Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein terapeuttinne lomailevat? Pitävätkö kunnon joulu, hiihto ja pääsiäisloman?

Vierailija
18.05.2020 |

Ja kesäloman?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Joululoma 2-3 vkoa. Talviloma 1 vko, pääsiäisenä 1 vko, kesällä juhannuksesta elokuun alkuun sekä syksyllä 1 vko.

Vierailija
2/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Joululoma 2-3 vkoa. Talviloma 1 vko, pääsiäisenä 1 vko, kesällä juhannuksesta elokuun alkuun sekä syksyllä 1 vko.

Miten noin paljon? Eihän terapiaa ehdi juuri ollakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, koska olen ollut hällä vasta niin vähän aikaa, muutaman kuukauden. Sensijaan mulle tulee vähän huono omatunto, jos hän vastailee sähköposteihini joskus klo 23 illalla. :D

Vierailija
4/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei 3 vuoden aikana lomaillut.

Vierailija
5/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, koska olen ollut hällä vasta niin vähän aikaa, muutaman kuukauden. Sensijaan mulle tulee vähän huono omatunto, jos hän vastailee sähköposteihini joskus klo 23 illalla. :D

Ei kuulosta normaalilta! Mitä kysyt häneltä?

Vierailija
6/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tuo ei ole normaalia

Vierailija
7/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeutillakin perheensä ja lasten syys-joulu-talvilomat, sekä kesälomat.

Terapeutitkin matkustelevat lomillaan ulkomailla, käyvät laskettelemassa ja hiihtämässä Lapissa. Ja viettävät aikaa mökeillä ja sukulaiste ja ystävien kanssa.

Luuleeko joku, että terapeutti on jokin ihmerobotti, duracell- pupu, joka tekee duunia ilman lomia, vuodet ympäriinsä?

Sinun kanssasi terapeutti tekee vain työtään, ei hän mikään ihmeolento ole.

Hän on samanlainen ihminen kuin me kaikki muutkin, hänen on vain ammatiltaan psykoteraupeutti.

Vierailija
8/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti vastaa sähköposteihin silloin, kun hänellä on aikaa vastata.

Siellä sähköpostissa kun ei ole vaan yhden potilaan kysymys, vaan niitä kysyjiä on monta kymmentä.

Pääasiahan on, että hän yleensä vastaa kysymykseen.

Ja kuuluuko nuo sähköposti vastaukset terapian hintaan?

Vai tekeekö hän töitä ilmaiseksi, vastaamalla teidän kysymyksiinne.

Vierailija
9/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutti vastaa sähköposteihin silloin, kun hänellä on aikaa vastata.

Siellä sähköpostissa kun ei ole vaan yhden potilaan kysymys, vaan niitä kysyjiä on monta kymmentä.

Pääasiahan on, että hän yleensä vastaa kysymykseen.

Ja kuuluuko nuo sähköposti vastaukset terapian hintaan?

Vai tekeekö hän töitä ilmaiseksi, vastaamalla teidän kysymyksiinne.

Miksi ei voi kysyä sitten kun on terapia-aika? Ja mistäs sinä sen tiedät että siellä on kymmeniä kysymyksiä?

Vierailija
10/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pitänyt viimeisen vuoden aikana:

1 viikko talvilomaa

2 viikkoa joululomaa

1 + 3 viikkoa kesälomaa

Nyt ensi kesäksi suunnitteilla 2 + 3 viikkoa. Välillä olisi kyllä kiva pitää kunnon pitkä loma, esim. 5 viikkoa putkeen, mutta tuo 3 tuntuu kyllä olevan sellainen kipuraja että jos sen pidempään olisi niin töihin palatessa odottaisi sellainen savotta ettei lomaa viikon päästä enää muistaisi.

Vierailija
11/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1 viikko talvilomaa

2 viikkoa joululomaa

1 + 3 viikkoa kesälomaa

Nyt ensi kesäksi suunnitteilla 2 + 3 viikkoa. Välillä olisi kyllä kiva pitää kunnon pitkä loma, esim. 5 viikkoa putkeen, mutta tuo 3 tuntuu kyllä olevan sellainen kipuraja että jos sen pidempään olisi niin töihin palatessa odottaisi sellainen savotta ettei lomaa viikon päästä enää muistaisi.

Tapahtuuko loman aikana töissä jotain kauheaa?

Vierailija
12/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syys- ja hiihtoloma

Joululoma pari viikkoa

Kesäloma juhannuksesta elokuun alkuun/puoliväliin

Vierailija
13/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini on hyvin tarkka lomistaan ja siitä, ettei kenellekään potilaalle tule yli 4/8 (riippuen siitä käykö 1 vai 2 krt./vko) käyntikertaa kuukaudessa.

Olen käynyt samalla terapeutilla 5 vuotta. Nuo lomat käy mulle hyvin, koska on mulla itsellänikin lomaa.

Vierailija
14/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1 viikko talvilomaa

2 viikkoa joululomaa

1 + 3 viikkoa kesälomaa

Tapahtuuko loman aikana töissä jotain kauheaa?

Ei, mutta kaikki se mikä tapahtuu on odottamassa kasautuneena. Jos tauko on pitkä, paine saada kaikille asiakassuhteessa oleville aikoja 1(-2) viikon aikana loman jälkeen on suuri - mitä pidempi tauko, sitä enemmän "jonottajia" niille ajoille (osa käy harvemmin). Aina jonkun tilanne kriisiytyy, tarvitsee tiivistää työskentelyä, mitä pidempään olet poissa, sitä enemmän näitä on lomalta palatessa odottamassa.

Vierailija
15/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini on hyvin tarkka lomistaan ja siitä, ettei kenellekään potilaalle tule yli 4/8 (riippuen siitä käykö 1 vai 2 krt./vko) käyntikertaa kuukaudessa.

Olen käynyt samalla terapeutilla 5 vuotta. Nuo lomat käy mulle hyvin, koska on mulla itsellänikin lomaa.

Miksi on niin tarkka? Mitä se haittaa jos käy usein?

Vierailija
16/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on käynyt jo 5 vuotta terapiassa, eikä vielä ole apua saanut, niin eiköhän tuossa hommassa jo mene valtion / kunnan tai omat rahat totaalisesti hukkaan.

Kuka helvetti kulkee 5 vuotta jonkun kallonkutistajan luona?

Täytyy olla jo aika kaheli tapaus.

Vierailija
17/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti viikon kesällä ja viikon talvella, se oli myös ihan kirjallisesti terapiasopimuksessa, joka tehtiin heti alkuun.

Vierailija
18/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on käynyt jo 5 vuotta terapiassa, eikä vielä ole apua saanut, niin eiköhän tuossa hommassa jo mene valtion / kunnan tai omat rahat totaalisesti hukkaan.

Kuka helvetti kulkee 5 vuotta jonkun kallonkutistajan luona?

Täytyy olla jo aika kaheli tapaus.

Kallonkutistaja?

Vierailija
19/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää 6kk lomaa

Vierailija
20/27 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä