Lissu, 28, saa seksiä aina halutessaan: ”Todella vanhanaikaista sanoa, että nainen on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri miesten kanssa”...
Onko suuri seksikumppaneiden määrä miinus vai plussa? 28-vuotias Lissu on kyllästynyt vanhanaikaisiin asenteisiin.
Saako nainen haluta paljon seksiä ja vain seksiä? Ei, sanoi 38-vuotias Virpi jutussamme kesällä 2018. Hän ei ole kysynyt aina seksikumppaninsa nimeä. Samaa mieltä on Iltalehden kyselyyn vastannut 28-vuotias Lissu-nimimerkillä kirjoittava nainen. Hänellä on takana kahdeksan vuotta kestänyt parisuhde, jossa tarpeet eivät kohdanneet.
– Lopulta läheisyys ja seksi miehen puolelta päättyi täysin. Aloin hakea sitä muualta, koska koen olevani täysi luonnollinen ja inhimillinen halutessani seksiä ja läheisyyttä. Lopulta erosimme, Lissu kertoo.
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/336718bb-8646-4901-8135-1068e750a5a4
Kommentit (350)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvalla syötöllä näitä juttuja. Minä panen siellä ja minä panen täällä, minä panen vaikka lyhtypylvästä. Hyi h----tti sentään.
Näitä hyi helvetti -ihmisiä kyllä piisaa. Aina mietin että miten kivaa näiden oma seksielämä mahtaa olla asenteella että seksi on ällöä.
Itsellä oli ainakin erittäin antoisaa ja vaihtelevaa pitkissä parisuhteissa. Yhden kerran kokeilin kunnolla tuntematta ja jyystöähän se vain oli, tää heppu näyttää tarvitsevan edes jonkinlaisen yhteyden.
Monta eri kumppania ei kuulosta kuin halvalta/helpolta, en autoanikaan jaa jokaiselle muuten siitä tulee kiertopalkinto. Mutta jokainen taplaa tyylillään, ei tuo minulta ole pois.
Minulle ihan sama harrastaako vaikka joka päivä jonkun kanssa seksiä. Tuntuu vaan niin vieraalta omaa elämää kun tarkastelee. Itsellä ei olisi edes mahdollista vaikka haluaisi. Yhdenkin kumppanin etsiminen on jo mahdoton rasti.
M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat tehdä ihan mitä haluavat, mutta itse en yrittäisi rakentaa yhteistä tulevaisuutta sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut tuhat ja yksi seksikumppania.
Monta sinulla on ollut?
Mitä yritit kysyä?
Jos on mies, jolla on ollut vaikka 50 kumppania, on hänelle täydellinen nainen, jolla on myös ollut 50 kumppania. Tasa-arvoista tietenkin!
Vierailija kirjoitti:
Onko myös vanhanaikaista sanoa, että mies on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri naisten kanssa? Jostain syystä siitä näkökulmasta juttuja ei koskaan ole.
Niinpä, tai käy thaikkulassa tai venäjällä panemassa oikein urakalla tyttöjä. Tuota kyllä paheksutaan, vaikka tytöt saa sentään korvauksen työstä
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Halvat miehet täällä kritisoi naisia. 😂
Tunteisiin näyttää menevän miesten mielipiteet sinullakin.
Vierailija kirjoitti:
Halvat miehet täällä kritisoi naisia. 😂
Kritisoi sinäkin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki saavat tehdä ihan mitä haluavat, mutta itse en yrittäisi rakentaa yhteistä tulevaisuutta sellaisen naisen kanssa, jolla on ollut tuhat ja yksi seksikumppania.
Monta sinulla on ollut?
Mitä yritit kysyä?
Montako seksikumppania sinulla on ollut?
Montako naisella saisi olla, että kelpaa sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvalla syötöllä näitä juttuja. Minä panen siellä ja minä panen täällä, minä panen vaikka lyhtypylvästä. Hyi h----tti sentään.
Näitä hyi helvetti -ihmisiä kyllä piisaa. Aina mietin että miten kivaa näiden oma seksielämä mahtaa olla asenteella että seksi on ällöä.
Seksielämämme on erittäin laadukasta ja toimivaa. Olemme viehättyneitä tantrasta ja haluamme seksiin tunteellista syvyyttä ja pyhyyttä, siksi olemme toistemme ainoat kumppanit.
Tosin emme tuomitse muiden seksimieltymyksiä yleisellä taholla, vaikka kieltämättä elämäntapana tuo "paneminen" mahdollisimman monen kanssa kuulostaa todella vastenmieliseltä.
Pyrimme parhaamme mukaan antamaan kaikkien kukkien kukkia, mutta tuollaiset ip-lehtien provosoivat ja vastakkainasettelua lisäävät jutut vaikeuttavat.
Kai nyt tiedät että aidon rakkauden löytyminen on etuoikeus eikä itsestäänselvyys. Kaikille ei sellaista löydy koko elämässä. Miksi katsot nenän vartta pitkin ihmisiä, jotka ei ole saaneet yhtä isoa voittoa elämän pelissä? Sinähän siinä se voittaja olet ja sinulla luulisi olevan vara pieneen määrään empatiaa. Seksi ilman tunteita toimii jonkinlaisena korvikkeena, mutta kaikille ei muuta ole. Joillekkin ei edes sitä.
Vierailija kirjoitti:
Lehdet kirjoittaa sitä mikä ihmisiä kiinnostaa ja tämä nyt kiinnostaa. Lakatkaa miettimästä tuntemattomien naisten seksielämää ja lukemasta siitä, niin jossain vaiheessa lehdissäkin huomataan että tätä ei hyödytä kirjoittaa. Jos vaan millään pystytte.
Tämäkin ties kuinka mones aloitus täällä samasta linkistä.
Ilmeisesti siis hyvin kiinnostava aihe kun keskustelua syntyy. Ensi viikolla viimeistään tulee uusi juttu samasta aiheesta koska jengi haluaa tietää tuntemattomien seksielämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko myös vanhanaikaista sanoa, että mies on halpa, jos harrastaa paljon seksiä eri naisten kanssa? Jostain syystä siitä näkökulmasta juttuja ei koskaan ole.
Niinpä, tai käy thaikkulassa tai venäjällä panemassa oikein urakalla tyttöjä. Tuota kyllä paheksutaan, vaikka tytöt saa sentään korvauksen työstä
mies52v
Sitä paheksutaan, koska toinen tekee sitä pakosta. Se on käytän nössä raiskaus. Usein kohde on lapsi. Vähän eri asia kuin aikuisten välinen vapaaehtoinen seksi.
Vierailija kirjoitti:
Naiset itse perustelevat biologialla monia valintojaan heille itselle suotuisaksi. Mutta sitten kun tulee biologia ja tämä ympäri ämpäri paneskelu, niin sitten biologiaan nojaaminen koetaankin kiusalliseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Sitä paheksutaan, koska toinen tekee sitä pakosta. Se on käytän nössä raiskaus. Usein kohde on lapsi. Vähän eri asia kuin aikuisten välinen vapaaehtoinen seksi.
Miten niin? Kyllä thaimaassa ainakin naiset on pattayalla täysikäisiä ja jopa tappelevat asiakkaista. Ei tuota oikein pakottamiseksi voi sanoa.
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monta sinulla on ollut?
Mitä yritit kysyä?
Montako seksikumppania sinulla on ollut?
Montako naisella saisi olla, että kelpaa sinulle?
Muutama kymmenen seksikumppania minulla on ollyt. Naisellakin saa olla vaikka kuinka monta seksikumppania, jos hän on harrastanut seksiä lähinnä parisuhteissa. En halua elämänkumppanikseni naista, jolla on matala kynnys hypätä sänkyyn tuosta noin ties kenen kanssa.
Kokonaan uusi seksitauti leviää myös Suomessa - oireena alapään tulehdukset
Seksitauti ei aina hoidu pois lääkkeellä, vaan siitä tulee seuralainen koko eliniäksi. Tämä ei koske yksin hiviä.
Seksitautien uusimipia tulokkkaita on genitaalimykoplasma.
Genitaaliherpes on hyvin yleinen, eikä siitä pääse eroon koskaan.
Tippuritartunnat ovat lisääntyneet.
Supertippuriin ei auta mikään
Tippuritartunnat ovat hieman lisääntyneet. Huolena on myös supertippuri, joka ei parane antibiooteilla.
Tippurista on tullut yhä oireettomampi, jolloin se leviää salakavalasti. Kun oireita ei ole, hoitoon ei hakeuduta ja tauti leviää.
Kaikilla bakteereilla on luonnostaan pyrkimys levitä mahdollisimman laajasti. Suhteellisen oireeton sairaus on tippuria levittävälle bakteerille oivallinen juttu, sillä näin se pystyy leviämään entistä tehokkaammin.
Minä en tuomitse tai paheksu mutta panen kyllä merkille. Seksikumppanien määrä kertoo jotain ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuomitse tai paheksu mutta panen kyllä merkille. Seksikumppanien määrä kertoo jotain ihmisestä.
Mitä ajattelet että se kertoo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Kukaan ei hyväksy lasten panemista, mutta itsensä kaupittelu on naisille maailman vanhin ammatti/tulonhankkimiskeino.
Vierailija kirjoitti:
mies32v_ kirjoitti:
Minun mielestä nainen on halpa jos vuoden aikana tulee useamman eri miehen kanssa mentyä sänkyyn. Tämä on minun mielipide eikä kukaan voi sanoa sitä vääräksi. Itse en arvosta tällaista naista kun etsin itselleni naisseuraa vaan todellakin saan halvan kuvan naisesta.
Tämä on eri asia kuin se onko naisella oikeus tehdä näin. Tietenkin on oikeus mutta se ei muuta sitä faktaa että nainen on minun silmissä halpa.
Oletko koskaan miettinyt miksi sinusta tuntuu tuolta? Miksi sinusta tuntuu että naisen hyvyys tai halpuus tms. on kiinni siitä? Itse yritän miettiä kun tulee kaikenlaisia tunteita, että onko niissä mitään järkeä ja miksi tunnen miten tunnen. En halua mennä elämääni epäloogisten tunteiden vallassa. Mikä siinä pil lussa nyt on niin ihmeellistä, että juuri se määrittelee naisen hyvyyden?
Olen N54 ja voin vain ihmetellä näitä ihmisiä, joille seksi on niin merkityksetön ja halpa asia, että sitä voi harrastaa kenen ventovieraan kanssa tahansa. Niin että se merkitsee yhtä vähän kuin kättely. Kyllä se osoittaa, että tuollainen henkilö on jotenkin sisäisesti rikki, mikäli tuollainen käytös on hänestä tervettä ja normaalia. Puhumattakaan siitä ,miten monenlaisille ikäville asioille panee itsensä, elämänsä ja läheisensä alttiiksi. Mielestäni tämä koskee niin naisia kuin miehiä.
Kondomi ei suojaa taudeilta täysin. Jokainen pano jättää oman bakteeriflooran partnerin limakalvoille ja tuo samalla siihen myös kaikkien entisten hoitojensa flooran. Ei ole perusteetonta sanoa likaiseksi ja saastuneeksi lihaa, jolla temmeltää jopa tuhansien ihmisten bakteerifloora ristikköisnaintien seurauksena.