Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juuh kesäloma kesäkuussa kyllä tympii

Vierailija
19.05.2020 |

Kohtalotovereita? Tähän asti on aina ollut kesäkuussa mut nyt kävi huono tuuri. Eihän kesäkuussa ole vielä helteitäkään niin kiva sit palata töihin juuri kun parhaat kelit on tulollaan :/

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesäkuussa. En tykkää mutta nyt on minun vuoro. Helteistä en välitä, mutta kesäkuussa ei ole vielä marjoja. Elokuu on paras. Touko- ja syyskuussa ei tarvitse koskaan olla, aina kesäkuun ja elokuun välillä.

Vierailija
2/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis loma kesäkuussa ei ole hyvä, kun aiemmin on onnistunut saamaan kesäkuun lomaksi??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis loma kesäkuussa ei ole hyvä, kun aiemmin on onnistunut saamaan kesäkuun lomaksi??

Hah tarkoitin heinäkuuta. Tuli typo.

ap

Vierailija
4/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla myös loma kesäkuussa. Säät ei varmasti kovin suotuisat, mutta loma on lomaa, oli sää mikä vain.

Lomansa voi pilata sillä, että valittaa koko ajan.

Vierailija
5/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuu on kauneinta aikaa, kun ruoho ja lehdet ovat raikkaanvihreitä. Päivätkään eivät lyhene vielä siinä määrin kuin heinä-elokuussa, valoa riittää.

Vierailija
6/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Typo on lyöntivirhe. Miten heinäkuu muuttui kesäkuuksi?

Vierailija
7/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Monesta pikkutyposta tuli yksi suuri.

Vierailija
8/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin ihan tarkoituksella kesäkuun ekan viikon lomaksi kuten joka vuosi.

Kahtena edellisvuotena tämä on ollut hyvä valinta. Kerran meni jopa täysin nappiin kun oli varmaan 5 hellepäivää juuri sillä lomaviikolla. Loput 3vk lomasta sitten heinäkuussa.

Vierailija
9/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loma alkaa ensi viikolla...

Odotan tietoa hotellien avautumisesta - jos edes jonkun yhden yön reissun tekisi loman aikana..

Loma onneksi on aina lomaa :) luen kirjoja, urheilen, laitan ruokaa, juon aamukahvia terassilla

Vierailija
10/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon vaan tyytyväinen, että on lomaa. Reilurtt kolme viikkoa kesäkuussa, yksi elokuussa koulujen alettua.

Vierailija
11/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna on lämmin kesäkuu ja kylmä heinäkuu, jos ennustus pitää paikkansa. Joten hyvä lomailla!

Vierailija
12/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen jos loma on edes kesällä. Päättivät lopettaa kesätuuraajien rekrytoinin eli taitaa minun lomani mennä syksyyn. Kyllä vituttaa, mitä minä lomalla teen kun lapset jo koulussa?

Vierailija
13/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei, vaan sinulle tuli ajatusvirhe. Puhu totta.

Vierailija
14/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lomani aina kesäkuussa. 

Mökillä kiva olla kun ei ole liian kuumaa eikä itikoita, voi puuhailla ulkosalla. Heinäkuussa sitten viikonloppuina voi vaan makoilla mökillä käydessä. Töissä kesätuuraajat on heinäkuussa jo hyvin hommansa osaavia ja innokkaita, voi ottaa rennommin. Myös kyylät yms valittajat puuttuvat. Esimies on lomalla heinäkuussa, joten senkin takia on rennompaa, Yleensä heinäkuussa kuitenkin tehdään vuoden parhaat tuotantomäärät, ei ole mitään ylimääräistä. 

Vierailija
15/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei, vaan sinulle tuli ajatusvirhe. Puhu totta.

Ei tullut.

Vierailija
16/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin kesäkuussa kuin elokussa. Meillä kaikkien lomat on kesä-, heinä- tai elokuussa ja kiertävällä systeemillä mennään kun kaikki tietysti toivovat sitä heinäkuuta. Minusta kuitenkin se kesäkuun vehreys ja valo on mukavampi kuin elokuu jolloin tuntuu jo että alkaa pikkuhiljaa lehdet lakastumaan ja illat pimenevät. Varsinkin elokuun loppu on monesti jo selvästi syksyä. Mutta vuodet on erilaisia eikä koskaan oikein tiedä miten käy. 

Vierailija
17/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kesäloma nyt. Blaa, tylsää

Vierailija
18/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalomalomaloma. Suuri osa maapallon työntekijöistä ei voi edes haaveilla monen viikon palkallisesta ryyppäämisestä, ja täällä sen kuin itketään kun tällainen luksus osuu väärille viikoille. Kyllä on rankkaa teidän elämä. 

Vierailija
19/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loma alkaa ensi viikolla...

Odotan tietoa hotellien avautumisesta - jos edes jonkun yhden yön reissun tekisi loman aikana..

Loma onneksi on aina lomaa :) luen kirjoja, urheilen, laitan ruokaa, juon aamukahvia terassilla

en tiedä tarkoitko jotain tiettyjä hotelleja, mutta ainakin sukulaiseni omistama pieni hotelli on ollut toiminnassa koko ajan.

Vierailija
20/20 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lomani juurikin kesäkuussa tai elokuussa. Kesäkuussa on parasta tuore, alkava kesä, vaaleanvihreä luonto, ja valoisat illat. Hellettäkään ei yleensä ole, mikä on itselleni vain plussaa.

Elokuussa taas on mukavaa pimenevät illat, voi nauttia punaviiniä ja polttaa jo vaikka kynttilöitä. Puiden lehdet alkavat muuttaa väriään, ja metsässä on sieniä. Fiilis on täysin erilainen, kuin kesäkuussa. Molemmilla kuukausilla on puolensa.

Heinäkuu on kesäkuukausista mielestäni tylsin. Yleensä on liian kuuma kunnolliseen ulkoiluun. Koko Suomi on heinäkuussa lomalla, ja ruuhkat sen mukaisia. Mutta kukin tyylillään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi