Mitä sanotte jos minä jätän koronarokotteen ottamatta
Jos sellainen rokote tulee. Minuahan ei voi siihen pakottaa, enkä aio ottaa sitä vapaaehtoisestikaan. Paheksutteko?
Kommentit (39)
En mitään. En minäkään sitä aio ottaa.
Empä ihmettele jollei se taho kelvata. Vaikeaa keksiä mikä siinä ketään voisi houkuttaa. Aika rfiikkiä jos joku sen haluaisi
edfrgse kirjoitti:
Empä ihmettele jollei se taho kelvata. Vaikeaa keksiä mikä siinä ketään voisi houkuttaa. Aika rfiikkiä jos joku sen haluaisi
Taidat olla harvinaisen tyhmä. Sen kyllä huomaa.
Varmaan ketä ei ota muistaa sitten viedä lapsensa kouluun viimestään syksyllä. Kun ei voinut viedä enneku rokote on otettu, ja nyt ei rokote kelpaakaan.
En ole tyhmä vaan mukavuudenhaluinen jättäessäni koronapiikin väliin. Ei nappaa vuosikausia odotella ja kuumotella, mitä tästä nyt seuraisi. olisi muutahi tekemistä ;)
Jätän koronarokotteen ottamatta että hysteerikoille riittää.
Hyvä että otat hysteerikot huomioon. Rokote on niin heikko ettei yhellä kyllä pärjää. Paras ottaa kolme, pitäisi kylläolla suojaa , jopa siipeilijöitä vastaan
Minä en ainakaan ota. Se tuodaan kuitenkin markkinoille keskeneräisenä ja ihmiskokeena kuten sikaflunssarokote. En halua lopun iän ongelmaa ja sairautta kuten esim narkolepsiaa vain siksi että hallituksen mielestä minun pitää
Minäkään en ottanut.
Seuraan ensin mitä ympärillä tapahtuu ja harkitsen myöhemmin uudelleen, jos vielä epidemia jyllää.
Terveystaloustieteen tohtori, terveydenhoitaja Kirsi Kautiainen on työskennellyt vuosia mm. THL:ssä. Hän on yksi lääkäreiden Pelastetaan lapset -vetoomuksen allekirjoittajista. Hän kyselee allaolevassa videossa koronapiikin (jota hän ei kutsu rokotteeksi) turvallisuudesta ja mm. miksi sitä halutaan kokeilla myös lapsiin, jotka edes eivät itse hyödy rokotteesta:
Kuka kantaa k-piikeistä vastuun, miten paljon niitä on tutkittu ja miksi suositellaan kaikille?
"Nämä rokotteet, piikit ovat nyt käytössä hätämyyntiluvalla, vajavaisella tutkimusnäytöllä, eli MITÄÄN TIETOA NÄIDEN PIIKKIEN PITKÄAIKAISVAIKUTUKSISTA EI OLE. Ja lyhyen aikavälin näyttö viittaa siihen että näistä piikeistä on paljon enemmän haittaa kuin mistään muusta aikaisemmasta rokotteesta. "
Nyt on kaikille mahdollista allekirjoittaa adressi lasten ja nuorten koronarokotusten estämiseksi. Allaoleva teksti on lääkäreiden Pelastetaan lapset-kampanjan sivuilta:
Suomalaisten lääkäreiden perustama Pelastetaan Lapset -kampanja tarjoaa mahdollisuuden suojella lapsia ja nuoria kokeellisilta geeniteknologisilta injektioilta.
Lisätietoja www.PelastetaanLapset.fi
Sars-Cov-2-virukseen ja Covid-19-tautiin liittyvää tiedeaineistoa tutkittuamme olemme erityisen huolissamme siitä, että julkisuudessa puhutaan nyt myös lasten rokottamisesta. Lasten riski sairastua vakavaan koronatautiin tai kuolla siihen on erittäin vähäinen, joten rokotteella ei ole heille saavutettavissa hyötyä – ainoastaan haittoja.
Ei mua haittaa vaikka tartutan sinut jos niin sattuu käymään
En ota minäkään. Eikä se kellekään sitäpaitsi edes kuulu ottaako joku rokotteen. Terveysasiat ovat yksityisasioita. Suomi ei ole enää sivistysvaltio eikä vapaa demokratia, jos ihmisten terveys ei saa olla yksityisasia. - Olemme kyllä vaarallisella tiellä, jos tämä koronahysteria vielä jatkuu...!
En halua riskeerata terveyttäni antamalla piikittää itseeni geeniteknologista injektiota, jonka turvallisuutta ei ole tutkittu riittävästi. Koronapiikki vaikuttaa mRNA-menetelmällä, jota ei ole aikaisemmin kokeiltu laajoihin ihmisjoukkoihin, ja jonka pitkäaikaisvaikutuksista ei tiedetä mitään. Riskinä on muun muassa, että aine heikentää immuunivastetta jolloin ihminen sairastuu normaalia vakavammin uusista viruksista.
Aikuiset voivat sentään vielä päättää itse, lapset eivät.
Joukko suomalaisia lääkäreitä ja terveydenhuollon työntekijöitä on perustanut kampanjan nimeltä Pelastetaan Lapset lasten ja nuorten suojelemiseksi kokeellisilta koronarokotteilta. Kampanjan sivut löytyvät osoitteesta
https://pelastetaanlapset.fi/#/
Kampanjaan kuuluu myös adressi, jonka jokainen voi halutessaan käydä allekirjoittamassa osoitteessa Adressit.com. Adressin tekstissä sanotaan mm. seuraavaa:
Käytettävät koronarokotteet eivät ole virallisesti käyttöön hyväksyttyjä, vaan niillä on EU:ssa vain ehdollinen myyntilupa, USA:ssa hätämyyntilupa. Lopulliset hyödyt ja haitat selviävät vasta vuosien kuluttua.
Rokotteiden kliiniset turvallisuuskokeet ja lisensointi ovat kesken ja valmistuvat esimerkiksi Pfizerin rokotteen osalta vasta vuonna 2023.
Rokotteita ei ole tähän asti testattu lainkaan alle 16-vuotiailla, raskaana olevilla, monisairailla eikä Covid-19-taudin sairastaneilla. Nyt rokotetutkimukseen värvättävät lapset alistetaan mielestämme vaaralliseen kokeiluun.
Covid-19-taudin sairastaneilla on rokotusta parempi luontainen suoja koronavirustautia vastaan. He eivät siis tarvitse rokotusta. Sitä vastoin heillä on suurempi riski saada rokotuksesta haittavaikutuksia.
Rokotus ei anna pitävää suojaa Covid-19-taudin tartuntaa vastaan. Tämä havaittiin mm. Kanta-Hämeen keskussairaalan koronavirusepidemiassa toukokuussa 2021. Siellä havaittiin myös, että rokotetut voivat levittää tartuntaa. Maailmalta on raportoitu kymmeniä tuhansia tapauksia, joissa henkilö on sairastunut koronaan rokotuksesta huolimatta ja osa on jopa kuollut.
Rokotettu voi saada vakavamman koronataudin liian suuresta immuunivasteesta johtuen, kirjoittaa ylilääkäri ja rokotetutkija Hanna Nohynek Suomen Lääkärilehden numerossa 21/2020.
USA:n VAERS-haittavaikutusrekisteriin on ilmoitettu yli 5000 koronarokotteisiin liittyvää kuolemaa. EU:n alueella kuolleita on yli 10 000. Myös useita lasten rokotuskuolemia on raportoitu.
Lääkealan turvallisuus- ja kehittämiskeskus Fimean verkkosivulla on 15.6.2021 rekisteröity 91 rokotuksiin liittyvää kuolemantapausta. Koronarokotusten vakavia haittavaikutusilmoituksia on rekisteröity 1531, mikä tarkoittaa 42,8 kpl/100 000 rokoteannosta. Tarkempaa käsittelyä odottaa 4270 haittavaikutusilmoitusta. Sikainfluenssan rokotukset keskeytettiin 24.8.2010, kun vakavia haittavaikutuksia oli 9,2 kpl/100 000 rokoteannosta.
Nuorten sydänlihastulehdus on äskettäin havaittu erittäin vakava sairaus, jonka epäillään olevan yksi koronarokotteiden haittavaikutuksista. USA:ssa niitä on ilmoitettu jo yli 800. Viranomainen tutkii niistä lähemmin runsasta kahtasataa.
Miksi tämä rokotuskampanja halutaan viedä läpi hinnalla millä hyvänsä?
Miksi näistä kuolemista ja vakavista haittavaikutuksista ei puhuta meidän tiedotusvälineissämme?
Näin kyselevät siis Pelastetaan Lapset -adressin laatineet lääkärit ja sen tähän mennessä allekirjoittaneet lähes 3000 suomalaista.
Miksi minun pitäisi sanoa sinulle mitään? Oma on valintasi. Itse olen rokotettu.
Jos käytettäisiin samaa periaatetta kuin sikainfluenssan kohdalla haittavaikutusten ilmetessä, olisi koronarokotteiden jakaminen jo KESKEYTETTY! Ajatelkaa vähän.
Ja rokotehan ei ilmeisesti sitten suojaakaan koronaa vastaan, kuten totesivat lääkäritkin vetoomuksessaan lasten ja nuorten pelastamiseksi kokeellisilta koronapiikeiltä:
https://pelastetaanlapset.fi/#/
Eräs ystäväni sai hiljattain toisen koronapiikin ja tuli siitä kipeäksi, kuten ensimmäisestäkin. Hänellä on jo yli kolmen viikon kuluttua päänsärkyä, kuumeilua, kurkkukipua ja nivelkipua. Hän soitti niistä terveyskeskukseen, ja hänelle sanottiin, että hänen pitää heti mennä koronatestiin. Ystäväni kysyi, että miksi, hänhän on jo saanut rokotteen? Terveydenhoitaja vastasi, että juu, sinulla voi olla korona vaikka oletkin ottanut rokotteen.
Testiaika varattiin samalle illalle. Nyt odotellaan tuloksia.
Ei ne sulle sitä annakaan, etkö oo tiennyt?
Päivä päivältä olen varmempi etten rokotetta tule ikinä ottamaan
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sulle sitä annakaan, etkö oo tiennyt?
Siis mitä? Mikseivät anna? Mu-mutta... nyt mä haluun sen!
Rokottamattomien tunnusmerkki on että näyttävät terveemmiltä eivätkä määki