Suhteessa oleva: Onko sinulla tarvetta tai halua lisäseksille? Vaikka saat kotonakin.
Luvalla tai ilman, ihan ajatuksen tasolla tai konkreettisena. Ajatuksena, että sinulla on suhteellisen tyydyttävä seksielämä. Eli et elä puutteessa tai seksittömässä suhteessa.
Kommentit (9)
Eräällä sivustolla seuraa hakeva nainen ilmoitti: Lisäseksiä hakevat älkööt vaivautuko! Muuten sinällään varattukin olisi ollu ok. Suhteen ulkopuolinen seksi katsotaan nykyään suht oikeutetuksi, jos suhde on seksitön tai vahvasti epätyydyttävä. Lisähauskuuden hakemista elämään ei vielä ehkä hyväksytä kuitenkaan.
Tämähän on suht mielenkiintoista, vastanneista naisista noin 2/3 :lla kiinnostusta. Miehistä silmämääräisesti n. 6/7:lla, mikä ei oikeastaan yllätä.
Seksin suhteen "hyväosaisillakin" halua saada muuta aika paljon. Mitkähän prosentit "kuivissa" suhteissa olevilta olisi tullut.
Olen mies, kotona ei ole seksiä. En jaksa enään tuula torjutuksi, muuta syytä ei ole kuin seksi on ällöttävää, ei huvita.
Ilmeisesti minä olen se ällöttävä ja seksi minun kanssa ei huvita. Samapa tuo en ole tehnyt aloitetta vuosiin. Näin en ole tullut torjutuksikaan eikä voi enään kiristää/käydä kauppaa piirakallaan.
Tarvetta olisi ja lupakin on mutta ei tahdo tästä tuppukylästä mieleistä löytyä. M38
Olen nainen. Mielenkiintoa olisi, tarvetta ehkä ei niinkään. Olen kova ihastumaan, mutten koskaan pettäisi. Luvan kanssa jos saisi käydä aidan toisella puolella, tekisin sitä varmasti. Miehelle tämä ei kuitenkaan sovi, asiasta ollaan keskusteltu. Minä annoin luvan käydä vieraissa, vaikken itse saakaan. En ole lainkaan omistushaluinen tai mustasukkainen. Rakkauteni on sellaista "let live" -tyylistä. Haluan, että mieheni saa kokea kaiken minkä haluaa maan päällä tämän meille annetun yhden elämän aikana. En halua olla este. Harmi, ettei mies ajattele samalla tavalla. Muutenkaan seksi ei ole minulle niin kummoinen asia, että se pitäisi vain kahdenkeskiseksi varata. Mutta näillä mennään nyt, kun lupaa ei heru. Ja jos joku miettii, että käykö mieheni vieraissa, niin en usko. Lupa olisi, mutta tuskin käy. Varma en tietenkään voi olla. Kurjaa olisi, jos kävisi, ja minulta kieltäisi sen - myönnetään.