Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies paukautti "oikean" syyn miksi työsopimustani ei jatketa :(

Vierailija
20.05.2020 |

Työsopimukseni päättyy parin kuukauden päästä, mutta mies päätti sitten alkaa totuuden torveksi ja sanoi minulle oikeat syyt. Miehen mielestä en saanut pidempää sopimusta, koska leikkautin hiukseni lyhyiksi ja pukeudun farkkuihin. Meillä ei ole tiukkaa pukeutumissääntöä töissä, mutta miten väännän rautalangasta miehelle että syy on määräaikainen sopimus? Mies on jo viikon ajan laukonut samaa ja syyttää minua tyylini ja urani pilaamisesta. :( Oppiiko tuo jos sanon vai eroanko? En jaksa syyttelyä.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelen, että olet kohdannut typerän miehen.

Vierailija
2/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl tiukat farkut on ok. Hiukset taas riippuu ihan naamasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tollasen miehen kanssa? Saatko siitä jotain kiksejä? Itse en jaksaisi kuunnella sekuntiakaan moista urveloa.

Vierailija
4/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tollasen miehen kanssa? Saatko siitä jotain kiksejä? Itse en jaksaisi kuunnella sekuntiakaan moista urveloa.

Olin epätoivoinen ja yksinäinen enkä löytänyt ketään muuta. Olen pohtinut eroa jo pitkään, koska mies on rasittava mielipiteineen. :(

Vierailija
5/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua hävetä tällaiset kyhäelmät? Vaikka ainahan näihinkin joku lankeaa.

Vierailija
6/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies aina kysyy "oliko hiukset kiinni vai auki". Kuulen tämän niin että hiukset kiinni olen ruma, hiukset auki siedettävä.

Vierailija
7/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
8/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies tokaisi vähän samat ja sanoi että siksi että paljastuit liian ajoissa raskaaksi. Ja oli oikeassa.

Olen opettajatar ja opettajia syrjitään näissä asioissa todella paljon.

Opettajan ei pidä alkaa raskaaksi.

Siksi miesopettajia suositaan enemmän naisopettajien sijaan.

Tämän takia olen ollutkin työttömänä lähes seitsemän vuotta. Yksi pätkätyö oli välissä 2kk.

Vierailija
9/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No riippuu toki työpaikasta. Tuskinpa lyhyet hiukset haittaavat mutta joissain työympäristöissä farkut eivät ole se oikea ratkaisu. Vaikkei tiukkaa pukeutumissääntöä ole niin yleensä ei voi mennä väärin jos seuraa oman esimiehen ja vakituisten tiimiläisten pukeutumistyyliä.

Vierailija
10/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies aina kysyy "oliko hiukset kiinni vai auki". Kuulen tämän niin että hiukset kiinni olen ruma, hiukset auki siedettävä.[/

Sun mies?

Nyt oikeesti, miksi ihmeessä katselette, kuuntelette moisia moukkia, ja mistä te niitä löydätte?

Vierailija
11/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono provo.

Harvinaisen typerä kommentti

Vierailija
12/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentoit ohi aiheen. Eikö sinua hävetä valehdella?

Vierailija
13/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mä olen hyvä siinä. Sen sijaan sinä olet surkea provoilija. Valehtelinko nyt?

Vierailija
14/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Mä olen hyvä siinä. Sen sijaan sinä olet surkea provoilija. Valehtelinko nyt?

Kyllä. Syyttelet ja vääristelet. Miten kehtaat?

Vierailija
15/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies tokaisi vähän samat ja sanoi että siksi että paljastuit liian ajoissa raskaaksi. Ja oli oikeassa.

Tämän takia olen ollutkin työttömänä lähes seitsemän vuotta. Yksi pätkätyö oli välissä 2kk.

Tekstisi perusteella olet niin surkea opettajatar, että syyt työttömyyteen löytyy kyllä muualta, kuin ”raskaaksi alkamisesta”.

Vierailija
16/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Syyttelet ja vääristelet. Miten kehtaat?

Ihan helposti. Olet väärässä. Tuo oli totta, ja tämäkin.

Vierailija
17/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ja kaikkiin tuleviin provoihin ja vakavissaan kirjoitettuihin aloituksiin, joissa kysytään, pitäisikö erota:

Pitäisi.

Olkaa hyvä, voitte lopettaa aloitusten tehtailun.

Vierailija
18/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstisi perusteella olet niin surkea opettajatar, että syyt työttömyyteen löytyy kyllä muualta, kuin ”raskaaksi alkamisesta”.

Kyllä. Olenkin hänen miehensä. Kirjoitin hänen puolestaan.

Kiitos että kommentoit minun ihmisyyttä ja arvoani arvostellen. Olen todella kiitollinen että joku arvostelee minua ja mielipiteitäni.

Kyllä se oli koko perheelle kova paikka, kun työsuhde katkesi. Piti minunkin tehdä paljon hankintoja ja pitkää viikkoa Norjassa asti.

Vierailija
19/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että kommentoit minun ihmisyyttä ja arvoani arvostellen. Olen todella kiitollinen että joku arvostelee minua ja mielipiteitäni.

Kyllä se oli koko perheelle kova paikka, kun työsuhde katkesi. Piti minunkin tehdä paljon hankintoja ja pitkää viikkoa Norjassa asti.

Ei, tämä ei ole sen parempi yritys. 

Vierailija
20/40 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, tämä ei ole sen parempi yritys. 

No sinä et ole sen lopullinen todistaja.

Se on vain naurettava mielipiteesi. Tietenkin arvomaailmasi tuli armottomasti julki kaikille, mutta ei sen hätiä, sehän on anonyymisti kirjoitettu ja voit olla trollikin.

Opettajavihaajat on yksi yleisin trolliryhmä netissä. Heillä on fantasioita pitkistä kesälomista ja mittavista palkoista.

Totuus on kuitenkin se että pätkätyöläinen joutuu työttömäksi ja virassa oleva opettaja tulee kesälomalle ja vetää koko palkan itselleen.

Tämä on se selviö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan