Uskotko että lapsen sukupuoleen voi vaikuttaa ajoittamalla yhdyntää?
Oletko kuullut jonkun onnistuvan tai itse onnistunut tässä, vai pidätkö asiaa höpöhöpönä?
Selänteethän ovat tehneet tyttönsä jonkun kirjan ohjeiden mukaan.
Nyt lähipiiristäni jo 5(!!!)saanut kolmannesta lapsestaan haluamansa tytön. En ole menetelmästä kehdannut kysyä muuta kuin parhaalta ystävältäni. Hänen tapauksessaan kyse taisi olla siitä että isäntä vaihtui :D
Kommentit (35)
Pissisten oviksista vetää.
Joillain naisilla yhdyntä irrottaa munasolun. Ei ovulaatio tapahdu kalenterin mukaan eikä teidän höpöhöpö "ehkäisytietokoneet" näytä oikeaa hetkeä. Ruumiinlämpö vaihtelee luonnostaan.
Schopenhauer: "Tieto on rajallista, typeryys ääretöntä."
Huonobakteeriset hiivapillut lihavat ja löllöt saa enemmän tyttöjä.
Oikean hajuttomana ph:n pillu eli terve pilde taas suosii poikia.
Myös nuorena saa helpommin poikia ja vanhana tuttöjä.
Olen siinä käsityksessä, että ajoituksella on merkitystä, johtuen siitä mihin jotkut täällä jo viittasivat, että siittiöt, joissa tytön sukusolut, ovat pitkäikäisempiä. Mutta ei se mikään pomminvarma konsti ole kuitenkaan ja moni asia voi vaikuttaa siihen, kuinka pitkään siittiöt voivat odottaa munasolua, niin millään ajoituksella ei saa varmistettua.
Runsaasti kaloreita saavan äitienhän sitä pitäisi saada enemmän poikia.
Usein rakastelevat saavat helpommin poikia. Johtuu siitä, että poikasiittiöt kuolevat nopeammin kuin tyttösiittiöt.
Vierailija kirjoitti:
Huonobakteeriset hiivapillut lihavat ja löllöt saa enemmän tyttöjä.
Oikean hajuttomana ph:n pillu eli terve pilde taas suosii poikia.
Myös nuorena saa helpommin poikia ja vanhana tuttöjä.
Jaha oikein tieteellistä tekstiä taas.
Itse sain nuorempana tytön kolmannesta kierrosta ja yli kolmekymppisenä pojan, juuri siinä ovulaation otollisimmalla hetkellä. Hiivaongelmia ei ole ollut ikinä...
Vierailija kirjoitti:
Usein rakastelevat saavat helpommin poikia. Johtuu siitä, että poikasiittiöt kuolevat nopeammin kuin tyttösiittiöt.
Tai sitten ne jotka panee vain ovulaation huippuhetkellä...
Tyttöä tehdessä seksielämää vielä oli enemmän, pojan tullessa oli ollut jo kuukausien taukoja.
Siihen voi vaikuttaa vaihtelemalla isää.
Jos siittiöt ovat "odottamassa" munasolun kypsymistä ennen ovulaatiota, tytöt voittaa, koska elävät pidempään. Jos siittiöt kilpailevat nopeudesta ovulaation hetkellä, pojat voittaa, ovat nopeampia. Varmempi tapa saada tyttö, on yhdyntä ennen ovulaatiota.
Mutta usein ovulaation tarkka hetki on vaikea määritellä, yleensäkin kannattaa olla yhdynnässä muutamana päivänä ennen ja jälkeen oletettua ovulaatiota.
Sukupuoli määräytyy siittiöistä eli mieheltä ja joillakin miehillä tulee enemmän tai vähemmän tyttöjä tai poikia, siihen ei voi itse vaikuttaa.
Isäni sai pelkkiä tyttöjä, isän veljet sai pelkkiä tyttöjä - kallistun sille kannalle, että isilläkin on merkitystä. Itse sain pelkkiä tyttöjä, kun taas sisko sai pelkkiä poikia kahdelle eri isälle.
Ovulaation ajankohtaa ei ole mittailtu.
Mieheltä tulee siittiöistä lapselle sukupuoli ja jotkut miehet "tekee" enemmän tyttöjä kuin poikia.
Satutko tietämään, ettei yksikään raskaus ala ilman ovulaatiota.