Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aromisuola loppumassa kaupoista

Vierailija
17.05.2020 |

Onko muilla havaintoja aromisuolan katoamisesta kaupan hyllyiltä? Tällä viikolla ei ollut lidlissä eikä S marketissa ollenkaan eivätkä osanneet sanoa miksi ei ole, ei kuulemma ole jostain syystä saanut sitä.

K-marketissa oli onneksi vielä pusseissa, mutta ei purkissa, eikä pussejakaan kovin montaa. Onko ihmiset ruvenneet hamstraamaan suolaa niin paljon ettei kaupat pysy perässä vai onko korona aiheuttanut toimitusketjuun jotain ongelmia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromisuolaa ja hiivaa jos en saa, tää on mun loppu! XD Mitä teen jos ruokani on suolatonta ja pulla hiivatonta, kivikova pulla ei maita X"D

Vierailija
22/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään aromisuolan mausta. Juuri ostin tuossa keväällä, tosin varmaan ekaa kertaa ainakin 10 vuoteen.

Kananmunan kanssa varsinkin minulle maistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta natriumglutamaattia etnisestä kaupasta? Tai lihaliemijauhetta?

Vierailija
24/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö sitä vielä joku; luulin että jäi 80-luvulle. Voisko olla että on vain ko. myymälöistä loppunut, ja koska kysyntää tuotteelle on niin vähän, niin sitä ei enää oteta myyntiin "happanemaan".

Vierailija
25/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo huomannu, mutta Tiibetiläisten munkkien kairaama vuoristosuola on todella loppumassa enkä suostu käyttämään mitään tavissuoloja.

Ohis mutta tuossa himalajansuolassa on muuten niin vähän jodia, että voipi tulla jodinpuutosta jos sitä vallan käyttää.

Vierailija
26/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään aromisuolan mausta. Juuri ostin tuossa keväällä, tosin varmaan ekaa kertaa ainakin 10 vuoteen.

Kananmunan kanssa varsinkin minulle maistuu.

Minä olen ollut ihan koukussa siihen jo monta vuotta, olikohan sitä jossain työpaikkaruokalan pöydässä tms. ja päätin kokeilla, maistui tosi hyvältä ja sitten piti ostaa itsellekin ja käy melkein mihin tahansa ruokaan.

Vierailija
27/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian sieltä kaupoista loppuu muutkin ruuat kun aromisuola, seurailkaa hyllyjen tyhjyyttä. Se alkaa yltäkylläisyyden ajat olemaan ohi. Siellä  LAMA kolkuttelee jo ovia, suurtyöttömyys, vilu, nälkä ja kaaos. Et jestas sentään, ei sitä safkaa sit löydy edes etnisistä kaupoista. Ala kasvattaa lipstikkaa, sopii hyvin keittoihin jne., ja ihan luonnostakin löytyy hyviä, maukkaita yrttejä.

Vierailija
28/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatut yrtit ja mausteet on hurjan paljon maukkaampia ja oikeita terveypommeja. Kun opettelet kunnolla käyttämään yrttejä et varmasti kaipaa aromisuolaa yhtään. Osta alkuun himalajansuolaa ja lisäksi, oreganoa, persiljaa, basilikaa, chiliä jne.

Vierailija
29/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Herbamaren yrttisuolaa.

Vierailija
30/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aromisuolaa ja grillimaustetta blå band Italianpadan päälle!!

Ja kevytcokista. Kyllä nälkä lähtee!

Vierailija
31/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aromisuolaa ja grillimaustetta blå band Italianpadan päälle!!

Ja kevytcokista. Kyllä nälkä lähtee!

Nälkä vaihtuu syöpään

Vierailija
32/34 |
17.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#aromisuola, #paniikki, #hamstraus

Vierailija
33/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi vttu jotain aromisuolaa. Tulee 80-luvun lapsuus mieleen. Inhosin sitä aromisuolan makua jota äitini laittoi ruokaan kuin ruokaan.

Tiedän ihmisen, joka käytti sitä ja hänen mieheltä oli muisti hukassa aika nuorena. Mulle siitä tuli migreeni, joten se ystävyys haihtui tuuleen automaattisesti:-D

Vierailija
34/34 |
10.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyynel. Kuka hitto käyttää aromisuolaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan