Onko muilla uteliailla tapana lähteä ajamaan hälytysajoneuvojen perään
Lähden aina seuraamaan ja olen nähnyt kaikenlaisia onnettomuuksia ja tulipaloja.
Kommentit (27)
Jos olisin tuon sortin hullu, en mitään muuta ehtisikään kun paloasema on vieressä.
Vaikken olekaan hullu, niin ihan tarpeeksi monesti olen ollut ekana onnettomuuspaikalla antamassa ensiapua, hälyttämässä ja ohjaamassa liikennettä.
¥ituttaa tollot tuijottelijat, jotka suu auki möllöttävät osaamatta olla hyödyksi. Kuola valuen kuvaavat vertavaluvia ihmisiä.
Itse seurasin tänään poliisiautoa mutta en pysynyt perässä.
Hyi. Ajattele jos olisit itse henkitoreissasi pelastettavana jostain autosta ja väki tulisi oikein varta vasten kaula pitkänä katsomaan, että mikäs se siellä huutaa.
Sairasta. Tyhmää. Persutyypillistä.
Vierailija kirjoitti:
Olet varmaan samoja tyyppejä, jotka kerääntyvät apua tarvitsevan ympärille rinkiin toljottamaan ja häiritsemään ensihoitajien työtä, ja peräti jopa niitä, jotka kaivavat kännykkäkamerat esiin kuvatakseen toisten hätää?
Aivan. Eikö tämä tollo tajua, että käytöksellään häiritsee pelastustöitä? Pitää olla yksinkertaisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä??!! Tekeekö joku oikeasti tällaista? Vai vitsikö tämä on?
Ikävä kyllä tekee. Poliisina työskennelleellä läheiselläni oli nimityskin näille, mutta jääköön kertomatta.
Voi jessus. Kaikkea sitä kuuleekin.
Olet varmaan samoja tyyppejä, jotka kerääntyvät apua tarvitsevan ympärille rinkiin toljottamaan ja häiritsemään ensihoitajien työtä, ja peräti jopa niitä, jotka kaivavat kännykkäkamerat esiin kuvatakseen toisten hätää?