Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tunnetko naisesi orgasmin

Vierailija
20.05.2020 |

Niin, kuinka moni mies tuntee sen kun nainen saa orgasmin?
Tarkoitan siis yhdynnässä. Käsi- tai suupelissä sen tietysti tuntee varmemmin.

Lähinnä mietin sitä että se on muuten järjettömän ihana ja hyvä tunne.
ja joo, iloitsen siitä kun naiseni tulee, haluan sitä enemmän kuin omaa tyydytystä.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla pimppi puristelee miehelleni liian lujaa ja kestää pitkään, että joistain asennoista hän vetää kalunsa ulos juuri, kun laukean. Eli tuntee kyllä! Supistelun loputtua on kuulemma aivan älyttömän tiukka, kun saa takaisin sisään ja yleensä hän laukeaa melkein heti. En siis ole mitenkään suurikokoinen sieltä muutenkaan, mutta mieheni vitsailee, että minun orkun jälkeen hän saa "teinipimppaa" ekaa kertaa. Ja en loukkaannu, tämä on meidän sisäpiiri vitsailua.

Vierailija
2/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät erota aitoa ja feikkaamista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pimpan puristelua munaa vasten on aika vaikea feikata?

Ja se tunne on otain älyttömän hyvää.

Vierailija
4/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä vois vähempää rouvan orgasmit kiinnostaa. En tiedä onko koskaan saanu. En ole ainakaan huomannu

Vierailija
5/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen emättimen supistelun tuntee, kun on työntyneenä syvällä sisällä. Se on ihana tunne. Siinä usein herahtaa emättimen sisällä lisää nesteitä liukasteeksi. Sen tunteminen saa ainakin minun siemensyöksyn liikkeelle. :)

Vierailija
6/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä unelma jos vaimoni supistelisi oikein kunnolla orkun hetkellä, mutta enempi sen tuntee kosteuden lisääntymisestä orkun lähestyessä, kokovartalojähmettymisestä, värähtelyistä, hengityksestä ja punasta kasvoilla. Vaimoni pystyy kyllä puristamaan vaginan lihaksiaan niin että hepissä melkein sattuu. Kaikken pahin on kun joskus aivastanut kesken yhdynnän, lähellä ollut ettei kulli vääntynyt kaksinkerroin kun juuri sisääntyöntövaiheessa tapahtunut.

Vierailija
7/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä vois vähempää rouvan orgasmit kiinnostaa. En tiedä onko koskaan saanu. En ole ainakaan huomannu

Varmaan on kaltaisesi Casanovan kanssa saanut.

Vierailija
8/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaitenhan sen yhdynnässä tuntee. Oma mies on sanonut, että ei meinaa orgasmin lähellä ja sen aikana enää mahtua sisään ja joillain kerroilla ollut kulli hellänä sen jälkeen, kun olen saanut yhdynnässä orgasmin. Itse olen vasta hiljattain oppinut tämän taidon ja edelleenkin takuuvarmasti saan suuseksillä ja yhdyntäorgasmi on ihana bonus jos tulee.

Vierailija
9/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten sormettamisessa.se alkaa supistaa ja kiristyy orkun aikana..hyvin tuntee sormee vasten sen.M44

Vierailija
10/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tiedoksi, että sen pimpin supistelunkin pystyy helposti feikkaamaan lantionpohjalihaksia käyttämällä.

Vierailija
11/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan tiedoksi, että sen pimpin supistelunkin pystyy helposti feikkaamaan lantionpohjalihaksia käyttämällä.

Pystyy, mutta ei siitä ainakaan naiselle iloa olisi.

Vierailija
12/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilo se on sekin, jos pystyy antamaan miehelleen vaikutelman että tämä olisi järisyttävät orgasmit tuottava huippurakastaja.

Vierailija
13/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä helvetin takia täysjärkinen nainen tekis näin? Ainakaan parisuhteessa oleva

14/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tunnen. Puristelu on sellaista, että ei sitä ihan helposti pysty feikkaamaan. Ja muistakin eleistä sen kyllä huomaa. Sitten orgasmin jälkeen nännit on tosi herkät.

Vierailija
15/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilo se on sekin, jos pystyy antamaan miehelleen vaikutelman että tämä olisi järisyttävät orgasmit tuottava huippurakastaja.

Ennemmin harjoittelee yhdessä ja saa oikeasti.

Vierailija
16/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan ole! :D Pimpan puristeluahan käytetään ihan tietoisestikin, kun halutaan antaa nautintoa miehelle ja tuntea itse se muna paremmin... joten voi sitä feikkaamiseenkin käyttää, jos haluaa.

Vierailija
17/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo ole ainakaan koskaan hengästyny yhdynnässä

Vierailija
18/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi morjes! XD Ei todellakaan ole vaikea feikata sitä puristelua! Tuon kommentoija nyt ei naisista paljoa tiedä. Minulla on ollut kaksi miesystävää, joilla on kokemusta naisista, ja täydestä meni feikkiorkut

Vierailija
19/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla vaimolla supistelee ainakin niin perkeleen nopeessa rytmissä, että itse lihaksiaan ei saa niin nopeesti sykkimään. Lisäksi valahtaa erittäin reippaasti nesteitä pimperosta.

Vierailija
20/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla vaimolla supistelee ainakin niin perkeleen nopeessa rytmissä, että itse lihaksiaan ei saa niin nopeesti sykkimään. Lisäksi valahtaa erittäin reippaasti nesteitä pimperosta.

Hyvin sanottu. Itsellä ihan sama kokemus. Se tunne on muuten tosi kiihottava. Siihen laukeaa tosi helposti. Ehkä luonto on niin tarkoittanut, että miehen on tarkoitus laskea sisään naisen orgasmin jälkeen.