Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lissu, 28, saa seksiä aina halutessaan: ”Todella vanhanaikaista sanoa, että nainen on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri miesten kanssa”...

Vierailija
20.05.2020 |

Onko suuri seksikumppaneiden määrä miinus vai plussa? 28-vuotias Lissu on kyllästynyt vanhanaikaisiin asenteisiin.
Saako nainen haluta paljon seksiä ja vain seksiä? Ei, sanoi 38-vuotias Virpi jutussamme kesällä 2018. Hän ei ole kysynyt aina seksikumppaninsa nimeä. Samaa mieltä on Iltalehden kyselyyn vastannut 28-vuotias Lissu-nimimerkillä kirjoittava nainen. Hänellä on takana kahdeksan vuotta kestänyt parisuhde, jossa tarpeet eivät kohdanneet.

– Lopulta läheisyys ja seksi miehen puolelta päättyi täysin. Aloin hakea sitä muualta, koska koen olevani täysi luonnollinen ja inhimillinen halutessani seksiä ja läheisyyttä. Lopulta erosimme, Lissu kertoo.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/336718bb-8646-4901-8135-1068e750a5a4

Kommentit (350)

Vierailija
61/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tuomitse tai paheksu mutta panen kyllä merkille. Seksikumppanien määrä kertoo jotain ihmisestä.

Ai että olisi hupaisaa kuulla oletuksesi minun seksikumppanieni määrästä, jos tapaisimme livenä ja jostain käsittämättömästä syystä asia tulisi puheeksi :-DDD

t. Virkanainen, yli 80 s-kumppania

Vierailija
62/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös vanhanaikaista sanoa, että mies on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri naisten kanssa? Jostain syystä siitä näkökulmasta juttuja ei koskaan ole.

Niinpä, tai käy thaikkulassa tai venäjällä panemassa oikein urakalla tyttöjä. Tuota kyllä paheksutaan, vaikka tytöt saa sentään korvauksen työstä

mies52v

Sitä paheksutaan, koska toinen tekee sitä pakosta. Se on käytän nössä raiskaus. Usein kohde on lapsi. Vähän eri asia kuin aikuisten välinen vapaaehtoinen seksi.

Miten niin? Kyllä thaimaassa ainakin naiset on pattayalla täysikäisiä ja jopa tappelevat asiakkaista. Ei tuota oikein pakottamiseksi voi sanoa.

mies52v[/

Henkkareita heiltä kysyit? Tuskin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielikuvissa on paheksuttavaa sekstailla kerran kolmen eri kumppanin kanssa kuukaudessa kuin

parisuhteessa seksiä joka toinen päivä.

Kumma miten värkit kuluu eritavalla.

Vierailija
64/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Minun mielestä nainen on halpa jos vuoden aikana tulee useamman eri miehen kanssa mentyä sänkyyn. Tämä on minun mielipide eikä kukaan voi sanoa sitä vääräksi. Itse en arvosta tällaista naista kun etsin itselleni naisseuraa vaan todellakin saan halvan kuvan naisesta.

Tämä on eri asia kuin se onko naisella oikeus tehdä näin. Tietenkin on oikeus mutta se ei muuta sitä faktaa että nainen on minun silmissä halpa.

Oletko koskaan miettinyt miksi sinusta tuntuu tuolta? Miksi sinusta tuntuu että naisen hyvyys tai halpuus tms. on kiinni siitä? Itse yritän miettiä kun tulee kaikenlaisia tunteita, että onko niissä mitään järkeä ja miksi tunnen miten tunnen. En halua mennä elämääni epäloogisten tunteiden vallassa. Mikä siinä pil lussa nyt on niin ihmeellistä, että juuri se määrittelee naisen hyvyyden?

Olen N54 ja voin vain ihmetellä näitä ihmisiä, joille seksi on niin merkityksetön ja halpa asia, että sitä voi harrastaa kenen ventovieraan kanssa tahansa. Niin että se merkitsee yhtä vähän kuin kättely. Kyllä se osoittaa, että tuollainen henkilö on jotenkin sisäisesti rikki, mikäli tuollainen käytös on hänestä tervettä ja normaalia. Puhumattakaan siitä ,miten monenlaisille ikäville asioille panee itsensä, elämänsä ja läheisensä alttiiksi. Mielestäni tämä koskee niin naisia kuin miehiä.

Se että ajattelet naisen olevan sisäisesti rikki tuon takia on vain jotain kulttuuria jonka olet sisäistänyt. Jossain toisessa maassa nainen on sisäisesti rikki jos ei halua käyttää huivia tai tykkää tanssia.

Jokaisessa maassa nainen on kuitenkin se biologinen olento joka voi tulla raskaaksi. Tai voi tulla raiskatuksi, hakatuksi jne.

Se, että nainen harrastaa vaikka vuoden jokaisena viikonloppuna irtoseksiä eri tuntemattomien miesten kanssa, on minusta vähintäänkin erikoista, riskaabelia, antaa viitteita monenlaisiin tunneongelmiin eikä minulle ainakaan tule mieleen että "tämäpä nainen nauttii seksistä". Ennenmminkin nauttii huomista, jännityksestä ja riskeistä.

Vierailija
65/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Minun mielestä nainen on halpa jos vuoden aikana tulee useamman eri miehen kanssa mentyä sänkyyn. Tämä on minun mielipide eikä kukaan voi sanoa sitä vääräksi. Itse en arvosta tällaista naista kun etsin itselleni naisseuraa vaan todellakin saan halvan kuvan naisesta.

Tämä on eri asia kuin se onko naisella oikeus tehdä näin. Tietenkin on oikeus mutta se ei muuta sitä faktaa että nainen on minun silmissä halpa.

Oletko koskaan miettinyt miksi sinusta tuntuu tuolta? Miksi sinusta tuntuu että naisen hyvyys tai halpuus tms. on kiinni siitä? Itse yritän miettiä kun tulee kaikenlaisia tunteita, että onko niissä mitään järkeä ja miksi tunnen miten tunnen. En halua mennä elämääni epäloogisten tunteiden vallassa. Mikä siinä pil lussa nyt on niin ihmeellistä, että juuri se määrittelee naisen hyvyyden?

Olen N54 ja voin vain ihmetellä näitä ihmisiä, joille seksi on niin merkityksetön ja halpa asia, että sitä voi harrastaa kenen ventovieraan kanssa tahansa. Niin että se merkitsee yhtä vähän kuin kättely. Kyllä se osoittaa, että tuollainen henkilö on jotenkin sisäisesti rikki, mikäli tuollainen käytös on hänestä tervettä ja normaalia. Puhumattakaan siitä ,miten monenlaisille ikäville asioille panee itsensä, elämänsä ja läheisensä alttiiksi. Mielestäni tämä koskee niin naisia kuin miehiä.

Se että ajattelet naisen olevan sisäisesti rikki tuon takia on vain jotain kulttuuria jonka olet sisäistänyt. Jossain toisessa maassa nainen on sisäisesti rikki jos ei halua käyttää huivia tai tykkää tanssia.

Missä kulttuurissa on normaalia toivottavaa käytöstä, että ihmiset panee kaikkea mitä liikkuu?

Vierailija
66/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jokin on ollut ammoisista ajoista lähtien totta, ei tee siitä vanhanaikaista.

Vierailija
67/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Jokainen tehkööt mitä lystää. Itsekään en huolisi miestä, jolla olisi satoja seksikumppaneita. Kertoo vaan siitä, että tuollaiselle seksi vieraiden kanssa on samanlainen tarve, kuin syöminen ja tuollainen ei varmasti ole uskollinen parisuhteessa.

Tai sitten juuri hän on, kun tietää että seksi parisuhteessa on parempaa.

Mitä minä nyt olen ympäristöä seurannut, niin juuri tuollaiset ihmiset ovat niitä pettäjiä. Ei riitä se yksi ja sama kovin kauaa. Toki poikkeuksia on, mutta kyllä ne perheen rikkojat ovat juurikin niitä, jotka sinkkuina hyppivät sängystä sänkyyn baari-illan päätteeksi.

Vierailija
68/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Go girl! Seksi on hauskaa, muistakaa ehkäisy.

Vierailija
69/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama. Jokainen tehkööt mitä lystää. Itsekään en huolisi miestä, jolla olisi satoja seksikumppaneita. Kertoo vaan siitä, että tuollaiselle seksi vieraiden kanssa on samanlainen tarve, kuin syöminen ja tuollainen ei varmasti ole uskollinen parisuhteessa.

Tutkimus onkin todennut, että sellaiset todennäköisimmin pettäjiä, joilla suuri määrä seksikumppaneita ja impulsiivinen luonne.

Vierailija
70/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokonaan uusi seksitauti leviää myös Suomessa - oireena alapään tulehdukset

Seksitauti ei aina hoidu pois lääkkeellä, vaan siitä tulee seuralainen koko eliniäksi. Tämä ei koske yksin hiviä.

Seksitautien uusimipia tulokkkaita on genitaalimykoplasma.

Genitaaliherpes on hyvin yleinen, eikä siitä pääse eroon koskaan.

Tippuritartunnat ovat lisääntyneet.

Supertippuriin ei auta mikään

Tippuritartunnat ovat hieman lisääntyneet. Huolena on myös supertippuri, joka ei parane antibiooteilla.

Tippurista on tullut yhä oireettomampi, jolloin se leviää salakavalasti. Kun oireita ei ole, hoitoon ei hakeuduta ja tauti leviää.

Kaikilla bakteereilla on luonnostaan pyrkimys levitä mahdollisimman laajasti. Suhteellisen oireeton sairaus on tippuria levittävälle bakteerille oivallinen juttu, sillä näin se pystyy leviämään entistä tehokkaammin.

Mutta ketään ei kuitenkaan kiinnosta sen miehen seksielämä, jolta nainen sen tippurin saa?

Nainen voi menettää mahdollisuuden saada lapsia.

No eipähän tarvitse teettää sterilisaatiota sitten, niin kuin minun.

Vierailija
71/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielikuvissa on paheksuttavaa sekstailla kerran kolmen eri kumppanin kanssa kuukaudessa kuin

Tätä olen itsekin ihmetellyt. Palstapojille on pahempi asia, jos naisella ollut kymmenen vuoden aikana kymmenkunta eri kumppania (joku tapailusuhde, joku FWB, muutama yhden yön juttu - kaikkien kanssa kondomi käytössä ja etenkin yhden yön jutut ihan tavallista vaniljaseksiä) kuin jos hän on kymmenen vuoden ajan pannut 1-10 kertaa viikossa ilman kumia saman, hyvin varustetun vakikumppanin kanssa ja kokeillut hänen kanssaan kaikenlaista ja kaikkiin aukkoihin.

Ihan huvikseni muistuttelen, että Suomessa naisella on naimisiin mennessä ollut keskimäärin 12 seksikumppania, miehellä 16.

Vierailija
72/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimus onkin todennut, että sellaiset todennäköisimmin pettäjiä, joilla suuri määrä seksikumppaneita ja impulsiivinen luonne.

Tutkimusten mukaan myös jäätelöä syövät ihmiset hukkuu helpommin kuin muut. Olisikohan kyse siitä että on vaikea pettää jos ei ylipäätään ole vientiä?

Vierailija
73/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko myös vanhanaikaista sanoa, että mies on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri naisten kanssa? Jostain syystä siitä näkökulmasta juttuja ei koskaan ole.

Niinpä, tai käy thaikkulassa tai venäjällä panemassa oikein urakalla tyttöjä. Tuota kyllä paheksutaan, vaikka tytöt saa sentään korvauksen työstä

mies52v

Sitä paheksutaan, koska toinen tekee sitä pakosta. Se on käytän nössä raiskaus. Usein kohde on lapsi. Vähän eri asia kuin aikuisten välinen vapaaehtoinen seksi.

Miten niin? Kyllä thaimaassa ainakin naiset on pattayalla täysikäisiä ja jopa tappelevat asiakkaista. Ei tuota oikein pakottamiseksi voi sanoa.

mies52v[/

En ole kysynyt kun ei ole ollut tarvetta. Kyllä reilu parikymppisen tunnistaa selvästi ihan normi turistikin.

mies52v

Vierailija
74/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Jokaisessa maassa nainen on kuitenkin se biologinen olento joka voi tulla raskaaksi. Tai voi tulla raiskatuksi, hakatuksi jne.

Se, että nainen harrastaa vaikka vuoden jokaisena viikonloppuna irtoseksiä eri tuntemattomien miesten kanssa, on minusta vähintäänkin erikoista, riskaabelia, antaa viitteita monenlaisiin tunneongelmiin eikä minulle ainakaan tule mieleen että "tämäpä nainen nauttii seksistä". Ennenmminkin nauttii huomista, jännityksestä ja riskeistä.

Kyllä tosiaan saa miettimään, mikä noin käyttäytyvässä ihmisessä on vialla ja mitä hän oikein hakee käyttäytymällä noin.

Vierailija
75/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies32v_ kirjoitti:

Missä kulttuurissa on normaalia toivottavaa käytöstä, että ihmiset panee kaikkea mitä liikkuu?

Esimerkiksi roomalaiset on tätä tehneet. Seksuaalisuuden pahuus on suurten uskontojen mukanaan tuoma juttu.

Vierailija
76/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan myös jäätelöä syövät ihmiset hukkuu helpommin kuin muut. Olisikohan kyse siitä että on vaikea pettää jos ei ylipäätään ole vientiä?

Tottakai näillä pettäjillä on jotain, jolla saavat sänkyseuraa melko helposti. Ulkonäkö, puheenlahjat jne. Tämä sama on toiminut myös sinkkuaikoina, kun seuraa saivat.

Vierailija
77/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies52v

mies52v[/

En ole kysynyt kun ei ole ollut tarvetta. Kyllä reilu parikymppisen tunnistaa selvästi ihan normi turistikin.

mies52v

Sano nyt vielä, että se on kuin hyväntekeväisyyttä kun maksat seksistä.

Vierailija
78/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten juuri hän on, kun tietää että seksi parisuhteessa on parempaa.

Mitä minä nyt olen ympäristöä seurannut, niin juuri tuollaiset ihmiset ovat niitä pettäjiä. Ei riitä se yksi ja sama kovin kauaa. Toki poikkeuksia on, mutta kyllä ne perheen rikkojat ovat juurikin niitä, jotka sinkkuina hyppivät sängystä sänkyyn baari-illan päätteeksi.

Omalla kohdallani se on päinvastoin. Olen saanut aivan tarpeekseni irtonumeroista. Ei ole pienintäkään tarvetta enää kokeilla, oliisko seksi jonkun uuden tyypin kanssa jännää.

Vierailija
79/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on jännä, miten sekä pettäjät että nämä kaiken liikkuvan panijat vetoaa aina siihen, että vehkeet ei kulu tässä hommassa. Toki limakalvot uudistuu muutamassa päivässä, mutta voihan tätä kautta saada jopa tappavia tauteja. Sitä todennäköisemmin mitä useampien kanssa hinkkaa. Surullista miten seksi alennetaan pelkäksi fysiologisrksi toimeksi aivan kuin oltaisiin eläimiä. Ihmisellä kuitenkn on myös se henkinen puoli ja on säälittävää että ihminen kieltää käytöksensä vaikutuksen siihen. Henkinen tasapaino ja hyvinvointi on se juttu, ei värkkien kuluminen.

Vierailija
80/350 |
20.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väännetään nyt hieman rautalangasta.

On olemassa miehiä ja naisia.

Miehet ja naiset ovat erilaisia.

Miehiä ja naisia koskevat eri arvostukset ja säännöt.

Seurauksena kohtelu ei ole sama sukupuolesta riippumatta.

Ymmärsitkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi