Mikä on suosikkijäätelösi?
Oma suosikkini on 3 Kaverin lakritsajäätelö. Suorastaan taivaallista.
Kommentit (515)
En muista nimeä, mutta Tallinasta olen ostanut paikallista jäätelöä jostain kaupasta. Maku oli vanhanajanvanilja.
Vierailija kirjoitti:
Ingmannin Paahdettu pekaanipähkinä & suolakinuski
Aino Valloittava vadelma
Ingmannin Englantilainen lakritsi
Ja puikoista Magnumin valkosuklaa-mansikka
Ainon sitruuna&marenki oli ihanaa, sitä ei ole tehty vuosiin. Ihan parasta kesäjäätelöä, ostaisin tuota pakastimen täyteen jos sitä saisi vielä jostain! Nykyään ei ole oikein mitään raikasta jäätelömakua josta tykkäisin
Ben&Jerryn Cherry Garcia 😍 Harmi vaan ettei sitä enää saa "kotipurkeissa" ainoastaan B&J:n omista jäätelö"kioskeista" annoksena..
Pirkka toffee tuutit 6kpl paketissa. Maksaa 3,3e paketti ja on hyviä. Näitä kun pari syö päivässä niin on hyvä mieli.
Tiikeri, litran jätelöpaketti täynnä appelsisiraitojen antamaa makua. Silloin kun vielä pystyin syömään tavallisia jätelöitä.
Pappagallo lakritsi tai 3 kaverin vanilja tuoreilla mansikoilla. En osta Aino-jäätelöitä koska ovat omaan makuuni liian makeita. Teen usein itse jäätelöitä mutta harmillisesti loppuu pakkastila kesken.
Ennen suosikkini oli jätskipisteiden rommi-rusina, on se edelleen hyvää, olen nyt tykästynyt myös vadelma-salmiakkiin.
Minkäs hintaisia nämä aino jäätelöt ovat? Jos ei liian kalliita niin voisi kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minkäs hintaisia nämä aino jäätelöt ovat? Jos ei liian kalliita niin voisi kokeilla.
Katsoin netistä. Aika sika hintaisia, yli 6e ja alle litran pakkaus. Kai näitä jotkut rikkaat ostelee. Pitää ite tyytyä litran pakkauksiin.
Vieläkö Pappagallon jäätelöä saa? Mustikka oli suosikkini. Pappagallon jäätelöiden voittanutta ei ole eikä tule.
Rommirusina ei maistu enää samalta kuin silloin joskus 90-luvulla.
Ikuinen suosikkini on Daim-tuutti. Olen fanittanut siitä asti, kun tuli markkinoille.
Jos Pappagallo jäätelöä saa niin mitään muuta en huoli
Minttujäätelö jossa reilusti suklaalastuja. Joku pieni kotimainen tuottaja jota en kuolemaksenikaan muista eikä sitä jätskiä löydy mistään 😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoin netistä. Aika sika hintaisia, yli 6e ja alle litran pakkaus. Kai näitä jotkut rikkaat ostelee. Pitää ite tyytyä litran pakkauksiin.
Aika usein tarjouksessa
Domino mintun makuinen, sai joku vuosi sitten.
Iso lakritsituutti oli suosikkini, kunnes tekivät jonkin muutoksen siihen ja se ei enää maistunut miltään. Nykyään syön sitten Classic jäätelöitä, otan joka kerralla eri maun vaihtelun vuoksi.