Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kätilöopistolla synnyttäneiden mielipiteitä

05.07.2006 |

.. kaipailisin kun sinne olen tätä toista menossa synnyttämään ( en haikaranpesään)

kertoisiko joku minkälaisia kätilöt ovat, synnytys salit, osastot ja onko kuinka paljon perhehuoneita?

kiitoksia jos joku viitsii vaivautua ja hyvää kesän jatkoa.

rottahilarius 27+

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

03/01 ja 05/05 ja tosi tyytyväinen olen ollut, kätilöt ovat osaavia ja ammattitaitoisia ja kuuntelivat toiveitani oikein hyvin. Ekan kanssa sain ohjausta imetykseen ja vauvan hoitoon, toisen kanssa kävivät katsomassa, että kaikki sujuu ja kysyivät tarvitsenko/haluanko apua/ohjausta, mutta olin mielummin vauvan kanssa kahdestaan, eiväkä kätilöt häirinneet meitä. Kolmannenkin aion siellä käydä synnyttämässä, jos vaan mahdollista

Mareila+poikaset 5v ja 1v

Vierailija
2/3 |
07.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kanssa oltiin perhehuoneessa, saatiin heti, mutta toisen kanssa olin kahdenhengen huoneessa (omasta tahostani) ja isi ja veikka kävivät meitä katsomassa =)

M&Pojat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin tosin synnyttämään haikaranpesään, vaikka en voinut sinne jäädä (vesien menosta liian kauan). Pari päivää vietin myös osastolla ennen synnytystä kun oli vedet menny eikä mitää tapahtunut. Ja toisena päivänä sitten käynnisteltiin. Kaikki kätilöt mitä tapasin olivat tosi mukavia, siellä oli aina ns. oma kätilö joka hoiti asiat, tietysti vaihtui vuoron mukaan mutta kuitenkin. Avautumisvaiheessa, ennen synnytyssaliin menoa, olin kolmen hengen huoneessa, synnyksen jälkeen olin pienen hetken jahden hengen huoneessa ja sitten päästiin perhehuoneeseen. Eli kun tultiin synnytyssalista noin viiden aikaan aamuyöllä kaikki perhehuoneet oli täynnä ja mies läksi pariksi tunniksi nukkumaan. Sitten tuli aamupala-aikaan takaisin ja iltapäivällä saatiin perhehuone. Se oli tosi pieni, just mahtui meidän kolmen sängyt ja pari tuolia, mutta oli ihanaa kun oli oma vessa ja kuitenkin omaa rauhaa. Kätilöiltä sai apua aina kun pyysi ja erityisen ihania olivat lastenhoitajat (vai mikä nimike onkaan) jotka neuvoivat vauvan hoitoon liittyvissä asioissa enenmmän ja näyttivät kädestä pitäen esim. kapaloinnin yms.

Kaiken kaikkiaan mulla/meillä oli tosi positiivinen kokemua

Tipy+ipana 9kk