Ällöttää anopin sanonta kun vauvalla on maidon jano. "Haluatko vähän mammaa?"
Kommentit (31)
Sama. Mies käytti tuota sanaa ja joka kerta tuli oksennusta suuhun. En kuitenkaan kehdannut mainita asiasta.
Ihan normaali sanonta tietyn ikäisillä.
Minä käytän tuota sanaa kaikesta maidosta.
Vauvalla ei ole maidon jano vaan nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ajattelin, että on tuo "maidon jano" myös aika kummallinen sanonta.
Onhan tuo nyt ihan hemmetin häröä ja likasta :D huhu. Jos ei keksi mitään fiksua sanottavaa niin voi olla hiljaa.
Muistuu mieleen kun olin joku 9v ja olimme kylässä sukulaisten luona missä oli erään sukulaisen vaimon isä paikalla joka ei siis ole minulle mitään sukua. Kahvipöydässä oli hiljainen hetki ja sitten tuo ukkeli tokaisi ''ottakkee lissää keksiä ja sen jälkee seksiä''. Tuli jotenkin härö tunnelma, likanen.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo nyt ihan hemmetin häröä ja likasta :D huhu. Jos ei keksi mitään fiksua sanottavaa niin voi olla hiljaa.
Muistuu mieleen kun olin joku 9v ja olimme kylässä sukulaisten luona missä oli erään sukulaisen vaimon isä paikalla joka ei siis ole minulle mitään sukua. Kahvipöydässä oli hiljainen hetki ja sitten tuo ukkeli tokaisi ''ottakkee lissää keksiä ja sen jälkee seksiä''. Tuli jotenkin härö tunnelma, likanen.
Nyt meni ohi. Mikä ap:n tapauksessa oli likaista?
Hei, kyllä se täällä pohjoisemmassa ihan normaalia on. Sanon itsekin välillä reilun vuoden ikäselle että otatko mammaa. Tarkoitan sillä oikeaa maitoa.
Vauvalle voi tarjota myös ÄM.mää. Yäk. (Toi sana on näköjään myös kiellettyjen listalla tällä palstalla :D)
Tuo on murresana, mutta vanhemmat ihmiset käyttävät sitä usein lasten kanssa, maitoa heille tarjotessaan.
Mikä helvetin prinsessa ap kuvittelee olevansa, kun hänen pitäisi saada määrätä ne sanatkin joita anoppi lausuu.
Olet varmaan sellanen tyyppi, jota ärsyttää kaikki tai useimmat ihmiset, joiden kanssa olet tekemisissä.
Tervettä, normaalia nuorta naista tuskin ärsyttää muiden ihmisten sanat, joten otaksuttavasti ap on joko masentunut tai muuten mt-ongelmainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuu mieleen kun olin joku 9v ja olimme kylässä sukulaisten luona missä oli erään sukulaisen vaimon isä paikalla joka ei siis ole minulle mitään sukua. Kahvipöydässä oli hiljainen hetki ja sitten tuo ukkeli tokaisi ''ottakkee lissää keksiä ja sen jälkee seksiä''. Tuli jotenkin härö tunnelma, likanen.Nyt meni ohi. Mikä ap:n tapauksessa oli likaista?
En osaa sanoa. On vaan likasta. Vähän sama kun ruokapöydässä piereskely. Piereskeltiinkö teillä ruokapöydässä?
Joo joo, ap:ta varmaan ällöttää kaikki.
. Pitää olla tosi nirso naiseksi, jos ei tuollaistakaan kestä anopin suusta. Noinhan lapsille on sanottu iät ja ajat kun maitoa on annettu.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sellainen lähemmäs vuoden ikäinen vauva jo voi syödä ihan tyydyttääkseen hellyyden tarvettansa tai tavan vuoksi (yösyönnit esim) ennemminkin kuin nälän vuoksi. Eikä se mitenkään väärin ole, onhan se tissi ja maito muutakin kuin ruokaa.
Mun äiti sanoi aina että mannimaitoa <3
Kyllä tota käyttää ihan nuoretkin. Siis jos imetyksestä kyse. Lehmänmaito ei ole mammaa, paitsi vasikoille.
Vierailija kirjoitti:
. Pitää olla tosi nirso naiseksi, jos ei tuollaistakaan kestä anopin suusta. Noinhan lapsille on sanottu iät ja ajat kun maitoa on annettu.
Olen mies ja jos kuulisin tuollaista niin saattaisin oksentaa tai menettää ruokahaluni muutamaksi tunniksi.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja jos kuulisin tuollaista niin saattaisin oksentaa tai menettää ruokahaluni muutamaksi tunniksi.
-eri
Voisitko sä nyt selittää, mikä siinä on niin oksettavaa? Jotkut sanoo maitoa mammaksi, ei oo koskaan hetkauttanut mua suuntaan tai toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
No nyt saatiin ketjulle lopullinen niitti, kun ”mies” tuon sanoi.
Aamen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-eri
Ota nyt äidin mieliksi vähän mammaa kuule.
No voi hyvänen aika nyt taas.