Kuinka moni on ottanut exän kanssa toisen rundin?
Kommentit (11)
Luuletko että joku asia olisi entisestä muuttunut? Ei ole, sen voin sanoa. Alkuun voi olla vaikka kuin kivaa, mutta sitten kaikki vanhat asiat nousevat uudestaan esille. Kokemusta on. Parin vuoden päästä uusinta ottelusta erottiin pysyvästi ja entistä riitaisempana.
Kyllähän se lompakko vetää puoleen hetken aikaa yksin kitkuteltua.
Eronnut 2 kertaa ja yhä edelleen ikävä. Koen, että oli suurin rakkauteni. Elämä näyttää kohdataanko vielä.
Riippuu varmasti eron syistä. Onko taustalla jotain vanhoja kaunoja, vai onko aika vaan ollut jollain tavalla väärä? Onko kumpikin käsitellyt asiaa ja ehkä oppinut jotain itsestään ja suhteestanne? Itse ainakin olen oppinut paljonkin itsestäni jokaisen eron ja sen käsittelyn yhteydessä ja olen aina saanut siitä jotain uutta mistä ammentaa uudessa parisuhteessa. Mutta jos vain ajelehtii ja on palaamassa yhteen kun ei ole mitään tai ketään muutakaan, niin eihän ne parhaat mahdolliset lähtökohdat ole.
Vierailija kirjoitti:
Kylläpä olet pinnallinen ihminen!
Meille ero opetti ettei ilman toista voi elää. Ikävä oli hirveä. Muutaman kuukauden kärvistelyn jälkeen palasimme takaisin yhteen. Erikseen meistä ei ole mihinkään, yhdessä mihin vaan.
Mulle onneksi riitti ihan yksi puhelu eron jälkeen. Puhelussa jo kävi selväksi että eksä on ihan sama eksä edelleen, välttelee työntekoa, ei saa opinnäytetyötä loppuun ja syyttää muita kaikesta mikä elämässään menee pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Siis onko täällä meillä elävä lompakko l oinen myöntämässä sairaalloiset hyväksikäyttötaipumuksensa?
M/40
Uhka. Ei se miksikään ollut muuttunut, turhaan elättelin toiveita.
Minä. Toisella kerralla sattui vielä enemmän.
Ei kannata.
Se liekki lepattaa enää ajatuksesta että joskus kaikki oli hyvin. Ex on ex syystä. Kahteen kertaan kokeillut ja samoihin syihin päättyi.