Hirvein mainos
Näitähän riittää... Mulla vaihtuu kanava heti, jos haribo mainos alkaa, tai se fairy mainos missä soi ice ice baby 😐🤯
Kommentit (41)
Se kalsari mainos missä mies hilluu alasti muna kämmenessä.
Kaarina Hazardin ja Mikko Roihan rahastus -video on hirvein.
Matsmartin video, missä ruokaa mäiskytään sinne ja tänne.
Sen sijaan olen yllättynyt siitä, että Lidlin Kesälaif-video on mielestäni kiva.
Verkkokauppa comin ”villi pelaaja nainen” .
Lidlin uus mainos, se on ihan liian pitkä.
Sensodynen mainos, jossa on todella kämänen still-kuva jäätelöä syövästä naisesta.
Mainokset ovat selkeästi olleet toimivia kun ne muistetaan ja herättää tunteita.
Kaikki Kinderin mainokset. Lapset ja vanhemmat ovat lipeviä, epärealistisia ja tyhmiä.
*PRIIIIIIIIIIII* PUUUUU-HA-PARK!!!
ANNETTE, Vitaebro-mainoksessa on kamalaa katsottavaa, lehdissä ja telkkarissa. Ruma nainen tulee mun olohuoneeseen iloisenpirteänä ärsyttämään mun oloani. Sitten toinen ärsyke-tyyppi samassa mainoksessa on vanha mies, joka heittää frebee-lautasta.
Kamala mainos, lopettakaa.
Sitäpaitsi Vitaebro on tutkitusti plasebo, eli ei tee vaikutusta, ei ole tehoava. Pelkkää valhetta. Yrittäkää nyt ymmärtää tämä.
Oiskohan ne jonkun vakuutusyhtiön mainoksia, joita on Ruudun videoissa. Sellanen kamala kakaran kuva harvat hampaat ojossa ja sit päälle puhuttu jotain: "Huomasitko hymyn vaikutuksen? Hymy tekee hyvän mielen tjsp". Joo no ei kyllä paljoa hymyilyttänyt.
Veikkauksen uusinta mainosta en ymmärrä.
ANNETTE, Vitaebro-mainoksessa on kamalaa katsottavaa, lehdissä ja telkkarissa. Ruma nainen tulee mun olohuoneeseen iloisenpirteänä ärsyttämään mun oloani. Sitten toinen ärsyke-tyyppi samassa mainoksessa on vanha mies, joka heittää frebee-lautasta.
Kamala mainos, lopettakaa.
Sitäpaitsi Vitaebro on tutkitusti plasebo, eli ei tee vaikutusta, ei ole tehoava. Pelkkää valhetta. Yrittäkää nyt ymmärtää tämä.
Se missä on ne lyhyt hiuksiset vaaleat identtiset siskokset. En muista mitä mainostaa mutta rai-vos-tut-ta-va mainos!
Se missä piirroshahmo ja oikea istuu sohvalla ja hymyilee niin maan perkeesti, purkkamainos, kuka siinä nyt onkaan?
Canesten ja haribo, yhtä ärsyttäviä ja vielä lisäksi me rahalaitoksella.... Onneks ne trivsgot loppui
Scanoffice Mitsubishi ilmavesilämpöpumppu -mainos
Vierailija kirjoitti:
Se missä on ne lyhyt hiuksiset vaaleat identtiset siskokset. En muista mitä mainostaa mutta rai-vos-tut-ta-va mainos!
Ratiopharmin tuotteita, milloin mitäkin.
"Täähän on ihan oikeeta musaa!"