Sain opettajan viran!
Olen niin onnellinen! Vihdoin minua onnisti virkahaussa! Hain tänä keväänä pariakymmentä virkaa, sain kutsun seitsemään haastatteluun, kahteen paikkaan minut valittiin varalle, ja nyt vihdoin, viime perjantaina, sain soiton, että minut on valittu! Aivan mahtava fiilis, koskapa virkasuhteessa on todella turvallista olla, pääsen koulutuksiin, voin hakeutua vaikka johtoryhmään, jos haluan ja muutenkin saan olla kerrankin vakkariväkeä. Olen tehnyt määräaikaisuuksia jo kolme vuotta, joka kevät olen etsinyt töitä. Nyt vihdoin tärppäsi!
Kommentit (12)
Voi kiitos! Ensi syksynä saan oman ekaluokan!
Onnittelut! Mutta eihän tuossa noin vaikeassa viran saannissa ole sinänsä enää mitään järkeä.
Perusduuneja.
Hienoa, siitä se open ura lähtee - minä sain ensimmäisen vaki/toistaiseksi suhteen viiskymppisenä.
- yliopisto-ope
Corona ope, kannattaa harjoitella ja valmistautua vetämään etänä sitä luokkaa. Hanki kunnon nettiyhteys, kone ja kesämökki kauniilta paikalta, jossa voit rauhassa luonnon helmassa opettaa.
Onnittelut. Sinähän sait viran nopeasti, itselläni kesti 9 vuotta ennen kuin tärppäsi. Samalla työnantajalla olin määräaikaisilla työsopimuksilla.
Paljon onnea! Muistan tunteen, kun sain vuosi sitten vakituisen viran.
On niin hyvä fiilis! Juu, olen jo kotonakonkari, eli tänä vuonna opetan kolmosia ja pääosin etäaikana opetin teamsilla. Melkoinen kevät! Tykkään työstäni tosi paljon, ja kyllä, virka on aina virka eli tosi iso juttu!
Onneksi olkoon!