Tunnetko naisesi orgasmin
Niin, kuinka moni mies tuntee sen kun nainen saa orgasmin?
Tarkoitan siis yhdynnässä. Käsi- tai suupelissä sen tietysti tuntee varmemmin.
Lähinnä mietin sitä että se on muuten järjettömän ihana ja hyvä tunne.
ja joo, iloitsen siitä kun naiseni tulee, haluan sitä enemmän kuin omaa tyydytystä.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omalla vaimolla supistelee ainakin niin perkeleen nopeessa rytmissä, että itse lihaksiaan ei saa niin nopeesti sykkimään. Lisäksi valahtaa erittäin reippaasti nesteitä pimperosta.
Joskus myös reidet värisee, aika vaikea olisi sellaista feikata. Tietysti, jos sitä paljon harjoittelee, niin voi kai senkin opetella? Mutta miksi joku erikseen treenaisi lihaksiensa värinää?
Voi hyvä tavaton. Värisee ne rasituksessa ja yhdynnässä muutenkin. Ja halutessa pystyn siihen.
No joo taas. En minä nyt sentään niin tyhmä ole, vaikka olenkin vain mies. Näissä keskusteluissa on aina sellainen pohjavire, että nainen on sukupuolensa vuoksi erittäin hyvä orgasmin näyttelijä. Ja mies on sukupuolensa vuoksi helvetin tyhmä. Sitten tämä huipputason näyttelijä feikkaa orgasmia, jotta tyhmä mies olisi onnellinen.
Osuit aivan oikeaan. Siksi feikkaamme. Mies ei osaa, ei opi, ei viitsi tms. Mies loukkaantuu, kun nainen ei saa. Nainen haluaa hommalle pisteen kun asia ei ilmiselvästi tule orgasmiin päättymään. Mies on mielissään, nainen runkkaa salaa itsensä loppuun.
Eikö olisi helpompaa runkata itsensä maaliin jo siinä aktin aikana? Niin meillä hyvin usein toimitaan, että vaimo operoi voimakasta vibraa samalla kun panen. Tuntuu sitä paitsi miehestäkin mukavalle jytinä siinä häpyluun seutuvilla.
Siis feikkaan kun hän nuolee tai sormettaa. Yhdynnässä en saa ikinä. Haluaisin orkun vibralla yhdynnän aikana, hän ei. Ei myöskään pidä siitä värinästä.
Loukkaantuu kun hän ei riitä. Ei osaa, jaksa. Viitsi. Kuuntele ohjeita. Ei ikinä. Ikinä kysy mitä tai miten haluaisin.
Lopulta aloin feikata hänen ilokseen.
Kyseessä vielä mies, joka väittää, että toisen nautinto hänelle pääasia.
Harmi. Kuulostaa aika taukilta. Samaa minäkin kyllä väitän, että toisen nautinto on mulle tärkeää. Meillä on vaimo niin "häveliäs", ettei koskaan pyydä mitään, minä ne lelut hankin, ensin operoin niitä itse, mutta kun se on vähän hankalaa varsinkin pannessa niin lopulta laitoin vaimon hoitamaan edes sen asian itse. Nyt menee jo ihan luontevasti, mutta ei vieläkään pyydä sitä vaan mun pitää huolehtia vibra sille käteen. Minä riemastuisin, kun saisinkin joskus ohjeita edes vähän.
Satisfyeria ei vaan olisi pitänyt koskaan hankkia. Virhe.
Siis feikkaan kun hän nuolee tai sormettaa. Yhdynnässä en saa ikinä. Haluaisin orkun vibralla yhdynnän aikana, hän ei. Ei myöskään pidä siitä värinästä.
Loukkaantuu kun hän ei riitä. Ei osaa, jaksa. Viitsi. Kuuntele ohjeita. Ei ikinä. Ikinä kysy mitä tai miten haluaisin.
Lopulta aloin feikata hänen ilokseen.
Kyseessä vielä mies, joka väittää, että toisen nautinto hänelle pääasia.