Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hirvein mainos

Vierailija
18.05.2020 |

Näitähän riittää... Mulla vaihtuu kanava heti, jos haribo mainos alkaa, tai se fairy mainos missä soi ice ice baby 😐🤯

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maikkarin oma mainos, jossa ne laulaa sitä perhettä. Ja jossa Baba Lybeck kiljaisee Aikkkamala!

Inhoan myöskin sitä Fazer Patukat mainosta, jossa ne typerät patukat hoilaa vieläkin typerämpää laulua.

Ja ihan kaikkein ärsyttävin ja inhottavin mainos on kaikki Vaasan Sähkön mainokset, jossa ne mittailee aina jotain vtun rakkauslukemia. Argh.

Meinaaks sitä mis Roope Salminen myös meluamassa 😝 Yhdes me on itketty naurettu, yhdes me on nähty ja koettu... ihan saaaat.. nan rasittava!

"Täähän on ihan oikeeta musaa!"

Vierailija
22/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kalsari mainos missä mies hilluu alasti muna kämmenessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaarina Hazardin ja Mikko Roihan rahastus -video on hirvein.

Vierailija
24/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matsmartin video, missä ruokaa mäiskytään sinne ja tänne. 

Sen sijaan olen yllättynyt siitä, että Lidlin Kesälaif-video on mielestäni kiva. 

Vierailija
25/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verkkokauppa comin ”villi pelaaja nainen” .

Vierailija
26/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amarit mainos 1970 luvulta.

Vierailija
27/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin uus mainos, se on ihan liian pitkä.

Vierailija
28/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensodynen mainos, jossa on todella kämänen still-kuva jäätelöä syövästä naisesta.

Vierailija
29/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainokset ovat selkeästi olleet toimivia kun ne muistetaan ja herättää tunteita.

30/41 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Kinderin mainokset. Lapset ja vanhemmat ovat lipeviä, epärealistisia ja tyhmiä.

Vierailija
31/41 |
15.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

*PRIIIIIIIIIIII* PUUUUU-HA-PARK!!!

Vierailija
32/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNETTE,  Vitaebro-mainoksessa on kamalaa katsottavaa, lehdissä ja telkkarissa. Ruma nainen tulee mun olohuoneeseen iloisenpirteänä ärsyttämään mun oloani. Sitten toinen ärsyke-tyyppi samassa mainoksessa on vanha mies, joka heittää frebee-lautasta.

Kamala mainos, lopettakaa.

Sitäpaitsi Vitaebro on tutkitusti plasebo, eli ei tee vaikutusta, ei ole tehoava. Pelkkää valhetta.  Yrittäkää nyt ymmärtää tämä. 

Vierailija
33/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oiskohan ne jonkun vakuutusyhtiön mainoksia, joita on Ruudun videoissa. Sellanen kamala kakaran kuva harvat hampaat ojossa ja sit päälle puhuttu jotain: "Huomasitko hymyn vaikutuksen? Hymy tekee hyvän mielen tjsp". Joo no ei kyllä paljoa hymyilyttänyt.

Vierailija
34/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksen uusinta mainosta en ymmärrä.

Vierailija
35/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ANNETTE,  Vitaebro-mainoksessa on kamalaa katsottavaa, lehdissä ja telkkarissa. Ruma nainen tulee mun olohuoneeseen iloisenpirteänä ärsyttämään mun oloani. Sitten toinen ärsyke-tyyppi samassa mainoksessa on vanha mies, joka heittää frebee-lautasta.

Kamala mainos, lopettakaa.

Sitäpaitsi Vitaebro on tutkitusti plasebo, eli ei tee vaikutusta, ei ole tehoava. Pelkkää valhetta.  Yrittäkää nyt ymmärtää tämä. 

Vierailija
36/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä on ne lyhyt hiuksiset vaaleat identtiset siskokset. En muista mitä mainostaa mutta rai-vos-tut-ta-va mainos!

Vierailija
37/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se missä piirroshahmo ja oikea istuu sohvalla ja hymyilee niin maan perkeesti, purkkamainos, kuka siinä nyt onkaan?

Vierailija
38/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Canesten ja haribo, yhtä ärsyttäviä ja vielä lisäksi me rahalaitoksella.... Onneks ne trivsgot loppui

Vierailija
39/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scanoffice Mitsubishi ilmavesilämpöpumppu -mainos 

Vierailija
40/41 |
15.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se missä on ne lyhyt hiuksiset vaaleat identtiset siskokset. En muista mitä mainostaa mutta rai-vos-tut-ta-va mainos!

Ratiopharmin tuotteita, milloin mitäkin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi