Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko naisesi orgasmin

Vierailija
20.05.2020 |

Niin, kuinka moni mies tuntee sen kun nainen saa orgasmin?
Tarkoitan siis yhdynnässä. Käsi- tai suupelissä sen tietysti tuntee varmemmin.

Lähinnä mietin sitä että se on muuten järjettömän ihana ja hyvä tunne.
ja joo, iloitsen siitä kun naiseni tulee, haluan sitä enemmän kuin omaa tyydytystä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omalla vaimolla supistelee ainakin niin perkeleen nopeessa rytmissä, että itse lihaksiaan ei saa niin nopeesti sykkimään. Lisäksi valahtaa erittäin reippaasti nesteitä pimperosta.

Hyvin sanottu. Itsellä ihan sama kokemus. Se tunne on muuten tosi kiihottava. Siihen laukeaa tosi helposti. Ehkä luonto on niin tarkoittanut, että miehen on tarkoitus laskea sisään naisen orgasmin jälkeen.

Itse ainakin tullut raskaaksi kaksi kertaa ihan suoralta kädeltä kun ollut yhdyntä, jossa itse tulin ensin ja mies sitten siihen perään. Että ehkä luonto tosiaan suunnitellut homman myös siihen.. tulee pojille hyvät vedet uida kohti määränpäätä ;)

Vierailija
22/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole kovin monta kumppania ollut, mutta yksi oli sellainen josta ei mitään huomannut. Ei hengityksestä, liikkeistä, ei äänistä. Juteltiin jälkeenpäin ja hän kyllä kertoi tulleensa ja ihmetteli etten huomaa. Ei ollut mikään huono kumppani, tapaolimme vuosikausia ja välissä oli taukoja kun oli vakavampia virityksiä jommallakummalla.

Ihmiset on erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 naisen kanssa ollut ja vain 1 oli sellainen, että tunsa kullissa puristelun kun tuli.

Vierailija
24/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin tunnen. Vaimo puristaa silloin niin lujaa että usein puristaa mut ulos. Jos onnistuu pysymään sisällä niin lypsää terskaa niin että tekee todella hyvää.

Vierailija
25/42 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä koskaan huomaa.

Ei tunnu yhtään miltään.

Joskus se pitäis kai arvata jostain kiljunnasta tai huohotuksesta, mutta ihan arvailun asteelle jää meikäläiseltä.

Että jos vaimo on halunnut niin toimia, niin on voinut feikata vuosikaudet, mutta en kyllä ymmärrä, miksi olisi niin tehnyt.

Vierailija
26/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MinäVaan33 kirjoitti:

Minulla pimppi puristelee miehelleni liian lujaa ja kestää pitkään, että joistain asennoista hän vetää kalunsa ulos juuri, kun laukean. Eli tuntee kyllä! Supistelun loputtua on kuulemma aivan älyttömän tiukka, kun saa takaisin sisään ja yleensä hän laukeaa melkein heti. En siis ole mitenkään suurikokoinen sieltä muutenkaan, mutta mieheni vitsailee, että minun orkun jälkeen hän saa "teinipimppaa" ekaa kertaa. Ja en loukkaannu, tämä on meidän sisäpiiri vitsailua.

Sama juttu meillä. Vaimon pillu tarttuu kalusta kiinni jo ennen orgasmia. Kaluni on kivikova ja täyttää vaimon pillun kokonaan, joten ei pysty työntämään pois vaan ottaa koko mitalta varresta kiinni. Kalun varsi kestää kyllä kovaa puristelua, mutta voimakkaimmissa myllytyksissä ja orgasmin lypsyissä tuntunut, että veri puristunut nupista ulos. Nuorempana oltiin aina nalkissa orgasmin tullessa, enkä pystynyt liikkumaan ollenkaan. Vaimon koko kroppa, alapää, pakarat, reidet kaikki, jännittyy orgasmin tulkessa ja orgasmin aikana. Nuorempana pillu lypsi, riipi ja mankeloi kalua ihan järjettömällä kiihkolla. Nykyisinkin jännittyminen ja kivettyminen on rajua, mutta lypsy on poissa. Toki vaimo saa nykyisin eniten orgasmeja suuseksillä ja sormettaen. Silloinkin pillu yrittää puristaa kaksi sormeani ruttuun. Vaimonkin pillu jää orgasmin jälkeen vielä jännitykseen, joten tiukkaa teinipimppaa saanut aina sen jälkeen. Toisinaan vaimo saanut naidessa vielä toisen, joten pillu koittanut puristaa kalunikin ruttuun.

Nämä vaimon jäätävät ja eloisat pillunlihakset oli se syy miksi olin jo nuorena myyty. En tiedä mitään suurempaa nautintoa kuin rajusti kalua lypsävä pillu.

Vierailija
27/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee herkästi sellaisia voimakkaita emättimen sarjasupisteluja ja squirttaan, mutta en kuitenkaan laukea. Mies luulee, että saan ja on ihan onnessaan. En ole raaskinut oikaista asiaa.

Oikeasti saan vain satisfyerillä. Silloin supistelut on vaimeampia, en tiedä pystyisikö toinen niitä tuntemaan.

Vierailija
28/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin ainakin tuntee kun miehellä on sormi mun pepussa :) Naurankin aina, että se on hyvä tapa testata, feikkaako nainen orkkunsa, peppureikå kun ei valehtele :) Muuten orkkuni kyllä näkyy ja etenkin kuuluu, mutta ei taida varsinaisesti tuntua.

Vierailija
29/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät erota aitoa ja feikkaamista.

Pimpan puristelua munaa vasten on aika vaikea feikata?

Ja se tunne on otain älyttömän hyvää.

Voi morjes! XD Ei todellakaan ole vaikea feikata sitä puristelua! Tuon kommentoija nyt ei naisista paljoa tiedä. Minulla on ollut kaksi miesystävää, joilla on kokemusta naisista, ja täydestä meni feikkiorkut

Minkä helvetin takia feikkaat orkkuja typerys? Joudutaan me muutkin kärsimään sitten huonoista rakastajista kun sun pitää miellyttää miehiä teeskentelemällä sen sijaan että oppisivat, että jokainen nainen on yksilö ja naisen orkku vaatii opettelua ja töitä, paljon töitä! Tyhmä ämmä! Mitä sä siitä saat, että mies LUULEE sinun saaneen? Sekö sun tehtävä on: saada mies kuvittelemaan tyydyttäneensä sinut? En voi käsittää. Tiesitkö, että seksissä pitäisi tähdätä molempien nautintoon. Myös rehellisyys ja aitous kuuluu hyvään seksiin. Tosi surullista ja säälittävää lukea tuollaista.

Vierailija
30/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIEDÄN että se on surkea juttu feikata. Sanoin vain, että se on todella helppoa.

Vierailija
31/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se feikkaamista, jos toinen luulee että saa? Vaikka ei siis feikkaa mitään.

Vierailija
32/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Se on olettajan tietämättömyyttä, tyhmyyttä tai välinpitämättömyyttä.

Vierailija
34/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla vaimolla supistelee ainakin niin perkeleen nopeessa rytmissä, että itse lihaksiaan ei saa niin nopeesti sykkimään. Lisäksi valahtaa erittäin reippaasti nesteitä pimperosta.

Joskus myös reidet värisee, aika vaikea olisi sellaista feikata. Tietysti, jos sitä paljon harjoittelee, niin voi kai senkin opetella? Mutta miksi joku erikseen treenaisi lihaksiensa värinää?

Vierailija
35/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus myös reidet värisee, aika vaikea olisi sellaista feikata. Tietysti, jos sitä paljon harjoittelee, niin voi kai senkin opetella? Mutta miksi joku erikseen treenaisi lihaksiensa värinää?

Voi hyvä tavaton. Värisee ne rasituksessa ja yhdynnässä muutenkin. Ja halutessa pystyn siihen.

Vierailija
36/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä tavaton. Värisee ne rasituksessa ja yhdynnässä muutenkin. Ja halutessa pystyn siihen.

No joo taas. En minä nyt sentään niin tyhmä ole, vaikka olenkin vain mies. Näissä keskusteluissa on aina sellainen pohjavire, että nainen on sukupuolensa vuoksi erittäin hyvä orgasmin näyttelijä. Ja mies on sukupuolensa vuoksi helvetin tyhmä. Sitten tämä huipputason näyttelijä feikkaa orgasmia, jotta tyhmä mies olisi onnellinen.

Vierailija
37/42 |
21.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut tällä miehellä hyvin vanhat Jallut luettua. 😂

Vierailija
38/42 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo taas. En minä nyt sentään niin tyhmä ole, vaikka olenkin vain mies. Näissä keskusteluissa on aina sellainen pohjavire, että nainen on sukupuolensa vuoksi erittäin hyvä orgasmin näyttelijä. Ja mies on sukupuolensa vuoksi helvetin tyhmä. Sitten tämä huipputason näyttelijä feikkaa orgasmia, jotta tyhmä mies olisi onnellinen.

Osuit aivan oikeaan. Siksi feikkaamme. Mies ei osaa, ei opi, ei viitsi tms. Mies loukkaantuu, kun nainen ei saa. Nainen haluaa hommalle pisteen kun asia ei ilmiselvästi tule orgasmiin päättymään. Mies on mielissään, nainen runkkaa salaa itsensä loppuun.

Vierailija
39/42 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osuit aivan oikeaan. Siksi feikkaamme. Mies ei osaa, ei opi, ei viitsi tms. Mies loukkaantuu, kun nainen ei saa. Nainen haluaa hommalle pisteen kun asia ei ilmiselvästi tule orgasmiin päättymään. Mies on mielissään, nainen runkkaa salaa itsensä loppuun.

Eikö olisi helpompaa runkata itsensä maaliin jo siinä aktin aikana? Niin meillä hyvin usein toimitaan, että vaimo operoi voimakasta vibraa samalla kun panen. Tuntuu sitä paitsi miehestäkin mukavalle jytinä siinä häpyluun seutuvilla.

Vierailija
40/42 |
22.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana kyllä tuntui ihan selvästi kunnon supistelut voimakkaina vaimon lauetessa, mutta nyt useamman synnytyksen ja 50 v rajapyykin jälkeen enää aika heikosti. Lantionpohjatreeni tekis varmaan hyvää molemmille eli parantais seksiä, mutta vaatis vaan vähän viitseliäisyyttä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi