Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia lääkäreistä

Vierailija
20.05.2020 |

Ovatko lääkärit olleet asiallisia teitä kohtaan vai oletteko joutuneet auktoriteettiansaan.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on suuri osa lääkäreistä täysin ammattitaidottomia. Siis eivät yksinkertaisesti tiedä mitään eivätkä osaa.

Vierailija
22/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on varsinkin arvauskeskuksissa.

Innokkaat juuri valmistuneet. Yrittää päteä ja muuttaa turhan helposti vanhat hyväksi havaitut reseptit omasta mielestään paremmiksi potilasta kuuntelematta. Itselleni tuli juuri tälläinen tapaus ja lääkkeet joita olin pitkään käyttänyt ja huomannut niiden auttavan olivatkin yhtäkkiä huonoja. Kutsui keskustelemaan niistä mutta ei kuunnellut tippaakaan mielipidettäni. Samoin kun menee jotain vaivaa valittamaan niin selaa vain nettipäätettä ja tuntuu googlaavan oireet. Eli ei kokemusta niin tekee vain sen minkä joku kirja sanoo oireiden olevan.

Toinen ääripää lienee pitkään alalla ollut ja kyllästynyt hapannaama. Tuijottaa kokoajan näyttöpäätettä. Kysyy muutamia kysymyksiä mutta kaikesta näkee ettei enää kiinnosta mikään.

Sitten on nämä huonoa suomea puhuvat joilta ei tunnu saavan mitään tolkkua mistään. Eivät juuri kuuntele tai eivät ymmärrä ja kun pääsee vastaanotolta pois niin ei oikein tiedä mitä tapahtui. Sai jonkun reseptin joka sitten auttaa tai sitten ei.

Joskus sitten kohdalle tulee lääkäri joka pelastaa päivän. Ystävällinen joka kuuntelee ja tutkii ja ottaa huomioon potilaankin mielipiteen. Silloin kun lähtee vastaanotolta niin todella tuntee saanaansa apua ja on parantunut jo melkein siitä miten kerrankin kohdeltiin ihmismäisesti ja ystävällisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvalla suomalaisella lääkärillä on pätevyyksiä toimia ulkomailla.

Vierailija
24/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoin kokemus oli nuorena kun menin aika pahan aknenaaman kanssa terveyskeskuslääkärille avun toivossa. Ei se keski-ikäinen naislääkäri ollenkaan ottanut tosissaan ja meinas että toihan menee itsestään ohi. Osta jotain voidetta apteekista ilman reseptiä. Olin ihan raivona ja sanoin etten ikinä tule takaisin tämmöselle puoskarille. Menin sitten ihotautilääkärille ja sain roaccutan kuurin ja ehkäisypillerit. Nykyisin maksan mielelläni laadukkaasta palvelusta, en käytä kunnan terveyskeskuslääkäripalveluja ollenkaan.

Vierailija
25/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. Joudun nyt palstan tikkatauluksi, mutta minulla on siis todella vähän kokemuksia lääkäreiden kanssa, koska en ole koko elämäni aikana perseillyt ja löysäillyt terveyteni kanssa.

Niin on nyt. On sanonta, että sitä sanaa ei suustaan päästä, mitä ei joskus joudu syömään takaisin.

Ongelma ei ole että en joudu syömään. Ongelma on että täällä on paljon ihmisiä joiden mielestä toistenkin kuuluisi sairastaa koska he itse. Ihan sekoahan se on, mutta mitä minä sille mahdan.

Vierailija
26/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kokemus oli todella positiivinen. Pitkästä aikaa ihan julkisella puolella ja itse koin koko lääkäriin menon turhaksi, mutta en saanut tällä kertaa itse vaikuttaa. Nuori mies lääkäri oli todella ystävällinen ja asiallinen. Hänen mielestään käynti oli tarpeen, vaikkei mitään ongelmaa (onneksi) ollut. Kyse siis oli varmuuden vuoksi tehdystä tarkistuskäynnistä päivystyksessä.

Vierailija
27/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. Joudun nyt palstan tikkatauluksi, mutta minulla on siis todella vähän kokemuksia lääkäreiden kanssa, koska en ole koko elämäni aikana perseillyt ja löysäillyt terveyteni kanssa.

Niin on nyt. On sanonta, että sitä sanaa ei suustaan päästä, mitä ei joskus joudu syömään takaisin.

Ongelma ei ole että en joudu syömään. Ongelma on että täällä on paljon ihmisiä joiden mielestä toistenkin kuuluisi sairastaa koska he itse. Ihan sekoahan se on, mutta mitä minä sille mahdan.

Noh noh. Kattellaan. En toki toivo sulle kuolemansairautta, mutta vastoinkäymisiä vähän tarvitset kyllä.

Vierailija
28/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko olla niin, että lääkäri/potilas/asiakas tapaamisessa eivät KEMIAT kohtaa.

Ei pitäisi vaikuttaa työhön. Joudun omassa työssäni kohtaamaan asiakkaita, joiden kanssa en olisi muuten missään tekemisissä mutta hoidan asiat asioina. En tunteile tai mieti kemioita vaan faktoja, lakeja ja asetuksia.

Vierailija
29/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh noh. Kattellaan. En toki toivo sulle kuolemansairautta, mutta vastoinkäymisiä vähän tarvitset kyllä.

Mistähän päättelet ettei ole ollut vastoinkäymisiä? Et tiedän hevon tuua mistä puhut. Minulla pitää olla jonkun lekurin paperi siitä että on ollut vastoinkäymisiä? Mitä tapahtui sille että ihminen itse tietää mitä itselle on tapahtunut? Oletko niitä ihmisiä jotka tarvitsee lekurin paperin koulukiusaamisesta? Särjetystä sydämestä? Taloudellisesta ahdingosta? Joo hei lääkäri tietää... I di oot ti.

Vierailija
30/30 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niitä on varsinkin arvauskeskuksissa.

Innokkaat juuri valmistuneet. Yrittää päteä ja muuttaa turhan helposti vanhat hyväksi havaitut reseptit omasta mielestään paremmiksi potilasta kuuntelematta. Itselleni tuli juuri tälläinen tapaus ja lääkkeet joita olin pitkään käyttänyt ja huomannut niiden auttavan olivatkin yhtäkkiä huonoja. Kutsui keskustelemaan niistä mutta ei kuunnellut tippaakaan mielipidettäni. Samoin kun menee jotain vaivaa valittamaan niin selaa vain nettipäätettä ja tuntuu googlaavan oireet. Eli ei kokemusta niin tekee vain sen minkä joku kirja sanoo oireiden olevan.

i.

Jäikö sulle reppanalle riippuvuutta aiheuttavat lääkkeet uusimatta? Voi reppanaa. Nuoret lääkärit ovat aktiivisia lääkkeiden väärinkäytön suhteen, se heille positiivinen kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yhdeksän