Vain 33 uutta tartuntaa? Eikö määrät räjähtäneetkään?
Kommentit (30)
Yksikin riskiryhmään kuuluva joka kuolee koulujen avaamisesta johtuvasta tartuntaketjusta, on äärimmäisen vakava asia.
Kyseessä on tällöin päätöspohjainen kuolema.
Koronaan itse ei voida suoraan vaikuttaa ja on väistämättömiä kuolemia, mutta päätöspohjaisia minä en tule hyväksymään.
Inhoan sosiaalidemokraatteja ja sanon sen mielelläni ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Mites ne kirsikkapuiston tartunnat? Ihmisiä oli mustanaan Roihuvuoressa.
Mitkä tartunnat?
Ei se nyt ole taattua, että siellä pyöri koronaa kantavia köhimässä.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin riskiryhmään kuuluva joka kuolee koulujen avaamisesta johtuvasta tartuntaketjusta, on äärimmäisen vakava asia.
Koronaan itse ei voida suoraan vaikuttaa ja on väistämättömiä kuolemia, mutta päätöspohjaisia minä en tule hyväksymään.
Riskiryhmäläiset voivat eristäytyä ja vaikka käyttää maskia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne näy jos ei testata, tuttu oli kovassa kuumeessa +muita korona oireita, korona testiä ei suostuttu tekemään koska ko. Henkilöllä on keuhkoahtauma.
Selvisi hengissä monen viikon sairastelusta vaikka ei hoitoa saanutkaan.
Tämä kertomus meni läpi ehkä vielä maaliskuussa, mutta ei enää ainakaan kuukauteen. Keksi parempi.
Vierailija kirjoitti:
Juu, eikö pitänytkään olla niin että kun uutisoitiin koulujen avautuvan nin kaikki heittivät varovaisuuden romukoppaan.
Miksei se näykään tartunnoissa?
Koulut lienee vasta kolmatta päivää auki. En minä ainakaan ole sen vuoksi heittänyt aivoja narikkaan, tuskin kaikki muutkaan. Kouluja menee tällä viikolla useita kiinni. Ei ne tartunnat heti näy.
Ja moni ei testeissä käy edes.
Vierailija kirjoitti:
Sipilän porvarihallitus ei olis sulkenut kouluja päiväksikään, saati yhtäkään bisnestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oottakaa, kahden viikon kuluttua räjähtää. Tätähän täällä on toitotettu jo pari kuukautta.
Joo täällä sitä kahlataan ruumiiden keskellä. Mitäs avasivat sen uudenmaan, ollaan kuoltu kaikki.
Muista mennä jalat paljo harallaan koska nyt on pulleita paljon.
Vierailija kirjoitti:
Lisäksi on ihan päätösphjainen kuolema että joku kuolee viinaan kun sitä saa myydä ja joku jää auton alle kun autoilla saa ajaa.
En tiedä miksi ihmisten on koronan kohdalla niin hankala hyväksyä se että päätöksiä on pakko tehdä myös muiden kriteerien pohjalta kuin nollan kuoleman tavoitteella? Jos lääke on pahempi kuin tauti niin sitä ei kannata ottaa.
Sisälukutaito hohoi! Uutisointi oli 29.4. eikä pari päivää sitten. Täällä väitettiin että tuon myötä unohdettiin turvavälit, kyläilykiellot yms. No ei siltä kyllä näytä.