Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen tykkää pitää siili hiuksia.

Vierailija
20.05.2020 |

Eikö miehiä viehätä siilitukkainen nainen? Jos muuten on muotoja ja fiksu päästään. Onko se aina rekkalesbon oloinen nainen.. Ei kaikki jaksa sitä hius rumbaa..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä ei. Naisia viehättää, päätellen siitä kuinka paljon minunkin tukkaani on haluttu kosketella joskus nuorena.

Nyt näyttää taas siltä että vedän tukan pois päänahan ongelmien vuoksi.

Olen muutenkin niin ruma ja hullu ettei miehiä ole juuri kiinnostanut.

Vierailija
2/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no esm. Heather Symmes on valovosien päässä jostain rekkalesbo-imagosta https://i.ytimg.com/vi/jQlc1poIdPY/maxresdefault.jpg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla aina miehet pitäneet, oon sit kalju tai tukan kanssa. Nykyisen kanssa yritin ajelun jälkeen piilotella mutta kun näki sen niin lähti vaatteet päältä supernopeasti :D

Valtavirta on valtavirtaa, siihen kalju nainen ei sovi. Mutta jos on muuten naisellinen ja kaunis myös persoonaltaan, niin mikäs sen valloittavampaa.

Ainakin nuori Sigorney Weaver (miten se kirjoitetaan) oli itse täydellisyys ja siron feminiininen.

Vierailija
4/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvat poissa, mutta ihan toisessakohdassa.

Vierailija
5/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu kalju eikä se vaikuttanut mitenkään miesten reaktioihin. Kyllä sain huomioo ihan kuten aina. Jotkut naureskelivat myöhemmin kun kasvatin hiukset, että oon hassun näkönen.

Vierailija
6/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa tämäkin riippuu ihan ihmisestä. Itseäni ei sytytä. Mutta jos nainen kenen kanssa olisin jo parisuhteessa vetäisi siiliksi.. eihän sille mitään voisi, en eroakaan sen takia ottaisi. Mutta näin lähtökohtaisesti siilitukkainen nainen ei sytytä. Jotenkin asian tekee omasta mielestäni pahemmaksi, jos on muuten naisellinen, muodokas ym.

M30

Vierailija
7/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti. Ei sovi naisille. Kyllä naisella kuuluu olla pitkät hiukset!

Vierailija
8/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viehättää jos on kaunis nainen.

Ruma on ruma 500euron kampaajan teoksessa tai itse leikatussa markettivärjäyksessä yhtälailla.

Vierailija
9/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no esm. Heather Symmes on valovosien päässä jostain rekkalesbo-imagosta https://i.ytimg.com/vi/jQlc1poIdPY/maxresdefault.jpg[/

Kauniimpi tuo on toisessa kuvassa hiuksineen.

Vierailija
10/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti riippuu kasvojen luustosta. Voi olla huippu makee tai todella tylsä.

Vierailija
11/11 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaa maa. Saa olla rekkalesbon näköinen, jos haluaa. Miehenä pyrin tavatessa kohteliaasti keskustelemaan näiden ja muiden lävistettyjen ja tatuoinneilla tuhrittujen kanssa, vaikka en lähemmin haluakaan olla tekemisissä. Kuuluu ihan peruskäytöstapohin, ettei sano kaikkea ääneen vaikka toinen olisikin oksettavan näköinen.