Jos miehesi päätyisi sänkyyn toisen naisen kanssa
Kommentit (97)
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tietää. Sitten, jos hän rakastuisi toiseen, niin se olisi eri asia ja sen varmasti saisinkin tietää viimeistään siinä kohtaa, kun hän haluaisi erota minusta. Mutta jos hän vain päätyisi sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa, niin en haluaisi tietää.
Sama
Mutta jos saisin tuon tietooni en lopettaisi hyvää suhdetta ja yli 20 kumppanuutta. Suhteeseen tulisi vain uudet säännöt jolloin minäkin saisin hakea seksin muualta. Sentään se puutteessa oleva osapuoli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi tietää. Sitten, jos hän rakastuisi toiseen, niin se olisi eri asia ja sen varmasti saisinkin tietää viimeistään siinä kohtaa, kun hän haluaisi erota minusta. Mutta jos hän vain päätyisi sänkyyn jonkun toisen naisen kanssa, niin en haluaisi tietää.
Sama
Mutta jos saisin tuon tietooni en lopettaisi hyvää suhdetta ja yli 20 kumppanuutta. Suhteeseen tulisi vain uudet säännöt jolloin minäkin saisin hakea seksin muualta. Sentään se puutteessa oleva osapuoli
Miten reagoisit, jos miehesi kertoisi sinulle, ettei sinä et häntä seksuaalisesti kiinnosta, mutta muita naisia hän kyllä haluaisi panna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Miten reagoisit, jos miehesi kertoisi sinulle, ettei sinä et häntä seksuaalisesti kiinnosta, mutta muita naisia hän kyllä haluaisi panna?
Avoin suhde kävisi. En ole mustasukkainen eikä mulla ole mitään itsetuntokomplekseja. Voitaisiin hoitaa seksihommat muualla ja muuten jatkaa elämää niinkuin tähänkin asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Avoin suhde kävisi. En ole mustasukkainen eikä mulla ole mitään itsetuntokomplekseja. Voitaisiin hoitaa seksihommat muualla ja muuten jatkaa elämää niinkuin tähänkin asti.
Okei. Eli teillä ei ole seksielämää ollenkaan? Kuvitteletko, että tuo tilanne voi jatkua pitkäänkin?
Tässä kohtaa, kun olemme olleet yhdessä 5 vuotta ja suhde on hyvä, en voisi antaa anteeksi. Ehkä sitten, jos olisimme olleet tyyliin 20 vuotta yhdessä, olisi ongelmia jotka johtaisivat tuohon, saattaisin antaa anteeksi kertapanon vieraan naisen kanssa mikäli mies tunnustaisi välittömästi ja olisi aidosti pahoillaan. Tuttua naista, kauemmin jatkunutta juttua ja salailua/valehtelua ei voisi unohtaa.
En voisi antaa anteeksi. Mua se niin hirveästi kuvottaisi... Olen kyllä sellainen oinas tyyppi luonteeltani, joka on tulisieluinen ja kärsimätön,mutta uskollinen kumppani. Näkisin varmasti aina sen ajatuksen päässäni kun miestäni katsoisin, että hän on halunnut jonkun toisen naisen ja miettisin mitä ovat tehneet yms..
Mä oon kyllä semmoinen, että mua kuvottaa kaikki ohjelmatkin, missä petetään.....
Tarkoittaako tää Siis sitä, että olen vanhoillinen vai onko mulla vain korkea moraali? :D
En osaa sanoa. Riippuu hieman tilanteesta ja siitä voisiko mieheen enää luottaa. Tosin olen sen verran tuittupää, että todenn112äköisesti se olisi kerrasta poikki.
Vierailija kirjoitti:
En voisi antaa anteeksi. Mua se niin hirveästi kuvottaisi... Olen kyllä sellainen oinas tyyppi luonteeltani, joka on tulisieluinen ja kärsimätön,mutta uskollinen kumppani. Näkisin varmasti aina sen ajatuksen päässäni kun miestäni katsoisin, että hän on halunnut jonkun toisen naisen ja miettisin mitä ovat tehneet yms..
Mä oon kyllä semmoinen, että mua kuvottaa kaikki ohjelmatkin, missä petetään.....
Tarkoittaako tää Siis sitä, että olen vanhoillinen vai onko mulla vain korkea moraali? :D
Ja tähän haluan vielä lisätä, että mä en kyllä valitettavasti tiedä edes yhtään parisuhdetta, joka ois onnellinen pettämisen jälkeen.. Ehkä siinä aina joku kuitenkin särkyy, vaikka muuta uskoteltais?
Kyllä se minusta niin on, että ensin pitää erota ja vasta sitten hypätä uuteen suhteeseen , vaikka vain niihin yhden illan juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-mies kertoi käyneensä vieraissa,koska se sai hänet haluamaan mua yhä enemmän.En kysynyt asiaa halusi tämän kertoa.Omasta puolestani miehestä tuli samantien ex.
Näistä selityksistä sais kerättyä vitsikirjasarjan.
Olen antanut anteeksi jo ajat sitten, ja oikeastaan vain säälin miestä. Mutta suhteen lopetin heti kun sain tietää.
Minä en kaipaa mitään kostoa tai hyvitystä, että itsekin sitten pettäisin tai saisin mennä muiden kanssa ja suhde jatkuisi. Ei minun tehnyt mieli ketään miestä vuosiin sen jälkeen, kun luottamus oli petetty. Tuntui turvallisemmalta elää kokonaan ilman seksiä. Se oli hyvää ja seesteistä aikaa, löysin itseni taas.
Vierailija kirjoitti:
Voit olla yhtä aikaa vanhoillinen ja korkeamoraalinen.
En usko että pystyisin saatika haluaisin antaa anteeksi, kyllä suhde siihen hyvin varmasti loppuisi. Toivottavasti tällaista tilannetta ei koskaan eteen tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Okei. Eli teillä ei ole seksielämää ollenkaan? Kuvitteletko, että tuo tilanne voi jatkua pitkäänkin?
On meillä seksielämä. Kerran tai pari viikossa kiksautetaan. En tunne intohimoa miestäni kohtaan, mutta ei se minua iljetäkään.
ukkoni jäi kiinni pettämisestä. Oisin voinut muuten painaa villasella ( niinku ukkokin kävi villasta painamassa hehehe), mutta toi mukanaan perrkl sukupuolitaudin!! Voi hemmetti että suututtaa yhä. Arvaatte varmaan ettei suhde jatkunut...
Mitähän mieheni siellä tekisi? Ei ainakaan seksiä olisi, nukkuisi vain. On nimittäin niin väsynyttä
En jatkaisi suhdetta enää. Avioliittoni oli rikkinäinen, tuhottu pettämisellä. Jos en voi saada ehjää suhdetta jossa puolisot kunnioittaa toisiaan niin en halua suhdetta ollenkaan.