Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itsetuhoinen ajatusmaailma nyt

Vierailija
20.05.2020 |

Ei ole varaa taksiin millä mennä päivystykseen. Soitin kriisipuhelimeen ja varattuna on.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johanna_sos kirjoitti:

Sähköhoidon tulisi olla masentuneille ja mielialahäiriöistä kärsiville pakollista. Siten säästettäisiin satoja ihmishenkiä

Hei Johanna_sos

Minä olen koittanut päästä sähköhoitoon tai sitten mangneettistimulaatioon. En päässyt. Sähköhoito ei ole mikään rangaistus tapa nykyään.

T: AP

Aivosähköhoito on äärimmäisen tehokas hoitomuoto, jos siihen pääsevät oikeat potilaat. Masennuksen yleishoidoksi siitä ei ole. Aivosähköhoito auttaa silloin, jos kyse on psykoottisesta masennuksesta tai tausta muuten on aivokemiallinen. Jos taas on kyse elämäntilanteiden tai persoonallisuushäiriön aiheuttamasta masennuksesta, on terapia parempi hoitomuoto.

AP:n kanssa olen samaa mieltä siitä, että aivosähköhoito on nykyisin hyvinkin potilasystävällinen hoitomuoto, kun se annetaan nukutuksessa ja lihasrelaksanttien kanssa. Ihan toista kuin ennen, kun sitä räiskittiin tajuissaan oleville.

TE-toimiston tulisi tarkistaa kanta.fi:stä onko sähköhoitoa kokeiltu, vai määrätty pelkkä SSRI. Sitten kuntoutussuunnitelmassa voitaisiin keskustella eri hoitomuodoista

Vierailija
22/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johanna_sos kirjoitti:

Sähköhoidon tulisi olla masentuneille ja mielialahäiriöistä kärsiville pakollista. Siten säästettäisiin satoja ihmishenkiä

Hei Johanna_sos

Minä olen koittanut päästä sähköhoitoon tai sitten mangneettistimulaatioon. En päässyt. Sähköhoito ei ole mikään rangaistus tapa nykyään.

Aivosähköhoito on äärimmäisen tehokas hoitomuoto, jos siihen pääsevät oikeat potilaat. Masennuksen yleishoidoksi siitä ei ole. Aivosähköhoito auttaa silloin, jos kyse on psykoottisesta masennuksesta tai tausta muuten on aivokemiallinen. Jos taas on kyse elämäntilanteiden tai persoonallisuushäiriön aiheuttamasta masennuksesta, on terapia parempi hoitomuoto.

AP:n kanssa olen samaa mieltä siitä, että aivosähköhoito on nykyisin hyvinkin potilasystävällinen hoitomuoto, kun se annetaan nukutuksessa ja lihasrelaksanttien kanssa. Ihan toista kuin ennen, kun sitä räiskittiin tajuissaan oleville.

Minulla on psykoottinen masennus diagnoosi. Kriisipuhelin ja kirkon auttava on varattuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johanna_sos kirjoitti:

Hei Johanna_sos

TE-toimiston tulisi tarkistaa kanta.fi:stä onko sähköhoitoa kokeiltu, vai määrätty pelkkä SSRI. Sitten kuntoutussuunnitelmassa voitaisiin keskustella eri hoitomuodoista

? Miten tuo minun kohdalla toimisi? Olen pääni takia eläkkeellä niin miksi TE-toimisto sanoisi yhtään mitään?

Vierailija
24/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap!

Vierailija
25/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sähköshokkihoito on tehokkaampaa kuin SSRI

Vierailija