Mikä on lemppari saunatuoksusi?
Meillä (on ainakin joskus ollut) varmaan joka lajia mitä kaupasta löytyy ja nytkin kymmenkunta putelia. Paras taitaa tällä hetkellä olla koivu, ihana haaveilla jo kesästä löylyn alla :) Keväällä käytin usein Housen jotain puhdasta pyykkiä tms, lilertävä pullo. Se oli yllättävän raikas mutta kyllästyin hetkeksi ainakin.
Kommentit (28)
Kasvissyöjä muijani nasakka pieru.
Oluttölkin huuhteluvedestä tuleva tuoksu.
Lumon Koivu tuoksu
Kuin aito koivu
Aromaterapiaöljyt, joita laitan ihan siihen penkille jolla istun. Tykkään eucalyptuksesta. Rosmariinikin on tosi kiva.
Koivu mutta ei mistään pullosta vaan oikeasta vastasta
Vierailija kirjoitti:
Kiuasmakkara.
eikä mikään feikkivege
Savusauna, oli kotona.
Mummolan sauna saippuoineen.
Olette syvältä, sauna on suomalaisille melkeinpä pyhä asia, siellä rentoutuu ja ajattelee monia asioista rauhassa. Mutta taas turpaurpot pilasi hyvän keskustelun alkuunsa.
Haistelkaa te hölmöt niitä omia saastaisia hajunanne myös saunassa, normaalit ihmiset peseytyvät kunnolla ennen saunaan menoa, ja nauttivat saunasta puhtaana.
Puhtaan ihmisen saunahiki ei haise!
Ja saunojat peseytyvät uudelleen vielä saunan löylyjen jälkeen.
Olette todella alaluokkaisia ihmisiä palsatalla, ei vähäisintäkään sivistyksen poikastakaan löydy.
Jos oon flunssassa, eucalyptus on ihan ykkönen! Joulun aikoihin ja talvipimeällä tykkään tervan tuoksusta. Ja keväällä sitten myös minulla se koivun tuoksu vie voiton. :)
Mitä kaikkia muita aromatuoksuja onkaan kuin nuo eucalyptus, koivu ja terva?
Mulle riittää ihan se saunan oma tuoksu, keinotekoiset hajut on kamalia.