Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetuhoinen ajatusmaailma nyt

Vierailija
20.05.2020 |

Ei ole varaa taksiin millä mennä päivystykseen. Soitin kriisipuhelimeen ja varattuna on.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ambulanssi

Vierailija
2/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku tietty juttu joka ahdistaa, vai ihan yleisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele tai mene pyörällä. Pyydä kaveria/äitiä/isää/sukulaista/naapuria viemään.

Vierailija
4/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävele tai mene pyörällä. Pyydä kaveria/äitiä/isää/sukulaista/naapuria viemään.

Ei ole kavereita ja vanhemmat ovat kuolleet. Kuun alussa kuoli viimeinen eno. Pelkään naapureita.

Vierailija
5/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita ambulanssi

Nykyään ambulanssit eivät ota kyytiin, ellei ihminen ole ihan oikeasti somaattisesti hengenvaarassa. Muuten taksi ja minulla ei ole siihen rahaa.

Vierailija
6/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko yksin?Soita vaan uudelleen .

Vierailija
7/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa kaikki mitä olen kokenut vuosien aikana, vanhempien menehtymiset, serkkujen menehtymiset, enojen menehtymiset, oma avosydänleikkaus minkä jälkeen kihlattuni jätti minut. Olen 42 ikävuoteen kokenut kiusaamisesta lähtien kaikki.

Vierailija
8/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaa kaikki mitä olen kokenut vuosien aikana, vanhempien menehtymiset, serkkujen menehtymiset, enojen menehtymiset, oma avosydänleikkaus minkä jälkeen kihlattuni jätti minut. Olen 42 ikävuoteen kokenut kiusaamisesta lähtien kaikki.

Onko sulla joku tapa jolla yleensä rauhoitut? Joku ihan yksinkertainen, vaikka kissavideot netissä. Jos saisi vähän helpotettua oloa ennen kuin pääsee lääkäriin.

Vierailija
9/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku tapa jolla yleensä rauhoitut? Joku ihan yksinkertainen, vaikka kissavideot netissä. Jos saisi vähän helpotettua oloa ennen kuin pääsee lääkäriin.

Kihlattuni kissa repi minun varpaat verille aikoinaan. Joten ei kissavideota.

Vierailija
10/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kihlattuni kissa repi minun varpaat verille aikoinaan. Joten ei kissavideota.

Se oli vaan esimerkki. Jotain kevyttä puuhastelua joka vie ajatukset hetkeksi muualle.

Vierailija
11/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita 112 ja kerro tilanne. Saat apua, antavat numeron johon soittaa jos ei ambulanssia

Vierailija
12/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Koitan uudestaan kriisipuhelimeen yhteyttä.

Vierailija
13/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävele sinne, liikunta auttaa muutenkin

Vierailija
14/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähköhoidon tulisi olla masentuneille ja mielialahäiriöistä kärsiville pakollista. Siten säästettäisiin satoja ihmishenkiä

Vierailija
15/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

johanna_sos kirjoitti:

Sähköhoidon tulisi olla masentuneille ja mielialahäiriöistä kärsiville pakollista. Siten säästettäisiin satoja ihmishenkiä

Hei Johanna_sos

Minä olen koittanut päästä sähköhoitoon tai sitten mangneettistimulaatioon. En päässyt. Sähköhoito ei ole mikään rangaistus tapa nykyään.

T: AP

Vierailija
16/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävele sinne, liikunta auttaa muutenkin

Matkaa 35km.

Vierailija
17/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos otat vastuun itsestä?

Vierailija
18/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johanna_sos kirjoitti:

Hei Johanna_sos

Minä olen koittanut päästä sähköhoitoon tai sitten mangneettistimulaatioon. En päässyt. Sähköhoito ei ole mikään rangaistus tapa nykyään.

Varsinkin masentuneilla ja bipolaareille sähköshokkihoidosta tehokas vaikutus

Vierailija
19/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

johanna_sos kirjoitti:

Hei Johanna_sos

Varsinkin masentuneilla ja bipolaareille sähköshokkihoidosta tehokas vaikutus

Sähköshokkihoito on osa normaalia hoitoa

Vierailija
20/26 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

johanna_sos kirjoitti:

Hei Johanna_sos

Aivosähköhoito on äärimmäisen tehokas hoitomuoto, jos siihen pääsevät oikeat potilaat. Masennuksen yleishoidoksi siitä ei ole. Aivosähköhoito auttaa silloin, jos kyse on psykoottisesta masennuksesta tai tausta muuten on aivokemiallinen. Jos taas on kyse elämäntilanteiden tai persoonallisuushäiriön aiheuttamasta masennuksesta, on terapia parempi hoitomuoto.

AP:n kanssa olen samaa mieltä siitä, että aivosähköhoito on nykyisin hyvinkin potilasystävällinen hoitomuoto, kun se annetaan nukutuksessa ja lihasrelaksanttien kanssa. Ihan toista kuin ennen, kun sitä räiskittiin tajuissaan oleville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä