Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskallatko syödä ravintolassa jo kesäkuun alkupuolella?

Vierailija
19.05.2020 |

Ravintolat avataan 1.6. Saleissa saa istua puolet normaalista asiakasmäärästä. Buffetit eivät ole sallittuja. Flunssaoireisena ei saa tulla ravintolaan. Hygieniaan on kiinnitettävä erityistä huomiota.

Uskallatko syödä ravintolassa jo kesäkuun alkupuolella?

Vaihtoehdot

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin koska olen perusterve ja haluan tukea ravintoloita ja yrittäjiä joilla menee varmasti todella tiukasti tällä hetkellä, mieluiten toki tilaisin takeawaynä kotiin jos ravintolassa sellainen mahdollisuus on.

Vierailija
42/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennenkään pelännyt flunssaa niin miksi aloittaisin nyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, muutamastakin syystä:

1. Ensimmäisinä ravintoloihin rynnivät ne "huolettomimmat" tapaukset, samat ihmiset jotka tälläkin hetkellä elävät "tavalliseen tapaan" (ei välitetä rajoituksista jne.)

2. Haluan nähdä mihin kehitys menee, jos esim. 2-3kk on aivan "normaalia" niin voin harkita itsekkin ravintolassa käymistä, mutta jos "viruslinkoja" tai tai ylipäätään tartuntoja alkaa olla enemmän vs. ei tule tartuntoja, teen omat johtopäätökseni onko ravintolassa syöminen turvallista.

3. Osaan tehdä hyvää ruokaa itse (ravintolasta riippuen jopa parempaa kotona) minulle ulkonasyöminen on ennen kaikkea rentouttava kokemus että pääsee ns. valmiseen pöytään ja saa herkutella ja maistella ehkä jotain uutta jne. --> jos pitää "säikkyä" sitä että joku "aivastaa viereisessä pöydässä" ja hetken kuluttua tarjoilija (kerättyään tuon pöydän astiat) tuo (käsiä ehkä pesemättä) viinipullon pöytään jne.niin siinä on rentous kaukana...

Vierailija
44/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka heti.

Vierailija
45/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin menen, vaikka kuulun riskiryhmään.

Vierailija
46/46 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ennenkään pelännyt flunssaa niin miksi aloittaisin nyt?

Ei flunssaa kukaan muukaan pelkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi