eihän sektio ole mikään synnytys!!!!sehän on leikkaus, johan se sana sen sanoo!!!
Kommentit (39)
Ja kuten edellisissä vain sana on eri, mutta itse tapahtuma SAMA!!!
Sait sitten lisää pontevuutta kun ensin sanoit vaan et TOTTA ja nyt ihan latinaa, jaiks... =))))))))
mitä tosta sektion mollaamisesta muuten maksetaan ihan kysymyksenä kaikille jotka sitä teette? meinasin vaan et pitäskö yhtyä riveihin =)
kanoja liikenteessä.
Oletteko munineet lapsenne?
sektiomammat vaan eivät voi hyväksyä sitä, että eivät ole synnyttäneet! ei kukaan sitä ole sanonut huonoksi tavaksi saada lapsi, tai sektioäitejä huonoiksi äideiksi.
se on vaan,mitä tahansa sanoo, niin sektiomammat ottavat itseensä. eivät tosiaan taida olla sujut keisariLEIKKAUKSENSA kanssa.
yrittävät vielä kutsua sitä sektioksi ettei tarvi sanoa että keisarinLEIKKAUS
kanoja liikenteessä.
Taisitte munia lapsenne?
Tässä ketjussa väitellään katsos sioitä, että sektio on synnytys, niih!
Keisarileikkauksella (lat. sectio caesarea, engl. cesarean section, saks. Kaiserschnitt, ruots. kejsarsnitt) tarkoitetaan leikkausta, jossa raskaudentila päätetään poistamalla lapsi raskaana olevan naisen kohdusta vatsanpeitteisiin ja kohdun seinämään tehdyn haavan kautta.
joo eipä taida olla!
kai sitten voi ravintolassakin väittää tehneensä ruoan ihan itse, vaikka kokki valmistaa sen ja tarjoilija tuo naaman eteen..
Siis eikö se ole yksi vitun hailee miten kukakin lapsensa synnyttää?
Mua ei ainakaan voisi vähempää kiinnostaa tuntematomien tyylit synnyttää.
Minusta sektio ja alatiesynnytys ovat aivan samanarvoisia asioita, mutta sektio-äidit vaan aina hyökkäävät päälle kun näiden asioiden merkeissä keskustellaan.... Ehkä he ovat jotenkin " katkeria" tai jotain, en tiedä....
tumma vaatetut, vaalea tukka. Olen epätoivoisesti yrittänyt tavoittaa. Tiedän, että tykkäät tytöistä, niinkuin minäkin.
Ota yhteys!
t. you know who whoopydoo
-Lasta täytyy imettää vähintään vuoden vanhaksi, mutta ei toisaalta enää yli kolmivuotiaaksi. Imettäminenhän onnistuu kaikilta, kun vain tarpeeksi jaksaa yrittää ja lukea imetystukilistaa.
-Omistusasunto on kannattavampaa kuin vuokra-asunnossa asuminen, mutta liian ison lainan otto on tyhmyyttä. Muistakaapa se!
Joo joo, miten joku jaksaa _oikeasti_!
Vierailija:
kai sitten voi ravintolassakin väittää tehneensä ruoan ihan itse, vaikka kokki valmistaa sen ja tarjoilija tuo naaman eteen..
Ja vielä kehtaavat väittää ettei sektio äidit tiedä synnyttämisestä mitään! Itse synnytin 26 tuntia joista paikat auki 5 tuntia ja HELVETILLISET tuskat. Lopulta jouduin kiireelliseen sektioon! Joten aivan turha tulla selittämään etten tiedä mitä synnyttäminen on tai etten ole mitään tehnyt! Kaikissa papereissa sitäpaitsi lukee SYNNYTYSTAPA sektio! Ja vaikka sektio tapahtuu leikkaussalissa niin vierekkäin sitä SYNNYTTÄNEIDEN osastolla ollaan. Vai eikö sekään sovi? Pitäisikö ihan olla oma sektio osasto?
Sektio on synnytys sillä siinäkin lapsi SYNTYY!