Millä saisi kotikonstein nuo käsien "allit" treenattua?
Kahvakuulalla olen tehnyt joka päivä jumppaa ja laihdutuskuurilla olen.
Kommentit (18)
Käsipainoilla 😊👍🏻 Lihasta läskin tilalle
Dippejä (ei sitä syötävää), punnerruksia kapealla otteella
Vierailija kirjoitti:
Allit lähtee kun koko kehon rasvaprosentti pienenee. Paikallisesti ei voi laihduttaa. Eli allit pienenee parhaiten harjoittamalla koko kehoa ja/tai ruokavaliolla.
Ei välttämättä lähde. Jos iho on päässyt venymään pahasti niin siihen ei liikunta auta.
Ojentajapunnerrus (y) ja edelläkin mainitut dipit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allit lähtee kun koko kehon rasvaprosentti pienenee. Paikallisesti ei voi laihduttaa. Eli allit pienenee parhaiten harjoittamalla koko kehoa ja/tai ruokavaliolla.
Ei välttämättä lähde. Jos iho on päässyt venymään pahasti niin siihen ei liikunta auta.
Kyllä se iho kutistuu, jos nyt ei ole ollut samoissa mitoissa kuin hengenvaarallisesti lihava ohjelman tähdet. Ja kutistuu se iho niilläkin, mutta ei niin nopeasti, ettei jäisi roikkuvia nahkoja vuosiksi.
"Allit" voi olla vaikka hyvin kehittyneet ojentajat lepotilassa. Onko käsivarsissasi rasvaa, roikkuuko iho, roikkuuko nahka?
Paikallisesti ei voi laihduttaa ja vaan yhden kohdan treenaaminen ei ole järkevää. Luultavasti olet tyytyväisin, jos syöt terveellisesti, treenaat monipuolisesti ja yrität keskittyä niihin kohtiin kehosta, jotja miellyttävät sinua. Oikeastaan koko kehoon kannattaa suhtautua rakkaudella.
Minä olen laiha,jonkun mielestä alipainoinen.Ei auta laihuus alleihin.
Ei ne treenaamalla lähde vaan laihtumalla.
oli video jossa ollaan sohvan edessä istumassa lattialla,molennilla käsillä punnerretaan ylös alas.
siinä sanottiin että tehokkain käsivarsiin.
Tärkeintä, että ei päästä itseään lihomaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on oikeasti läski ja huonokuntoinen niin ei se tällaisia jaksa edes tehdä.
Samoin jos rasvaa on liikaa niin ei ne liikkeetkään auta.
En haluaisi kuulostaa pessimistiltä, mutta näin se vaan on!:) Olen vaatekokoa 42, käsivarret on paksut. Teen salilla näitä liikkeitä kyllä, mutta kun käsivarsissa on rasvaa, niin ei se näy.
Teen ojentajadippiä suorin jaloin, sen lisäksi käsipainoilla ja vielä liikettä trx:llä. Tuntuu kyllä!
Tykkään kuitenkin treenaamisesta, joten en poiskaan vaihtaisi. Tsemppiä ap:lle:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku on oikeasti läski ja huonokuntoinen niin ei se tällaisia jaksa edes tehdä.
En haluaisi kuulostaa pessimistiltä, mutta näin se vaan on!:) Olen vaatekokoa 42, käsivarret on paksut. Teen salilla näitä liikkeitä kyllä, mutta kun käsivarsissa on rasvaa, niin ei se näy.
Teen ojentajadippiä suorin jaloin, sen lisäksi käsipainoilla ja vielä liikettä trx:llä. Tuntuu kyllä!
Tykkään kuitenkin treenaamisesta, joten en poiskaan vaihtaisi. Tsemppiä ap:lle:)
Hyvä pointti. Jos ei punnerruksia jaksa tehdä vaakatasossa, niin voi eka tehdä vaikka seinää vasten ja siitä sit lähtee loiventamaan kulmaa ajan myötä. Pöytää vasten, tuolia vasten jne.
Mulla ne ei lähde millään. Vaikka laihdun, niin allit on ja pysyy. Toivon että muilla auttaa jumpat ja laihdutus, mulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä pointti. Jos ei punnerruksia jaksa tehdä vaakatasossa, niin voi eka tehdä vaikka seinää vasten ja siitä sit lähtee loiventamaan kulmaa ajan myötä. Pöytää vasten, tuolia vasten jne.
Joo, tai ylipäänsä noita helpompia liikkeitä. Kuntosalin laitteessa tai käsipainolla niin että kohdistuu suoraan treenattavaan lihakseen.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ne ei lähde millään. Vaikka laihdun, niin allit on ja pysyy. Toivon että muilla auttaa jumpat ja laihdutus, mulla ei.
Näinhän se on, toisilla tosiaan rasva pysyy viimeiseen asti käsivarsissa ja muualla ylävartalossa.
Työskentelin kerran samassa kerroksessa todella upean, viimeisen päälle laitetun ja pitkän naisen kanssa. Kerran hän tuli kahvihuoneeseen lyhythihaisessa paidassa ja täytyy häpeäksi sanoa, että minä ja kollegani melkein riemuitsimme, kun huomasimme, että hänelläkin on heikko kohta: käsivarret. Tosi mukava nainen, siis se toinen, emme me.