Lue keskustelun säännöt.
Huuliherpes
05.07.2006 |
Tämän ihanan auringonpaisteen seurauksena sain inhottavan vaivan nimittäin huuliherpeksen niin saankohan käyttää esim. vectaviria? Olen nyt Rv 38
Kommentit (3)
ja hän sanoi että esim. vectaviriä voi käyttää.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja kun tutkin netistä lääkkeitä niin osan kohdalla luki ettei suositella raskauden aikana. Farmaseutti sanoi että niitä ei ole tutkittu niin paljon että voi sanoa niiden olevan täysin turvallisia. Käytin Herpolipsiä joka on sama kuin Zovirax mutta halvempi.
Neuvolalääkäri sanoi että voi käyttää jopa suun kautta otettavia, mutta ainakaan minä en ottaisi.
Luontaistuotteista mainostetaan parhaillaan Silicea (meniköhän oikein), ja senhän luulisi olevan ok.
Moi! Meni vähän myöhäiseksi vastaus, toivottavasti olet jo hoitoa laittanut kun herpes ketalehan vaatis aika nopeesti lääkitystä.. Itsellä on tosi paha huuliherpes ja kysyin lääkäriltä saako voiteita käyttää ja se sanoi että voiteesta jos on enemmän hyötyä itselle kuin haittaa sikiölle niin saa käyttää (!??) eli saa ja kun olet vielä noin pitkällä niin ei siitä ole varmankaan haittaa. Oletko muuten kokeillut Compeedin huuliherpeslaastareita? Ihan ykkösjuttu, mä en enää rasvoja laita kun laastarit löysin! Siistiä, hygieenistä ja helppoa!