Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pohjanmaalaiset sekaisin?

Vierailija
18.05.2020 |

Niiden facebookjutut on ihan sekoja välillä. Vai enkö ymmärrä huumoria, joka saa sanojansa vaikuttamaan sekopäiseltä?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap se vasta sekaisin on, ei mitään tolkkua.

Vierailija
22/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä ollaanko sekasin, mutta onhan meillä sitä tappeluperinnettä jo historiasta, harvampi nuoremmista muistaa sellaaset kaverit kun Isontalon Antti ja Rannanjärvi.

Ja onhan noita puukkojunkkareita kylillä liikkunu, joten ei tänne kannate tulla iliman asiata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti itäsuomalaiset on Suomen köyhin, sairain, sisäsiittoisin, lyhyin ja lihavin kansanosa. Ja näitä kieroja per ke leitä on etenkin pääkaupunkiseudulla ihan riesaksi asti.

Niinhä meitä on, ja hyvin pärjätään. Saa siinä muut itkeä.

Vierailija
24/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun oon tarttenut miinustaa, kun joku muu on sen tehnyt puolestani. En mä voi oikein tuolta puskaradiosta noita aivopieruja kopioida. Vai onko puskaradioiden porukat sekaisin missä tahansa?

Vierailija
25/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissojen rääkkääjiä ja vihaajia ainakin ovat ja hullut tappajakoirat pidetään vapaana. 

https://www.seinajoensanomat.fi/paikalliset/1215849

Myös Jalasjärvellä samanlainen tapaus, sekä Seinäjoella.

Ei pidä yleistää. Mun koiru on aina remmissä, vaikka onkin vain labbiksen ja ajokoiran sekoitus (on kyl kerran luultu pitbulliksi 😂) Ja kissu viihtyy sisällä turvassa kiusaajilta.

Sitä paitsi täs kyseltiin facepäivityksistä 🤔

Tässä kysyttiin "Onko pohjanmaalaiset sekaisin?". Mun mielestä on. 

Otsikossa Joo, viestissä tarkennettiin facepäivityksiin.

No mistä me voidaan tietää kenenkään facepäivityksiä? Huomaa kyllä, että olet Pohjanmaalta :D.

Vierailija
26/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mun oon tarttenut miinustaa, kun joku muu on sen tehnyt puolestani. En mä voi oikein tuolta puskaradiosta noita aivopieruja kopioida. Vai onko puskaradioiden porukat sekaisin missä tahansa?

Kerro nyt edes minkä paikkakunnan puskaradio! Nehän ovat yleensä julkisia ryhmiä, joten pääsemme sitten itse katsomaan. Eihän tässä aloituksessasi ole muuten mitään päätä eikä häntää. Emme yhtään tiedä mistä on kyse!

Vierailija
27/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro nyt edes minkä paikkakunnan puskaradio! Nehän ovat yleensä julkisia ryhmiä, joten pääsemme sitten itse katsomaan. Eihän tässä aloituksessasi ole muuten mitään päätä eikä häntää. Emme yhtään tiedä mistä on kyse!

No pohjanmaan puskaradiot tietysti :D.

28/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kissojen rääkkääjiä ja vihaajia ainakin ovat ja hullut tappajakoirat pidetään vapaana. 

https://www.seinajoensanomat.fi/paikalliset/1215849

Myös Jalasjärvellä samanlainen tapaus, sekä Seinäjoella.

Ei pidä yleistää. Mun koiru on aina remmissä, vaikka onkin vain labbiksen ja ajokoiran sekoitus (on kyl kerran luultu pitbulliksi 😂) Ja kissu viihtyy sisällä turvassa kiusaajilta.

Sitä paitsi täs kyseltiin facepäivityksistä 🤔

Tässä kysyttiin "Onko pohjanmaalaiset sekaisin?". Mun mielestä on. 

Otsikossa Joo, viestissä tarkennettiin facepäivityksiin.

No mistä me voidaan tietää kenenkään facepäivityksiä? Huomaa kyllä, että olet Pohjanmaalta :D.

No jos tätä kysyttiin niiltä, joilla on pohjalaisia kavereita 😄 Aika monella on.

Meidän puskiksessa ainakin tylsästi yritykset mainostaa palveluitaan, eikä juuri mitään muuta 😑

Vierailija
29/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No pohjanmaan puskaradiot tietysti :D.

Kaikkien neljän pohjanmaanko?

Vierailija
30/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti itäsuomalaiset on Suomen köyhin, sairain, sisäsiittoisin, lyhyin ja lihavin kansanosa. Ja näitä kieroja per ke leitä on etenkin pääkaupunkiseudulla ihan riesaksi asti.

Itäsuomalaisia on paljon stadissa koska he ylipäänsä ovat vilkkaita näkemään elämää. Sisäsiittoituus on Pohjois-Karjalassa erittäin vähäistä verrattuna muutamaan Lapin ja Pohjanmaan kuntaan. Eikä olla lyhyitä. Olen 173 cm.

Vierailija
31/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tässä kaikki alkaa olla enempi vähempi sekasin

Vierailija
32/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Mieto.

Vierailija
33/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ainakin ne mitä tiedän. Luojan lykky, että törmääminen näihin on satunnaista.

Vierailija
34/34 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako ap rannikon ruotsinkielisiä, eteläpohjalasia, keskipohjalaisia vai pohjoispohjalaisia? Oululaiset on melko lailla erilaisia kuin kauhavalaiset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi