Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hittoa? Pääsen koronatestiin vasta ylihuomenna!

Vierailija
20.05.2020 |

Sain aamulla lähetteen. Ensimmäiset vapaat ajat sekä julkiselle että yksityiselle ovat siitä 2 vrk päässä.

Eihän se näin voi mennä? Eikö just valitettu, että kapasiteettia on, mutta ihmiset ei tuu testeihin?

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti näin voi mennä jos vapaita aikoja ei ole.

Vierailija
2/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että pääsit.

Minä odotin pääsyä aivoaneurysmaleikkaukseen kuukausia, vaikka riskinä oli verisuonipullistuman puhkeaminen. Jos olisi puhjennut, niin olisin vammainen tai kuollut. 

Elämä ei aina mene niin kuin olettaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua rassaa, koska läheiseni ja työkaverit. ap

Vierailija
4/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hirveää, ihan kaksi päivää joudut odottamaan. Jaxuhalit!

Vierailija
5/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä lomaa tai saldovapaata ja jää kotiin. Elä eri huoneessa kuin muu perhe ja desinfioi pinnat. Toivottavasti et ole sairastunut etkä tartuta ketään.

Vierailija
6/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos läheisesi ovat kanssasi tekemisissä, he ovat jo altistuneet. Ei parin päivän lisäodottelu sitä seikkaa poista. Nyt vain pysyttelet poissa ihmiskontakteista testiä odotellessa, ettet mahdollisesti altista lisää. 

Vierailija
7/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on jo jonkin aikaa selitetty, ettei testeihin ole tulijoita. Miksei sitten testata, kun tulijoita olisi?

Vierailija
8/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässähän on jo jonkin aikaa selitetty, ettei testeihin ole tulijoita. Miksei sitten testata, kun tulijoita olisi?

Kysäisepä sieltä testaavalta taholta. Heillä lienee paremmin tilanne tiedossa kuin satunnaisella av-kirjoittelijalla. 

Vierailija
9/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrättekö, että jos minulla on korona, olen jo tartuttanut vaikka ketä? Että nyt tarvisi tietää NOPEASTI niden MUIDEN takia? ap

Vierailija
10/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset oireet? Kurkkukipu ja nuha, Turussa ei oteta testiin. Kolme päivää kotona ja sitten voi mennä töihin.

Vierailija
11/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset oireet? Kurkkukipu ja nuha, Turussa ei oteta testiin. Kolme päivää kotona ja sitten voi mennä töihin.

Omaolo-kartoituksen perusteella pitäisi mennä testiin, otin yhteyttä lääkäriin, joka oireet kuultuaan laittoi välittömästi lähetteen. ap

Vierailija
12/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäminäminäminä

Vierailija
13/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin päässyt heti tänään, mutta sovittiin, että menen kuitenkin vasta huomenna. Alkuvaiheessa kun tulee helposti väärä neg. tulos.

Vierailija
14/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä

Luetun ymmärtäminen.

En ole huolissani itsestäni. OLEN HUOLISSANI LÄHEISISTÄ, TYÖKAVEREISTA JA ASIAKKAISTA, jotka olen ehkä ehtinyt tartuttaa. ap

Vierailija
15/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa, sehän tarkoittaa, että tosi monia on lähtenyt testiin viime aikoina, kun testiajat ovat noin kortilla. Eli että aika moni epäilee itsellään parhsillaan koronaoireita. Missä kaupungissa asut ap?

Hieman eri viesti kuin mitä mediasta voisi päätellä, kun annetaan kuvaa, että korona olisi suunnilleen jo kadonnut johonkin. Onkohan se lähtenyt leviämään uudestaan, kun ihmiset ovat lähteneet liikkeelle vapun jälkeen?

Tule sitten kertomaan testin tulos tänne!

Vierailija
16/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen siis aidosti hämmästynyt, että testejä tehdään näin hitaasti ja vain virka-aikana. Kuvittelin, että niitä tehtäisiin vaikka, sanotaan nyt, klo 8 -20 tai vaikka iltamyöhään. ap

Vierailija
17/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrättekö, että jos minulla on korona, olen jo tartuttanut vaikka ketä? Että nyt tarvisi tietää NOPEASTI niden MUIDEN takia? ap

Millä tavalla se testi poistaa ne jo tapahtuneet altistukset?

Vierailija
18/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäminäminäminä

Luetun ymmärtäminen.

En ole huolissani itsestäni. OLEN HUOLISSANI LÄHEISISTÄ, TYÖKAVEREISTA JA ASIAKKAISTA, jotka olen ehkä ehtinyt tartuttaa. ap

Ja huomenna tietenkin työpäivä Porvoossa.

Vierailija
19/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro heille, että on mahdollisuus tsrtuntaan, mutta testitulos tulee myöhemmin. Siten he voivat varoa kontaktejaan, kunes tulos on selvillä.

Vierailija
20/65 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti juuri sinä kävit asiakkaanani. Olen asiakaspalvelutyössä. ap

Ei ole tapana asioida hysteerikkojen luona. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän