Minkä ikäisenä tapasit sen "elämäsi suuren rakkauden"? :)
Kommentit (62)
21, vaikka mistä selvitty yhdessä vuosien aikana joten uskon että koko loppuelämä vietetään yhdessä.
16v (ensimmäinen pidempi suhde, 7v kiroukseen asti se kesti)
23v (luulin, etten löydä enää ikinä ketään, mutta rakastuin päätäpahkaa maailman toisella laidalla asuvaan ulkomaalaiseen - eihän siitä mitään pysyvää voinut tulla)
30v (tämä on nyt kestänyt jo 15v)
23- vuotiaana. Minä myös olin ehtinyt jo huolestua tätä ennen, että miksi en löydä ketään joka olisi just erityinen minulle. Ihan turhaan.Yhdessä jo 19 vuotta.
En ole vielä koskaan tavannut ja jotenkin minun on vaikeaa edes uskoa, että tapaisin. Se ajatus on vaan sellainen. Jotenkin erään biisin sanoja lainatukseni minun on vaikeaa uskoa, että joku rakastuisi minuun. Ehkä joku päivä mietin olleeni väärässä ja toivonkin, että näin olisi.
19 ja siitä saakka yhdessä oltu. Perhettäkin perustettu jo. Nyt olen 25.
Viime vuonna, olin 30-vuotias. Jotain niin uskomatonta, että olen vieläkin ihmeissäni, voiko tämmöistä kokea näin nuorena.
18-vuotiaana. Yhdessä nyt päälle 7 vuotta
En ymmärrä kysymystä. Siis joku josta on kuvitellut, että se on elämän rakkaus? Eiköhän kaikki ole sen aikaa kunnes ne oppii tuntemaan riittävästi.
Minäkään en ole vielä tavannut. Exäni ei ollut elämäni rakkaus, hän on tähän asti ainoa seurustelukumppanini.
M31
23-vuotiaana, nyt 3 vuotta takana ja hän on myös ensimmäiseni. Luulin, ettei olisi tullut vastaan tässä iässä tai koskaan.
M23
39 vuotiaana. Tai ensi kerran ohimennen tavattu kai parikymmentä vuotta sitten. Nyt kun hänet tapasin uudelleen tiesin heti. Mitään tällaista ei koskaan ennen kenenkään kanssa. Kuin kotiin olisi tullut.
17-vuotiaana. Ollaan oltu yhdessä yli 20 vuotta ja lapsiakin on.
4-vuotiaana hiekkalaatikolla. Sanoin äidille että menen tuon keinussa kiikkuvan pojan kanssa isona naimisiin ja meille tulee kymmenen lasta. Poika ei silloin vielä ollut äidin kertoman mukaan ollut samaa mieltä asiasta ja taisi toteamuksestani mennä yli 10-vuotta että alkoi tytöt häntä kiinnostaa. Yhdessä alettiin sen jälkeen kulkea ja asiat eteni painollaan. Tässä sitä vuosia myöhemmin aikuisina edelleen yhdessä ollaan ja lapsia on kymmenen sijaan tehty kaksi.
Olin 21 kun tapasimme. Nyt 31 ja yhä onnellisesti yhdessä. Suhde paranee vaan koko ajan :) <3
49-vuotiaana. Mikään aiempi suhde ei ole tuntunut samalta kuin tämä.
17v. Nyt oon 46v ja edelleen saman miehen kans.
46-vuotiaana