Jos nainen tykkää pitää siili hiuksia.
Eikö miehiä viehätä siilitukkainen nainen? Jos muuten on muotoja ja fiksu päästään. Onko se aina rekkalesbon oloinen nainen.. Ei kaikki jaksa sitä hius rumbaa..
Kommentit (11)
no esm. Heather Symmes on valovosien päässä jostain rekkalesbo-imagosta https://i.ytimg.com/vi/jQlc1poIdPY/maxresdefault.jpg
Mulla aina miehet pitäneet, oon sit kalju tai tukan kanssa. Nykyisen kanssa yritin ajelun jälkeen piilotella mutta kun näki sen niin lähti vaatteet päältä supernopeasti :D
Valtavirta on valtavirtaa, siihen kalju nainen ei sovi. Mutta jos on muuten naisellinen ja kaunis myös persoonaltaan, niin mikäs sen valloittavampaa.
Ainakin nuori Sigorney Weaver (miten se kirjoitetaan) oli itse täydellisyys ja siron feminiininen.
Karvat poissa, mutta ihan toisessakohdassa.
Mulla on ollu kalju eikä se vaikuttanut mitenkään miesten reaktioihin. Kyllä sain huomioo ihan kuten aina. Jotkut naureskelivat myöhemmin kun kasvatin hiukset, että oon hassun näkönen.
Kaipa tämäkin riippuu ihan ihmisestä. Itseäni ei sytytä. Mutta jos nainen kenen kanssa olisin jo parisuhteessa vetäisi siiliksi.. eihän sille mitään voisi, en eroakaan sen takia ottaisi. Mutta näin lähtökohtaisesti siilitukkainen nainen ei sytytä. Jotenkin asian tekee omasta mielestäni pahemmaksi, jos on muuten naisellinen, muodokas ym.
M30
Hyi helvetti. Ei sovi naisille. Kyllä naisella kuuluu olla pitkät hiukset!
Kyllä viehättää jos on kaunis nainen.
Ruma on ruma 500euron kampaajan teoksessa tai itse leikatussa markettivärjäyksessä yhtälailla.
Vierailija kirjoitti:
no esm. Heather Symmes on valovosien päässä jostain rekkalesbo-imagosta https://i.ytimg.com/vi/jQlc1poIdPY/maxresdefault.jpg[/
Kauniimpi tuo on toisessa kuvassa hiuksineen.
Kovasti riippuu kasvojen luustosta. Voi olla huippu makee tai todella tylsä.
Vapaa maa. Saa olla rekkalesbon näköinen, jos haluaa. Miehenä pyrin tavatessa kohteliaasti keskustelemaan näiden ja muiden lävistettyjen ja tatuoinneilla tuhrittujen kanssa, vaikka en lähemmin haluakaan olla tekemisissä. Kuuluu ihan peruskäytöstapohin, ettei sano kaikkea ääneen vaikka toinen olisikin oksettavan näköinen.
En tiedä, ehkä ei. Naisia viehättää, päätellen siitä kuinka paljon minunkin tukkaani on haluttu kosketella joskus nuorena.
Nyt näyttää taas siltä että vedän tukan pois päänahan ongelmien vuoksi.
Olen muutenkin niin ruma ja hullu ettei miehiä ole juuri kiinnostanut.