Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain 33 uutta tartuntaa? Eikö määrät räjähtäneetkään?

Vierailija
18.05.2020 |

Äitienpäiväkin viikko sitten.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, eikö pitänyt olla niin että kun uutisoitiin koulujen avautuvan nin kaikki heittivät varovaisuuden romukoppaan.

Miksei se näykään tartunnoissa?

Ai parissa päivässäkö tartunnat näkyy? Ok. Jos noin kovasti tartuntoja haluatte niin käykää hakemassa.

Sisälukutaito hohoi! Uutisointi oli 29.4. eikä pari päivää sitten. Täällä väitettiin että tuon myötä unohdettiin turvavälit, kyläilykiellot yms. No ei siltä kyllä näytä.

Vierailija
22/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

42

Zinc

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin riskiryhmään kuuluva joka kuolee koulujen avaamisesta johtuvasta tartuntaketjusta, on äärimmäisen vakava asia.

Kyseessä on tällöin päätöspohjainen kuolema.

Koronaan itse ei voida suoraan vaikuttaa ja on väistämättömiä kuolemia, mutta päätöspohjaisia minä en tule hyväksymään.

Inhoan sosiaalidemokraatteja ja sanon sen mielelläni ääneen.

Vierailija
24/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites ne kirsikkapuiston tartunnat? Ihmisiä oli mustanaan Roihuvuoressa.

Mitkä tartunnat?

Ei se nyt ole taattua, että siellä pyöri koronaa kantavia köhimässä.

Vierailija
25/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksikin riskiryhmään kuuluva joka kuolee koulujen avaamisesta johtuvasta tartuntaketjusta, on äärimmäisen vakava asia.

Koronaan itse ei voida suoraan vaikuttaa ja on väistämättömiä kuolemia, mutta päätöspohjaisia minä en tule hyväksymään.

Riskiryhmäläiset voivat eristäytyä ja vaikka käyttää maskia.

Vierailija
26/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne näy jos ei testata, tuttu oli kovassa kuumeessa +muita korona oireita, korona testiä ei suostuttu tekemään koska ko. Henkilöllä on keuhkoahtauma.

Selvisi hengissä monen viikon sairastelusta vaikka ei hoitoa saanutkaan.

Tämä kertomus meni läpi ehkä vielä maaliskuussa, mutta ei enää ainakaan kuukauteen. Keksi parempi.

Vierailija
27/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, eikö pitänytkään olla niin että kun uutisoitiin koulujen avautuvan nin kaikki heittivät varovaisuuden romukoppaan.

Miksei se näykään tartunnoissa?

Koulut lienee vasta kolmatta päivää auki. En minä ainakaan ole sen vuoksi heittänyt aivoja narikkaan, tuskin kaikki muutkaan. Kouluja menee tällä viikolla useita kiinni. Ei ne tartunnat heti näy.

Ja moni ei testeissä käy edes.

Vierailija
28/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipilän porvarihallitus ei olis sulkenut kouluja päiväksikään, saati yhtäkään bisnestä.

Vierailija
29/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oottakaa, kahden viikon kuluttua räjähtää. Tätähän täällä on toitotettu jo pari kuukautta.

Joo täällä sitä kahlataan ruumiiden keskellä. Mitäs avasivat sen uudenmaan, ollaan kuoltu kaikki.

Muista mennä jalat paljo harallaan koska nyt on pulleita paljon.

Vierailija
30/30 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi on ihan päätösphjainen kuolema että joku kuolee viinaan kun sitä saa myydä ja joku jää auton alle kun autoilla saa ajaa.

En tiedä miksi ihmisten on koronan kohdalla niin hankala hyväksyä se että päätöksiä on pakko tehdä myös muiden kriteerien pohjalta kuin nollan kuoleman tavoitteella? Jos lääke on pahempi kuin tauti niin sitä ei kannata ottaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi