Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jaksat henkisesti, jos et pääse aurinkolomalle ulkomaille tänä vuonna?

Vierailija
19.05.2020 |

Vaikuttaa sille, että toinen aalto tulee syksyllä, joten lentoliikenne ei palaa normaaliksi tämän vuoden puolella.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän kesästä miten sitä jaksaa. Jos on aurinkoinen kesä niin paremmin, jos sateinen niin lokakuussa alkaa oleen puhti pois. Mutta eikö ne nyt lentele jo ens talven talviloma-aikaan. Luulisi nyt.

Vierailija
2/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tosiaan tulee kylmä ja sateinen kesä, niin pelottaa ajatella, miten koronatalven jaksan. Aurinkoloma on monena raskaana talvena auttanut jaksamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavasti. Ei mitään ongelmaa.

Vierailija
4/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, riippuu kesän säästä. En yleensäkään käy aurinkolomalla kesällä vaan syyskuussa. 

Vierailija
5/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvin, kiitos kysymystä! Ihan samoin kuin koko tähänastisen elämäni.

Vierailija
6/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumal auta! Ettekö te vieläkään opi, että huvimatkailun on nyt loputtava. Ei ole mitään järkeä roudata kaikenmaailman kulkutauteja ympäri maailmaa ja pistää koko maailman talous ihan paskaksi itsekkäiden ihmisten takia, jotka eivät kestä normaaleja vuodenaikojen vaihteluita. Muuttakaa sinne etelän lämpöön jos ette Suomea arvosta! Meillekin jää vähän enemmän puhdasta luontoa jäljelle jos itsekkäät lähtevät täältä pois.

Vierailija
7/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin, kun en käy aurinkolomilla. 

Vähän harmittaa etten pääse vuoristolomalle, mutta eiköhän siitäkin selvitä. 

Vierailija
8/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksan oikein hyvin. Olen itsekin ollut varsin aktiivinen matkailija, mutta en todellakaan ymmärrä kuinka joidenkin psyyke tuntuu olevan kiinni siitä pääseekö huvimatkustelemaan vai ei.

Vierailija
9/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan lomailtu Jäämerellä. Harmi, jos ei sinne pääse, mutta hyvin kestää odottaa. Pääasia, että pysytään terveinä.

Vierailija
10/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumal auta! Ettekö te vieläkään opi, että huvimatkailun on nyt loputtava. Ei ole mitään järkeä roudata kaikenmaailman kulkutauteja ympäri maailmaa ja pistää koko maailman talous ihan paskaksi itsekkäiden ihmisten takia, jotka eivät kestä normaaleja vuodenaikojen vaihteluita. Muuttakaa sinne etelän lämpöön jos ette Suomea arvosta! Meillekin jää vähän enemmän puhdasta luontoa jäljelle jos itsekkäät lähtevät täältä pois.

Ei kukaan käynyt Wuhanissa huvimatkalla. Työmatkalla siellä käytiin.

Vierailija
11/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt yli 10 vuoteen. Hyvin jaksan, jos saan pari aurinkoista lomapäivää Suomessa.

Vierailija
12/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaksan oikein hyvin. Olen itsekin ollut varsin aktiivinen matkailija, mutta en todellakaan ymmärrä kuinka joidenkin psyyke tuntuu olevan kiinni siitä pääseekö huvimatkustelemaan vai ei.

Ei pelkästään psyyke. Vaikka kyllä viikko pari auringossa todellakin virkistää keskellä talvea. Itselläni menee myös iho hankalaksi ilman aurinkoa ja kosteaa meri-ilmaa. Atopia+psori. Muutto on kyllä harkinnassa etelämpään jatkuvasti. Viimeistään sitten kun lapset muuttaa pois.

Vierailija
13/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa. Mun äiti juoksuttaa mua palvelemassa itsdään, mikäli se on mahdollista. Lomalla tietysti voi juoksuttaa vielä enemmän.

Eli mun pitää olla matkojen päässä ettei äiti tavoita ja että pääsen irti töissä.

Inhoan mökkeilyä ja lomailu 5 henkisenä perheenä Suomen hotelleisss on aivan liian kallista. Plus että eipä täällä ole esim antiikin nähtävyyksiä

Vierailija
14/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa ja espanjassakin käytiin vain työmatkoilla???

Vierailija
15/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en jaksa. Mun äiti juoksuttaa mua palvelemassa itsdään, mikäli se on mahdollista. Lomalla tietysti voi juoksuttaa vielä enemmän.

Eli mun pitää olla matkojen päässä ettei äiti tavoita ja että pääsen irti töissä.

Inhoan mökkeilyä ja lomailu 5 henkisenä perheenä Suomen hotelleisss on aivan liian kallista. Plus että eipä täällä ole esim antiikin nähtävyyksiä

Aikuinen ihminen tuhoaa planeettaa mielummin kuin sanoo äidilleen ”Ei”?

Vierailija
16/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin, en ole ikinä käynyt aurinkolomalla. Toivottavasti kesälläkin lämpö pysyy maltillisena ja aurinko paistaa vaan pilven takaa.

Vierailija
17/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aurinkoloma jo hiukan mennyttä aikaa kun haetaan nykyään jo aktiviteetteja?

Vierailija
18/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Italiassa ja espanjassakin käytiin vain työmatkoilla???

Tämä ei alkanut Italiasta eikä Espanjasta. Niin kauan kuin työmatkojakin tehdään, on aivan sama tehdä myös lomamatkoja.

Vierailija
19/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun henkinen hyvinvointini ei ihan tuollaisesta hetkahda. Edellisen kerran ollut aurinkolomalla lähes 10 v sitten kun mieheni oli vielä elossa.

Vierailija
20/62 |
19.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö aurinkoloma jo hiukan mennyttä aikaa kun haetaan nykyään jo aktiviteetteja?

Varmaan niille, joiden tärkein motiivi lomailuun on se että näyttää hienolta. Itse haluan vain rentoutua ja aivan sama onko kohde nyt tarpeeksi erikoinen ja muodikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän