Maastohousut naisella hot vai not?
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Maastokuvioiden tarkoitus on häivyttää kohteen rajoja ja tehdä niiden havaitsemisesta vaikeampaa. Joten relevantti kysymys, mitä niitä siviilissä kadulla käyttävät haluavat peittää ja häivyttää?
Vastaus: kiloja.
eivät halua peittää mitään. maastohousut vain ovat mukavat jalassa, hiostamattomat puuvillahousut, konstailematon perinteinen leikkaus ilman krumeluureja. helpot käyttöhousut. itsekin käytän kotona, mutta en kylille hirviä lähteä kun olen sentään yli 60 vee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hot. Bändipaita vielä ja maiharit niin 5/5
Pukeutuuko joku aikuinen nainen noin.....
Ne teinivaiheeseen jämähtäneet. Mutta mikäs siinä, ottajansa kaikille. On niitä, joiden silmää miellyttää.
Ainiin. 25 kun tulee mittariin, täytyy pukea päälle vain tanttatätimekkoja esim marimekkoa.
Ainiin, kun mitään muutahan ei kaupasta saa kuin tanttamekkoja tai maastohousuja.
Vierailija kirjoitti:
Alle 30v menee.. Sen vanhemmat saisi pukea jotain muuta päälleen.
Kiitos oikein mielelläni puen jotain muuta, en halua näyttää siltä kuin olisin menossa laumailemaan Sabatonin keikalle. En edes silloin, kun olen menossa Sabatonin keikalle.
Tykkään. Taidan olla harvinaisuus..
M32
Maastohousut on elämänkoulun uniformu. Tietää olla lähestymättä.
Vierailija kirjoitti:
Maastohousut on elämänkoulun uniformu. Tietää olla lähestymättä.
Ei todellakaan ole!
Vierailija kirjoitti:
Maastokuvioiden tarkoitus on häivyttää kohteen rajoja ja tehdä niiden havaitsemisesta vaikeampaa. Joten relevantti kysymys, mitä niitä siviilissä kadulla käyttävät haluavat peittää ja häivyttää?
Vastaus: kiloja.
Ai. Mulle tulee maastohousuista ensimmäiseksi mielikuvana sellaiset kireät ihonmyötäiset hoikan treenatun fitness-naisen maastohousut. Ei tarvi kiloja peitellä.
Ranskan armeijan maastohousut karsii suurimman osan suomalaisisa naisista pois siitä naisten joukosta, joille on mahdollista käyttää niitä.
Hot!
Tsekatkaa Nervosan laulaja Fernanda Liran strecth maastobyysat!
Jos peba on hyvä, niin lantiomalliset maastohousut ja pikkutoppi on hot.
Kallevi kirjoitti:
Jos peba on hyvä, niin lantiomalliset maastohousut ja pikkutoppi on hot.
Jos on hyväperseinen, niin jätesäkkikin on hot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka pukeutuu noin juntisti? :D
Henkilö, joka on rajannut pukeutumisellaan sinunlaisesi tyypit mahdollisten partnerien joukosta.
Selvyyden vuoksi, en käytä maastohoustoja, bändipaitoja tai maihareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pukeutuuko joku aikuinen nainen noin.....
Kyllä pukeutuu. Kuuntelen bändejä joiden paitoja pidän, ja maiharit on vaa iha helkkarin hienot kengät. Ja maastohousut nyt vaa on kovin kivat ja mukavat, sopii tyyliini.
En vaan itse tykkää mistään kovin "asiallisista" vaatteista, haluan että oma persoona ja musiikkimaku näkyy pukeutumisessa.
T. 23v
Kun itse kävin intin, niin silloin sielloin ei vielä ollut naisilla inttiin pääsyä.
Kun kävin kertausharjoituksissa ja näin niitä intin maastopukuja naisten päällä, niin olihan ne maastohousun persukset todella paljon paremman näköisiä naisten jalassa.
Eli on ne ainakin paremman näköisiä kuin miesten käyttäminä.