Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatkuva paskakeli

M
18.05.2020 |

Hermo menee, samaa pas*aa ollut keli nyt lokakuun alusta alkaen +-0 keliä, jatkuvasti tuulee ja sataa vettä, mistä vit*sta tuota vettä voi riittää.
Nyt ollut niin kylmää, yö pakkasia ja päivällä muutama aste plussalla että koivun lehdet on ruskistuneet kuin syksyllä.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

reetta sano että ilma lämpenee ja pitää maksaa lisää

Vierailija
2/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä kuitenkin sinne ulos palstalla valittaminen sijaan. Erityisesti metsällä on ihan tutkistukin terveysvaikutuksia .

Pääkaupunkiseudullako vai missä päin sataa koko ajan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut mielestäni aika hidas loppukevät vaikka talvi oli niin lämmin.

+15 on ollut maksimilämpö helsingissä ja ollaan yli toukokuun puolivälin..

Vierailija
4/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt vaan on lähes aina rupukeli. Valitettavasti.

Vierailija
6/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinais-Suomessa ei yhtään +18 ylitystä so far ja yleensä tähän aikaa vuodesta edes satunnaisia lämpimiä päiviä. Taivaalta tulee rakeita, jos ei räntää. Lämpötilat samat kuin 2020 tammikuussa. Puut on kuin jähmettyneet kylmästä ja värit ruskehtavia.

Vituttaako? Kyllä.

Vierailija
7/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin syy miksi lähdin suomesta 17 vuotta sitten oli, että siedettävää keliä ei ollut vuodessa kuin viikko tai 2.

Pian huomasin, millaisessa kehittymättömässä kuplassa olin elänyt liian, liian, monta vuotta.

N. 52

Singapore

Vierailija
8/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota Imodiumia.

Vierailija
9/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin syy miksi lähdin suomesta 17 vuotta sitten oli, että siedettävää keliä ei ollut vuodessa kuin viikko tai 2.

Pian huomasin, millaisessa kehittymättömässä kuplassa olin elänyt liian, liian, monta vuotta.

N. 52

Singapore

Olen ihmetellyt samaa, miksi ihan täysijärkisenäkin pitämäni ihmiset jäävät suomeen, pilaamaan elämänsä.

Jäövät maahan jolla ei ole mitään tarjottavaa ihmiselle.

Elämään sisällä luukuissaan tasapaksua elämää vailla mahdollisuuksia sosialistissa valtiossa.

N. 48

Rayong, Thailand

Vierailija
10/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

Olen ihmetellyt samaa, miksi ihan täysijärkisenäkin pitämäni ihmiset jäävät suomeen, pilaamaan elämänsä.

Elämään sisällä luukuissaan tasapaksua elämää vailla mahdollisuuksia sosialistissa valtiossa.

N. 48

Rayong, Thailand

Täällä on keskilämpötila +29,7 ympäri vuoden ja ei yhtään päivää jolloin lämpötila ei olisi

+ 35 astetta.

Vierailija
11/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etelä-karjalassa asustelen ja ihan tarpeeksi joudun olemaan ulkona, aamulla kun tein aloituksen oli +4° ja satoi rännän sekaista vettä ajellessa työkohteeseen.

Vierailija
12/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

N. 48

Rayong, Thailand

Täällä on keskilämpötila +29,7 ympäri vuoden ja ei yhtään päivää jolloin lämpötila ei olisi

+ 35 astetta.

+25 on siinä ja siinä, onko liian kuuma.

Vierailija
13/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota Imodiumia.

Se auttaa paskakeliin.

Vierailija
14/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko alkuvuoden satanut vettä räntää ja rakeita, sekä tuullut. Näin Turussa.

Taisi tosin alkaa jo viime lokakuussa.

Paskaa ilmaa pitelee.

Vierailija
15/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt jo 10 astetta, aurinko paistaa ja maajussitkin ovat ruvenneet pörräämään viereisillä pelloilla.

Ensi viikolla näyttäisi että olisi jo 15 astetta!

Niitä vihreitä lehtiä vielä odotellaan.

Vierailija
16/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä koivunlehdet?

Vierailija
17/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

N. 48

Rayong, Thailand

+ 35 astetta.

Kuulostaa helvetilliseltä. Ihmiselle paras lämpötila on +23.

Vierailija
18/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nekin päivät milloin aurinko on paistanut on tuullut kovasti ja se ei ole yhtään mukavampaa kuin vesi- tai räntäsade. 

Vierailija
19/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N. 52

Singapore

N. 48

Rayong, Thailand

+ 35 astetta.

Huh, no eihän siellä pysty tekemään mitään järkevää sitten. Miten ihmiset esim. kuntoilevat yli 30 asteen kuumuudessa?

Vierailija
20/39 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tulin kävelyltä ja ajattelin että ihana ilma. Aurinko paistaa ja linnut laulaa.