Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saisi kotikonstein nuo käsien "allit" treenattua?

Vierailija
19.05.2020 |

Kahvakuulalla olen tehnyt joka päivä jumppaa ja laihdutuskuurilla olen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allit lähtee kun koko kehon rasvaprosentti pienenee. Paikallisesti ei voi laihduttaa. Eli allit pienenee parhaiten harjoittamalla koko kehoa ja/tai ruokavaliolla.

Vierailija
2/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsipainoilla 😊👍🏻 Lihasta läskin tilalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankku

Vierailija
4/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punnerruksia.

Vierailija
5/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dippejä (ei sitä syötävää), punnerruksia kapealla otteella

Vierailija
6/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allit lähtee kun koko kehon rasvaprosentti pienenee. Paikallisesti ei voi laihduttaa. Eli allit pienenee parhaiten harjoittamalla koko kehoa ja/tai ruokavaliolla.

Ei välttämättä lähde. Jos iho on päässyt venymään pahasti niin siihen ei liikunta auta.

Vierailija
7/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ojentajapunnerrus (y) ja edelläkin mainitut dipit

Vierailija
8/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä lähde. Jos iho on päässyt venymään pahasti niin siihen ei liikunta auta.

Kyllä se iho kutistuu, jos nyt ei ole ollut samoissa mitoissa kuin hengenvaarallisesti lihava ohjelman tähdet. Ja kutistuu se iho niilläkin, mutta ei niin nopeasti, ettei jäisi roikkuvia nahkoja vuosiksi.

Vierailija
9/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Allit" voi olla vaikka hyvin kehittyneet ojentajat lepotilassa. Onko käsivarsissasi rasvaa, roikkuuko iho, roikkuuko nahka?

Paikallisesti ei voi laihduttaa ja vaan yhden kohdan treenaaminen ei ole järkevää. Luultavasti olet tyytyväisin, jos syöt terveellisesti, treenaat monipuolisesti ja yrität keskittyä niihin kohtiin kehosta, jotja miellyttävät sinua. Oikeastaan koko kehoon kannattaa suhtautua rakkaudella. 

Vierailija
10/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen laiha,jonkun mielestä alipainoinen.Ei auta laihuus alleihin.

Vierailija
11/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne treenaamalla lähde vaan laihtumalla.

Vierailija
12/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli video jossa ollaan sohvan edessä istumassa lattialla,molennilla käsillä punnerretaan ylös alas.

siinä sanottiin että tehokkain käsivarsiin.

Vierailija
13/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä, että ei päästä itseään lihomaan. 

Vierailija
14/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on oikeasti läski ja huonokuntoinen niin ei se tällaisia jaksa edes tehdä.

Samoin jos rasvaa on liikaa niin ei ne liikkeetkään auta.

En haluaisi kuulostaa pessimistiltä, mutta näin se vaan on!:) Olen vaatekokoa 42, käsivarret on paksut. Teen salilla näitä liikkeitä kyllä, mutta kun käsivarsissa on rasvaa, niin ei se näy.

Teen ojentajadippiä suorin jaloin, sen lisäksi käsipainoilla ja vielä liikettä trx:llä. Tuntuu kyllä!

Tykkään kuitenkin treenaamisesta, joten en poiskaan vaihtaisi. Tsemppiä ap:lle:)

Vierailija
15/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku on oikeasti läski ja huonokuntoinen niin ei se tällaisia jaksa edes tehdä.

En haluaisi kuulostaa pessimistiltä, mutta näin se vaan on!:) Olen vaatekokoa 42, käsivarret on paksut. Teen salilla näitä liikkeitä kyllä, mutta kun käsivarsissa on rasvaa, niin ei se näy.

Teen ojentajadippiä suorin jaloin, sen lisäksi käsipainoilla ja vielä liikettä trx:llä. Tuntuu kyllä!

Tykkään kuitenkin treenaamisesta, joten en poiskaan vaihtaisi. Tsemppiä ap:lle:)

Hyvä pointti. Jos ei punnerruksia jaksa tehdä vaakatasossa, niin voi eka tehdä vaikka seinää vasten ja siitä sit lähtee loiventamaan kulmaa ajan myötä. Pöytää vasten, tuolia vasten jne.

Vierailija
16/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ne ei lähde millään. Vaikka laihdun, niin allit on ja pysyy. Toivon että muilla auttaa jumpat ja laihdutus, mulla ei.

Vierailija
17/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pointti. Jos ei punnerruksia jaksa tehdä vaakatasossa, niin voi eka tehdä vaikka seinää vasten ja siitä sit lähtee loiventamaan kulmaa ajan myötä. Pöytää vasten, tuolia vasten jne.

Joo, tai ylipäänsä noita helpompia liikkeitä. Kuntosalin laitteessa tai käsipainolla niin että kohdistuu suoraan treenattavaan lihakseen.

Vierailija
18/18 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ne ei lähde millään. Vaikka laihdun, niin allit on ja pysyy. Toivon että muilla auttaa jumpat ja laihdutus, mulla ei.

Näinhän se on, toisilla tosiaan rasva pysyy viimeiseen asti käsivarsissa ja muualla ylävartalossa.

Työskentelin kerran samassa kerroksessa todella upean, viimeisen päälle laitetun ja pitkän naisen kanssa. Kerran hän tuli kahvihuoneeseen lyhythihaisessa paidassa ja täytyy häpeäksi sanoa, että minä ja kollegani melkein riemuitsimme, kun huomasimme, että hänelläkin on heikko kohta: käsivarret. Tosi mukava nainen, siis se toinen, emme me. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi