja roskiin, kun jugurtti on sellainen että sitä voi syödä vaikka olisi pari viikkoakin vanhaa. Se on hapanmaitotuote ja säilyy hyvin.
eviran ihminen sanoi julkisuudessa että söi ½v vanhaa avaamatonta kermaviiliä.Oli syömäkelpoista.
Uskon ,olen itse syönyt vanhaa päivämäärältä.
Vierailija kirjoitti:
:D Hauska! Exällä on niitä projekteja ja työtä riittänyt milloin milläkin saralla.
Exä on ehtinyt seuraavankin vaimon puolesta😄
Ootapa ap kun se huomaa sinun menneen vanhaksi. Varmaan lähellä se hetki setämäisyydestäsi päätellen.
Vaimojutut naurattaa aina. Lisää vaan!
Hei, kiva kun muistit! Hienosti olet kuunnellut minua.
T:ex-vaimo
Vierailija kirjoitti:
Ootapa ap kun se huomaa sinun menneen vanhaksi. Varmaan lähellä se hetki setämäisyydestäsi päätellen.
No olen jo melkein eläkeellä , että kyllä vaimo sen ymmärtää, mutta silti aina pussaa aamulla.
ap
Höpönlöpön. Ja muuten, tl;dr.