Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko merkitystä käyttääkö kalliimpia vai edullisempia ihonhoitotuotteita?

Iholla
17.05.2020 |

Noniin naiset.
Kiinnostaisi tietää, käytättekö ihon hoidossa ns ”merkki-tuotteita” vai edullisempia marketin tuotteita?
Lähinnä tarkoitan kasvojen hoitotuotteita eli seerumi/ päivä- ja yövoide. Miksei meikkivoiteitakin, onko niissä selvää eroa edullisemman ja kalliimman välillä?
Uskotko että arvokkaammat tuotteet tuovat parempaa tulosta?
Vai uskotko että näissä maksAa vain merkki?

Itse käytän sekä arvokkaampia ( max 40e maksoi kosteusvoide, Elisabet Arden / Qliniq eli ei mitään super- kalliita siis) sekä edullisempia, halvin tuote on Lidlin kosteusvoide.

Toivon tuotteelta tietenkin, että se säilyttäisi ihon nuorekkuuden ja ravitsisi ihoa.
En kyllä tiedä uskonko tähän, onko sillä merkitystä käyttääkö arvokkaampia vai edullisempia tuotteita? Miten sinä uskot? Oletko kenties huomannut jotain positiivista vaikutusta arvokkaammilla tuotteilla?
Vai maksaako niissä vain kaunis ulkokuori, hieno purkki?
Kertokaapas naiset.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainesosilla on ihon kannalta väliä, ei hinnalla.

Vierailija
2/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta kalliimpi rasva on parempi, koska olen jo noin 50 v. Käytän Joe Blascon Anti-Age-voidetta, joka kevyesti hakkaa jotkin Lorealit sun muut markettikamat. Mutta ostin kanssa nyt Lidlistä jonkin uuden Cellurar-voiteen tms. koska siinä on SPF 15 (kuulemma kopio kalliista La Prairie tms. voiteesta). Voin kertoa joskus oliko millaista, en ole vielä testannut.

Mutta 100 euroa en kyllä rasvasta maksaisi. Tuo Blasco on edullinenkin, 100 ml noin 50 euroa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidilin cien voiteissa on hinta laatu suhde kohdillaan.

Vierailija
4/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen vielä lisää että nyt olisi tällaista Lidlissä tarjolla, testailen kesällä https://www.thesun.co.uk/fabulous/5370470/lidl-are-launching-a-3-49-cel…

Vierailija
5/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luonnollisen kaunis kuten Sofia, ei voiteita tarvitse.

Vierailija
6/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50 v ja käytän merkkituotteita. Olen käyttänyt jo pitkään. Nuorena oli aloitettava jo, koska oli aknen kanssa ongelmia. Ihoni on todella hyvässä kunnossa. Uskon että se on hyvien tuotteiden ja säännöllisen hoitorutiinin ansiota. Nuorempana tupakoin. Kokeilen välillä halvempiakin, tuo Cien meni jalkavoiteeksi. 

Vierailija
7/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta kalliimpi rasva on parempi, koska olen jo noin 50 v. Käytän Joe Blascon Anti-Age-voidetta, joka kevyesti hakkaa jotkin Lorealit sun muut markettikamat. Mutta ostin kanssa nyt Lidlistä jonkin uuden Cellurar-voiteen tms. koska siinä on SPF 15 (kuulemma kopio kalliista La Prairie tms. voiteesta). Voin kertoa joskus oliko millaista, en ole vielä testannut.

Mutta 100 euroa en kyllä rasvasta maksaisi. Tuo Blasco on edullinenkin, 100 ml noin 50 euroa.

Kuinkä pitkään tuo 100 ml riittää?

Vierailija
8/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Yves Rocherin tuotteita. Hyviä tarjouksia ja ihanat tuotteet

Vierailija
9/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomaa mitään eroa.

Terv. Mummo naapurista83.

Vierailija
10/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainesosilla on ihon kannalta väliä, ei hinnalla.

Tämä on totta. 

Markettituotteissa harvoin on tehokkaita ainesosia, mutta ei niitä välttämättä ole merkkituotteissakaan. 

Minä olen havainnut Paula's Choicen ja The Ordinaryn hyviksi (jälkimmisessä erinomainen hinta-laatusuhde). Käytän erikoistuotteita (BHA, retinoli, hyaluronihappo)  kosteusvoiteen alla, joten se kosteusvoide saa olla ihan tavallinen.  Käytän myös tehokasta uv-suojaa (sk30-50) joka päivä meikkivoiteen sijasta. N49

Vierailija
11/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laivalla pyysin myyjää etsimään mulle silmänympärysvoiteen. Aika kallis oli, mutta huomattavasti halvempi kuin maissa. Huomasin eron. Silmien välissä ollut pystysuora juova hävisi. Kulmakarvojen alla olevat ihot kiinteytyi.

Ja aikaisemmin oli siis käytössä joku halvempi tuote. Mikä milloinkin.

Vierailija
12/17 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän The ordinaryn tuotteita, koska niissä on moninkertaisesti vaikuttavia aineita verrattuna useimpiin kalliisiin voiteisiin ja seerumeihin. Minulla alkaa hälytyskellot nykyään soida heti, kun purkin kyljestä ei löydy tietoa siitä, mikä on vaikuttava aine ja paljonko tuote sisältää sitä. Monet kalliit tuotteet ovat ihan puhdasta huijausta. Ihmiset maksavat merkistä, purkista ja parfyymista.

Vierailija
13/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laivalla pyysin myyjää etsimään mulle silmänympärysvoiteen. Aika kallis oli, mutta huomattavasti halvempi kuin maissa. Huomasin eron. Silmien välissä ollut pystysuora juova hävisi. Kulmakarvojen alla olevat ihot kiinteytyi.

Ja aikaisemmin oli siis käytössä joku halvempi tuote. Mikä milloinkin.

Mikä tuote ja merkki jos saa kysyä? Kuulostaa hyvältä! Siis tuo kallis.

Vierailija
14/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkä pitkään tuo 100 ml riittää?

Riippuu käyttääkö vain aamuisin/iltaisin vai kaksi kertaa päivässä (on 24h tunnin voide). Mulla kestänyt useampia kuukausia, noi 50 ml:n peruskokopurkit ei kestä kauaa.

Vierailija
15/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että geenit ja muut elämäntavat vaikuttavat enemmän, sekä se, että tuotteet ovat omalle ihotyypille soveltuvia. Toki esim. aurinkosuojaan panostan, koska se on ulkona hikoillessa tärkeää, että suojavoide kestää iholla paremmin. Olen toki vasta 35, mutta iho on edelleen kimmoisa ja nuorekas eikä ryppyjäkään ole. Tosin äitini ja isoäitini ovat myös hyvin nuoren oloisia ikäisikseen, eli meillä on todennäköisesti geneettisestikin tiettyjä etuja.

Vierailija
16/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut mitään eroa. En nyt käytä mitään. Jotenki iski kamala tuoteähky. En oikeasti tiedä mitä pitäisi käyttää.

Tuntuu että ilmasta maksaa eikä edes tiedä mitä iho tarvitsee, kerrankin kun ihoni on normaali+ hormoonipaiseita välillä.

Vierailija
17/17 |
18.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 35 ja jäänyt kelkasta kaikkien tuotteiden kanssa. En ole koskaan käyttänyt oikein mitään.. sipaissut kookosöljyä iltaisin naamaan ja pessyt halvimmalla mahdollisella kasvojenpuhdistusaineella..

No nyt kun kai pitäs tai kannattais jotain alkaa käyttää niin se kynnys tuntuu massiiviselta. Ei vain siksi että niitä tuotteita on tuhansittain ja kaikki on niin vierasta, vaan myös kun ei ole tottunut maksamaan mistään ihonhoitojutuista ja yhtäkkiä niihin menisi satanen tosta noin vaan..

Mutta luen tällaisia ketjuja ihan mielellään, koetan vähän kerätä lisätietoa.