Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päikkäreiden pitäisi muka virkistää? Olen kahta väsyneempi, tokkurassa ja sekaisin

Vierailija
19.05.2020 |

Jos nyt saan itseni edes ylös... pitää melkein jonkun olla huutamassa korvaan että älä nuku koko päivää.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaat kikat toimivaan päikkäröintiin oon löytänyt entisiltä työkavereilta. Rakennusalalla oon usein törmännyt sosiaalitilassa ruokapaussilla timpuriin, sähkäriin, putkimieheen yms joka lojuu pukkarin penkillä selällään, käsi roikkuu penkin reunan yli ja kämmenellä on kynä, avainnippu tms. Kun se kynä tai mikä tahansa kopsahtaa lattiaan, on aika nousta yös jatkamaan hommia. Normaalisti havahtuminen tapahtuu 10-15 minuutin kuluessa siitä kun siihen penkille on asetuttu. 

Vierailija
22/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se päikkärikrapula on kyllä kamala. Ja miten porukka osaa laittaa herätyksen just vaikka 15 min päähän? Mistä sitä tietää kauanko nukahtamiseen menee?

Menee minkä menee, aivan sama. Ihan samalla tavalla sitä lepää siinä silmät kiinni maatessa oli sitä varsinaisesti unessa tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parhaat kikat toimivaan päikkäröintiin oon löytänyt entisiltä työkavereilta. Rakennusalalla oon usein törmännyt sosiaalitilassa ruokapaussilla timpuriin, sähkäriin, putkimieheen yms joka lojuu pukkarin penkillä selällään, käsi roikkuu penkin reunan yli ja kämmenellä on kynä, avainnippu tms. Kun se kynä tai mikä tahansa kopsahtaa lattiaan, on aika nousta yös jatkamaan hommia. Normaalisti havahtuminen tapahtuu 10-15 minuutin kuluessa siitä kun siihen penkille on asetuttu. 

Saman voi tehdä nukkumalla istuen. Kun pää retkahtaa on aika nousta.